Ik denk dat je je gevoel moet volgen; je wens naar Australie te gaan komt niet uit de lucht vallen. Ik ben het met alluman eens dat je je niet te veel zorgen moet maken over werk in Nederland, het staat juist heel goed als je buitenland ervaring hebt. Voor jezelf is het waarschijnlijk ook een erg goede ervaring. Je wordt op jezelf teruggeworpen, en leert misschien meer op jezelf te vertrouwen. Ik weet niet welke klachten je hebt, en welke medicatie je daarvoor gebruikt, dus wil niet zeggen dat je dit zomaar op moet geven. Wel ken ik iemand die door een heel moeilijke periode ging hier in Nederland, en het er zo moeilijk mee had dat ze opgenomen moest worden. Toen heeft ze een one way ticket Australie gekocht en is nu al een jaar weg, en een stuk gelukkiger dan voorheen. Dus misschien is dit wel net wat je nodig hebt. En als je terugkomt zou je misschien een studie op kunnen pakken. Door Australie trekkend zul je ongetwijfeld veel leren.
Hoop dat je eruit komt! Het regelen is inderdaad lastig, maar als je het stap voor stap doet, moet dat best te doen zijn! Succes.