Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2008, 07:24
Meinita
Meinita is offline
Ik ben nu een half jaar vrijgezel, weleens waar met de nodige dates, maar toch. Ik vind het vrijgezellenleven niet altijd leuk, maar ik ben liever zelfstandig dan dat ik in een relatie zit waarbij ik me niet helemaal gelukkig voel. Hoe zit dat bij jullie? Hoe voel(d)en jullie je als vrijgezel?
Oud 05-04-2008, 08:33
Verwijderd
Ik ben nu geen vrijgezel, maar toen ik nog geen relatie had (oeh, even denken, ik bijna 3 jaar geleden..), genoot ik er met volle teugen van.
In de stad met iedereen praten, dansen, lekker wat drinken. Maar als ik dan thuis kwam, vaak alleen, lag ik op bed en miste ik iemand om tegen aan te liggen, de avond nog even door te nemen en lekker mee in slaap te vallen. Vrienden en vriendinnen genoeg, maar dat miste ik enorm. Vooral 's avonds en op de zondagen.

Ik ben ook liever zelfstandig, of beter gezegd vrijgezel, dan dat ik in een relatie zit die me niet gelukkig maakt. Ook de reden dat mijn 1e relatie uit ging.

Een gelukkige vrijgezel was ik zeker wel, alles heeft zijn voordelen (), maar soms is een relatie ook heerlijk. Maar dan geen relatie om het relatie hebben, maar met iemand die je aantrekkelijk vindt, zowel uiterlijk als innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:02
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
ik ben nu al weer anderhalf jaar vrijgezel. Ik denk dat het vrijgezel zijn me toch beter bevalt dan een relatie. Gewoon omdat ik dan met niemand rekening hoef te houden en ik me prima vermaak zonder iemand die elke dag mijn aandacht wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben nu iets meer dan 2 jaar vrijgezel en vind het prima zo. Eigenlijk heb ik me nog nooit zo goed gevoeld als nu. Natuurlijk was ik er een tijd kapot van dat het uit was, maar nu realiseer ik me dat ik ontzettend veel lol kan hebben zonder vent, en ben ik ook een stuk zekerder geworden van mezelf.
Natuurlijk zou ik het wel fijn vinden om iemand te hebben om mee te knuffelen enzo, maar ik ben heel erg kieskeurig en ik heb liever helemaal niemand dan 'zomaar iemand' waar ik niks voor voel. Geen gescharrel/gedate voor mij dus.
Ik vind het ook wel rielekst dat ik gewoon uit kan gaan voor de muziek en om lol te hebben, terwijl vrienden/vriendinnen toch soms uit zijn op een scharrel, te hard hun best doen of teleurgesteld raken als het niks word.
Ik ben gewoon een 'Independent woman' en heb het gewoon leuk in m'n eentje. Zoals de pussycat dolls ons al vertelden: "I don't need a man to make it happen..." etc.
Oud 05-04-2008, 12:19
Vinniebar
Vinniebar is offline
Wijven-Topic
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Wijven-Topic
Doe normaal.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit een echte relatie gehad. En dat zou ik best graag willen. Meestal maak ik me er niet heel erg druk om, maar soms kan ik me best eenzaam voelen en verlangen naar iemand die me even goed stevig vasthoudt. Iemand om tegenaan te kruipen. Ben me er ook wel van bewust dat ik natuurlijk niet een relatie om de relatie moet krijgen. Mja, zoals ik soms ook wel tegen vriendinnen zeg: je moet wel gelukkig kunnen zijn in je eentje voordat je ook echt gelukkig kan zijn in een relatie, tenminste, dat idee heb ik. Waarmee ik bedoel: je kunt niet een relatie gebruiken om gelukkig te worden.

Kort gezegd: ik kan niet beweren dat ik het leven als vrijgezel geweldig vind, maar ach, op zich vermaak ik me ook wel.
Oud 05-04-2008, 12:32
Rob
Rob is offline
Citaat:
Maar als ik dan thuis kwam, vaak alleen, lag ik op bed en miste ik iemand om tegen aan te liggen, de avond nog even door te nemen en lekker mee in slaap te vallen. Vrienden en vriendinnen genoeg, maar dat miste ik enorm. Vooral 's avonds en op de zondagen.
Citaat:
ik ben nu al weer anderhalf jaar vrijgezel. Ik denk dat het vrijgezel zijn me toch beter bevalt dan een relatie. Gewoon omdat ik dan met niemand rekening hoef te houden en ik me prima vermaak zonder iemand die elke dag mijn aandacht wil hebben.
Dat. Aan de ene kant dus dikke prima maar af en toe mis ik 't wel.
Oud 05-04-2008, 12:42
Volk
Volk is offline
Ik ben geen vrijgezel meer maar voor mij is het het zelfde als een relatie hebben. Met het enige verschil dat ik dan ook een vriend heb. Verder zit er helemaal geen verschil in bij mij. Ik dans, ik feest, ik klets, ik drink en ik doe wat ik wil. Dus vrijgezel of niet, ik ben zelfstandig en ik geniet van het leven. Maarja, ik vind dus niet dat er echt een verschil in zit.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 12:52
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik zie eigenlijk niks prettigs in vrijgezel zijn.

Die vrijheid valt best mee, voor mij in ieder geval. Ik hanteer grofweg dezelfde regels voor mezelf in relatie en buiten relatie in omgang met meisjes waar ik geen relatie mee heb of wil, en ik voel nooit de neiging te daten of te flirten. Verder vind ik de tijd die een partner vraagt geen probleem of ook maar onprettig.

De kleine irritaties kan je tenslotte wegstrepen op de balans door het alleen zijn ofzoiets aan de andere kant weg te strepen. Irritaties zijn sowieso ook een kans om wat te leren, of na behandelen heb je meer zelfvertrouwen, of je denkt er anders over.

(ik zit heb trouwens weer een relatie)
Oud 05-04-2008, 13:04
Qimm
Qimm is offline
inkopper van de dag: is zij wel slim genoeg?

Ik zit in een relatie, voel me daar heel fijn bij. Maar voorheen beschouwde ik vrijgezelligheid niet als een grote tekortkoming. Alhoewel dit mijn eerste langdurige relatie is. Ik weet niet hoe ik er nu tegenover zou staan.
Oud 05-04-2008, 13:19
Poepkind
Poepkind is offline
ik ben een half jaar vrijgezel geweest, en dat was heel leuk. Ik denk dat een half jaar te kort is om je echt eenzaam enzo te gaan voelen. ik voelde me prima, en had niet het gevoel dat ik iets miste. Maar k kwam een jongen tegen die heel fantastisch is, en daar ben ik nog veel blijer mee dan met vrijgezwl zijn. En ik kan nog steeds leuk fessten enzo, en flirten alleen heb ik daar minder tijd voor. Oh wat ik trouwens wel miste was iemand die altijd kon bellen als je iets nodig had, iemand die je band plakt, kan helpen met computers ofzo etc.
Oud 05-04-2008, 13:47
woezel
woezel is offline
ik heb een relatie gehad van mn 15 tot mn 18 ofzo en sindsdien heb ik niet echt iets gehad wat je een serieuze relatie kunt noemen dus ik ben allang vrijgezel met af en toe een tussendoortje en het bevalt me super goed; ik voel me vrij,heb een hoop goede vrienden en voel me verschrikkelijk goed in me vel. nu ben ik voor het eerst sinds lang verliefd (het is nog geen relatie) maar ik kan het eigenlijk niet aan hoe het mn evenwichtigtochwelwildenfijnleven verstoord.
Oud 05-04-2008, 13:50
Crimson
Crimson is offline
nu 3 maanden na 2x bijna 2 jaar.. en heel erg prima! niemand die zeurt als je laat thuiskomt of als je halsoverkop toch besluit om in de kroeg te blijven hangen of als je de hele dag in bed ligt met een boek of als je de hele zomervakantie weggaat of de afwas laat staan ;P.. ik heb het hier dan ook over samenwonen
maar wél rot als je echt ergens mee zit en een rotdag heb gehad, maar gelukkig heb ik hele goede vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 13:52
Verwijderd
ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 14:06
Luna
Luna is offline
voorheen vond ik het altijd prima, al was ik wel altijd aan het daten maar niks serieus, bijna 4 jaar lang.
Ik heb het wel nodig gehad na een relatie van een jaar waarna ik mezelf even helemaal kwijt was. Ik heb dus 4 jaar lang alleen maar dingen kunnen doen die ík wilde en dat was heerlijk. Maar nu heb ik ruim 3 maanden een vriendje en ik wil niet zonder hem<3
Oud 05-04-2008, 14:20
Daboman
Daboman is offline
Ik voel me er prima bij. Ik ben ook nog liever vrijgezel dan dat ik in een relatie zit waarvan ik weet of voel dat die toch niet gaat werken.
Oud 05-04-2008, 14:38
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ik vind het prima, heb een druk leventje en hoef met niemand rekening te houden. Ik kan flirten en zoenen met wie ik wil zonder me druk te maken over degene die nog thuis zit. En verder voel ik me nooit eenzaam, want ik heb veel vrienden/huisgenoten en eigenlijk vind ik het gewoon raar als mensen niet alleen willen slapen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 14:42
luchtballon
luchtballon is offline
Ik ben liever niet vrijgezel, ik vind het ontzettend fijn om een goede relatie te hebben. Maar een relatie die niet goed gaat kost mij heel veel stress en energie en dan is vrijgezel zijn fijner.
Ik ben in mijn leven (nog) niet zoveel/ zolang vrijgezel geweest, maar in de tijden dat ik dat wel was heb ik veel van mezelf geleerd en geleerd alleen en onafhankelijk te zijn. Dat is goed voor mij geweest en zo kan ik dan elke relatie daarna weer beter met hem en mezelf en alle gevoelens omgaan.
Ik vind het heel fijn om iemand te hebben om alles mee te bespreken, knuffelen, lekker tv kijken zonder iets te hóeven zeggen, en leuke dingen mee te doen en je leven mee te delen. Dus voor mij hoeft het niet zo, maar ik ben ontzettend blij dat ik wel een paar maanden vrijgezel ben geweest.

