Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2008, 14:49
madebylaura
madebylaura is offline
Hallo!

Ik ben onlangs toegelaten tot de HKU in Utrecht (photography) en tot het propedeusejaar van de kunstacademie op de Avans Hogeschool in Den Bosch. Ik weet (bijna) zeker dat ik verder wil in de fotografie.

Nu ben ik heel erg aan het twijfelen waar ik naar toe zal gaan. Voordeel van Utrecht is dat ik gelijk kan beginnen met fotografie (heb net MBO opleiding fotografie achter de rug). In Den Bosch heb ik eerst een propedeusejaar waarin ik allerlei vakken krijg (tekenen, schilderen noem maar op). Hier zie ik best wel tegenop aangezien ik NIET kan tekenen en schilderen. Opzich wil ik dit best leren en denk dat het best goed is voor mijn ontwikkeling.

Ik vind het erg moeilijk om te kiezen en ben bang dat ik de verkeerde keuze maak

Zijn er hier mensen die op een van deze scholen een opleiding volgen of hebben gevolgd en mij wat over de school en opleiding kunnen vertellen?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2008, 15:38
Verwijderd
In Den Bosch heb je Fotografie alleen als deeltijd studie, dus wanneer je voltijd Fotografie wil studeren aan AKV St. Joost (onderdeel van Avans Hogeschool en met 2 locaties, één in Breda en één in Den Bosch) zul je na het eerste jaar naar Breda moeten.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 17:06
madebylaura
madebylaura is offline
Bedankt voor je reactie
Ja, ik weet dat mocht ik fotografie voltijd gaan doen dat ik dan naar Breda moet. Ben daar ook naar de open dag geweest en heb er ook toelating gedaan, maar propedeusejaar zat daar vol en nu moet ik naar Den Bosch.

Zit jij ook op Avans?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 17:33
Verwijderd
Ja. Ik heb in april toelating gedaan en begin in september aan het propedeusejaar in Breda. Ik wil uiteindelijk ook de richting Fotografie gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 17:56
madebylaura
madebylaura is offline
Okay dan
Heb je op nog meer scholen toelating gedaan?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 18:09
Verwijderd
Nee, ik wilde per se naar AKV St. Joost, vandaar ook dat ik je die academie zou aanraden en niet de HKU. Maar dat blijft natuurlijk een persoonlijke kwestie. Je hebt op beide scholen de sfeer geproeft toen je toelating hebt gedaan, kies de school die voor jouw gevoel het beste bij jou past.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten