Het MSI bord heb ik zelf ook gevonden, even duur als de Asus dus die zou er dan in gaan.
Een andere overweging is een Asus P5K bord met een Intel E4700 (performance gewijs tussen de AMD 5200+ en Intel E8200 in). Totale meerprijs t.o.v. AMD hiervoor is 30 euro.
Gigabyte zou ook een optie zijn, ware het niet dat cool-prices die niet levert. Bestel bij maar één shop om de kosten te drukken. Lokale winkels als mycom en paradigit zijn nogal aan de prijs. Ik wil rond de 500 euro een snelle game en allround pc bouwen, liefst zoveel mogelijk prijs/performance.
Voeding en kast van Antec is natuurlijk wel heel erg voordelig (65 euro).. ik dacht zelf dat de voeding ook wel zal voldoen in vermogen, dus ik denk dat we die maar gewoon moeten proberen. Bijv zo'n Seasonic/Corsair kost op zich al 60 euro als ik me niet vergis. Degene waarvoor ik het systeem bouw is niet zo'n enthusiast dat ie zal gaan upgraden binnen nu en een paar jaar tijd.. Als de voeding nu voldoet is dat ok. Hij komt van een Pentium 3 600 af, met S3 Virge kaart en 40GB