Nu heb ik een relatie en ik vind het heel erg fijn, en ik doe ook nog veel alleen en ik voel me heel erg vrij. Ik heb geen behoefte aan flirten e.d, die behoefte heb ik eigenlijk alleen als ik vrijgezel ben (of een slechte relatie heb en dat nog niet doorheb/wil toegeven). Dat is dan meer een vervaging van iets echts en liefde, dan dat ik zo geniet van het flirten/zoenen/dansen.
Oud 05-04-2008, 15:45
Verwijderd
Ik vind vrijgezel zijn okee, ik vermaak me prima, ben gelukkig zonder man, en hou van de vrijheid om te daten (zolang er aanbod is natuurlijk Ik weet niet of ik het zo leuk zou vinden als ik 40 ben en alle mannen kaal en dik). Maarrr uiteindelijk bevalt de status van relatie me beter, denk ik, vooropgesteld dat het een goede relatie is, ja. Liever geen relatie dan een slechte relatie, maar liever een relatie dan geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 18:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, om eerlijk te zijn vind ik vrijgezel zijn helemaal niet leuk Maar misschien komt dat ook omdat ik de relatie met mijn ex nog mis, op een of andere manier. Het is gewoon fijn om iemand te hebben die er onvoorwaardelijk voor je is, en waarvoor je zo'n speciaal gevoel hebt. Het is toch anders dan een beste vriendin hebben (al kan ik bij haar ook alles kwijt). De intimiteit die je met je vriend hebt is ontzettend prettig. Gewoon het knuffelen en het 's nachts tegen elkaar aankruipen.
Ik zie een relatie ook niet als een beperking in je vrijheid. Bovendien hou ik helemaal niet van scharrelen en one-night-stands, dus ook daar mis ik dan niets aan. Geef mij maar een relatie
Oud 05-04-2008, 18:34
Verwijderd
hmm ik ben nu, ehhh, 2,5 jaar vrijgezel, met gedate en gescharrel daar gelaten. Het bevalt me goed. Ik vind vrijgezel zijn prettig omdat je helemaal je eigen plan kan trekken. Ook bevalt het flirten/ rondsloeren met verschillende meisjes mij prima en vind ik het moeilijk om op dat gebied te settelen.

Ik mis wel heel erg iemand in mijn leven waarmee ik alles kan bespreken, die precies weet hoe ik in elkaar zit en waarbij ik me niet te trots voel om over sommige dingen te praten (met vrienden werkt dit voor mij toch anders).

Overigens lijkt het me niets om over 10 jaar nog steeds vrijgezel te zijn. Ik denk dat het in deze periode van mijn leven prima is, maar dat het, naar mate je ouder wordt, steeds minder leuk wordt.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 20:27
*Rupsje*
ik ben vrijgezel en vind het wel prima. Het is relaxt om geen rekening te hoeven houden met een ander en ik vind het belangrijk om te weten dat ik een leuk leven kan hebben zonder een relatie. Nadeel is alleen dat ik te weinig gebuik maak van het vrijgezellenleven, maar dat is mijn eigen schuld.
Aan de andere kant zou ik nu wel een relatie willen, om te weten of ik dat ook kan. Om iemand te hebben waar je alles mee kan bespreken en om weer echt een wederzijds verliefdheidsgevoel te hebben. Maar goed dat komt wel weer. Ik heb er nu uberhaupt geen tijd voor, dus wat dat betreft..

Ik denk wel inderdaad zoals hierboven ook gezegd wordt, dat het steeds minder leuk wordt om vrijgezel te zijn, dat je dan wordt uitgenodigd voor iets en je tussen allerlei stelletjes inzit en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:03
Verwijderd
Ik vind dat 'relaxt dat je geen rekening hoeft te houden, dat je je eigen plan kunt trekken' zo raar? Misschien hadden exlief en ik wel een enorm vrije relatie in dat opzicht, maar ik had eigenlijk nooit het idee dat ik zo veel rekening moest houden met hem? En dan bedoel ik van afspreken met vrienden tot vakanties plannen tot evt. werk en later enzo? De enige manier waarop ik rekening met hem moest houden in dat opzicht was als ik al een afspraak met hem had gemaakt, maar dat geldt voor al mijn vrienden (hooguit dat je hem iets vaker zag, maar dat deden wij eigenlijk ook niet).

Nu hadden wij met de andere manier van rekening houden met elkaar dus wél issues, maar dat ging meer om manier van omgaan en rekening houden met elkaars manier van naar de wereld kijken enzo.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:47
*Rupsje*
Citaat:
Ik vind dat 'relaxt dat je geen rekening hoeft te houden, dat je je eigen plan kunt trekken' zo raar? Misschien hadden exlief en ik wel een enorm vrije relatie in dat opzicht, maar ik had eigenlijk nooit het idee dat ik zo veel rekening moest houden met hem? En dan bedoel ik van afspreken met vrienden tot vakanties plannen tot evt. werk en later enzo? De enige manier waarop ik rekening met hem moest houden in dat opzicht was als ik al een afspraak met hem had gemaakt, maar dat geldt voor al mijn vrienden (hooguit dat je hem iets vaker zag, maar dat deden wij eigenlijk ook niet).

Nu hadden wij met de andere manier van rekening houden met elkaar dus wél issues, maar dat ging meer om manier van omgaan en rekening houden met elkaars manier van naar de wereld kijken enzo.
Precies, je zegt het zelf al, het is niet alleen rekeninghouden met iemand op het gebied van je eigen plannen trekken. Het betekent ook dat je rekening houdt met wat die andere vindt, denkt, voelt, wil. Dat is natuurlijk niet slecht, maar het kan dus wel relaxt zijn om alleen aan je eigen dingen te hoeven denken. Dat bedoel ik in ieder geval met niet rekening hoevenhouden met iemand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2008, 22:32
Iduna
Iduna is offline
Liever alleen dan een slechte relatie, maar dat spreekt voor zich, denk ik. Ik vind het nu wel best. Ik heb alleen geen zin om nog een paar jaar aan te rommelen, maar ik wil ook niet al denken aan samenwonen, blergh. Gewoon relaxed, geen gezeik.
Het leuke van een relatie is o.a. dat je iemand altijd kunt 'lastigvallen' en dat je je nooit alleen hoeft te voelen. Al heb je 100 vrienden, een relatie voegt iets anders toe aan mij dan een hechte vriendschap. Het leuke aan alleen zijn is dat je lekker egoistisch kan zijn en onafhankelijk.
Ik besef wel dat ik echt zo'n uitstraling heb van 'rot op, ik wil geen relatie.' Maar voorlopig bevalt dit me nog wel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 03:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Hekel aan alleen zijn, niks voor mij.
Helaas ben ik redelijk veeleisend dus ben t toch wel regelmatig :/.
Oud 06-04-2008, 09:55
WolterB
WolterB is offline
Ik ben nu bijna een jaar (2 weken ergens in december niet meegerekend) vrijgezel en vind het niet erg eigenlijk. Vermaak me prima, date niet bijster veel maar daar heb ik ook geen behoefte aan.

Af en toe mis ik wel een speciaal iemand om tegen aan te kruipen of tegenaan in slaap te vallen. Iemand waar je nét even wat meer mee kan delen dan normale vrienden, maar so be it.
Oud 06-04-2008, 09:57
Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb het er wel weer mee gehad.

Nu een aantal jaar vrijgezel (uhja twee of zo) en hoewel ik het fijn vind dat er geen echt gezeik is en ik geen rekening hoef te houden met mensen, heb ik nu wel weer zin in een leuke relatie met een fijne jongen, want ik mis de intimiteit toch wel. Ik ben van mezelf niet echt een fladderaar, dus daarom heb ik nu weinig intimiteit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 10:51
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Bij mij wisselt het nogal. Ik heb nooit een relatie tot nu toe langer kunnen volhouden dan 3 maanden, dus echt een lange relatie ben ik sowieso niet gewend, hoe graag ik dat ook eigenlijk wel zou willen. Ik ben niet iemand die scharrelt met mensen, dat kan ik niet. Ik klap snel dicht denk ik als het gaat om relaties, zoenen, liefde. Er moet bij mij wel een serieuse inslag zijn of een emotionele lading hebben.
Ik mis het wel, ik zou heel graag eens een lange relatie hebben. Het lijkt me heel fijn om een vriend te hebben waar je op terug kunt vallen, waar je zeker van weet dat het goed zit, waar je elk weekend naast wakker kan worden en waar je heel veel mee kan delen.

Op dit moment heb ik echt geen tijd, zit voor mijn examen en ik wil me echt daar op kunnen richten. Daarna is er wel weer tijd om me heen te gaan kijken. Maar ik ben al ruim 18, aan de ene kant is dat erg jong om je al vast te gaan leggen aan iemand, aan de andere kant vind ik het ook weer best wel oud .

Als ik een fijne vent tegenkom dan zou dat opzich welkom zijn ja.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 15:30
Lyne
Lyne is offline
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad en ik zou wel graag willen weten hoe dat is. Dus ik heb het behoorlijk met het vrijgezel-zijn gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:10
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Eigenlijk ben ik het helemaal eens met x-spekkie-x. Na bijna 4 jaar een relatie te hebben gehad is het nu 2 maanden uit. Ik moet zeggen dat ik het heel erg mis. Niet het hebben van een relatie gewoon om het hebben van een relatie, maar meer iemand die onvoorwaardelijk van je houdt, iemand waar je lekker tegen aan kunt kruipen en iemand die me weer met beide benen op de grond kan zetten.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 17:27
stout!
stout! is offline
Ik vond vrijgezel zijn prima, al was ik wel benieuwd hoe het zou zijn om 'echte liefde' mee te maken . Toen het uit was vond ik het t eerste half jaar heel kut, maar dat kwam ook omdat we niet echt van elkaar afkwamen. Flirten en aandacht van anderen was er wel, maar kon me eigenlijk gestolen worden omdat ik diep in mijn hart alleen hem wilde. Het tweede half jaar ging ik naar Finland en daar werd het leuker, kon daar ook wel echt genieten van de vrijheid.
Maar toen ik terugkwam was het meteen weer aan en dat maakt me al die tijd veel gelukkiger dan vrijgezel zijn. Maar ik heb nooit een ander echt vriendje gehad, dus of het nou de relatie is of dat ik hem gewoon héél leuk vind... In ieder geval hoop ik dat het niet meer uitgaat.
Oud 06-04-2008, 17:31
I C U
I C U is offline
Ach, het is maar net hoe het uitkomt Beiden hebben hun voors en tegens. Vrijgezel zijn vind ik geen probleem, ik vermaak me dan ook wel. Het 'probleem' van een relatie vind ik dat het soms lastig combineren is, een druk sociaal leven en een relatie. Maar ach, ook daar kunnen we aan werken
Oud 06-04-2008, 18:13
Dvine
Dvine is offline
Ik ben vanaf mijn 15e niet langer dan 3 maanden vrijgezel geweest en ik vind het prima zo En nu al 2 jaar met dezelfde samen.
Oud 06-04-2008, 18:22
Verwijderd
Ik ben sinds september vrijgezel en ik vermaak me prima op deze manier.Ik heb niet het idee dat ik iets te kort kom, dat ik iets mis. Mannelijke aandacht krijg ik redelijk wat, in ieder geval genoeg. Tot en met februari heb ik redelijk wat rondgefladderd, veel losse flodders en een paar dates. Nu heb ik daar eigenlijk niet zo'n behoefte meer aan. Misschien ook omdat ik atm twee jongens heb (ok, dit klinkt heel raar, mocht je meer willen weten, pm!) die ik ontzettend leuk vind.
En natuurlijk, ik mis 's nachts ook wel eens een lijf tegen me aan, of zo af en toe gewoon een knuffel. Gelukkig heb ik hele lieve vrienden die dat ruimschoots compenseren door er ook gewoon te zijn.
Het komt er op neer dat ik me goed vermaak als vrijgezel zijnde, maar helemaal niet tegen een relatie ben ofzo. Het zou leuk zijn, als het zich aandiende. Maar geen relatie om de relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 20:46
Changshan
Changshan is offline
Ik mis het relatiegevoel wel vaak, dus liever een goede relatie dan een vrijgezellenleven vol seks.
Oud 06-04-2008, 20:51
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik mis het relatiegevoel wel vaak, dus liever een goede relatie dan een vrijgezellenleven vol seks.

Hè shit
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 21:11
Malossi
Malossi is offline
Momenteel erg ontevreden over het vrijgezellenbestaan, nu ik dat nog maar net 2 weken ben...
Natuurlijk laat ik dat niet merken en zoek ik genoeg afleiding, maar zodra die er niet is zak ik in elkaar en mis ik iemand om alles te kunnen vertellen, mee te lachen, mee te huilen, aan te kunnen kruipen en al dat meer!!!
Verder lig ik nu teveel met mezelf in de knoop om goed aan een relatie te kunnen beginnen.
Ik wil eerst orde op zaken stellen, mezelf terugvinden, en dan met alles opnieuw beginnen.
Oud 06-04-2008, 21:29
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Zwaar kut
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 22:38
stout!
stout! is offline
Citaat:
Of een goede relatie vol seks
Oud 06-04-2008, 23:26
Changshan
Changshan is offline
^ Mja, dat liet ik ook onder een goede relatie vallen.

Citaat:
Hè shit
Wat niet betekent dat ik niet af en toe los wil gaan, nu ik vrijgezel ben.
Oud 06-04-2008, 23:33
Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind het echt ongelooflijk kut. Nu moet ik wel zeggen dat ik nog nooit een noemenswaardige relatie heb gehad dus ik ook niet écht weet hoe het is. Maar ik heb gewoon ontzettend veel behoefte aan liefde en intimiteit en aandacht en bevestiging en seks. En ik krijg echt 0 aandacht van mannen, dus flirten/zoenen/daten/seks zit er ook niet in.
Nou is mijn leven verder ook totaal niet zoals ik het zou willen, en ik weet dat ik er minder mee zou zitten als dat wel leuk zou zijn, maar dan nog zou het kut zijn.
Oud 07-04-2008, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Bij mij wisselt het nogal. Ik heb nooit een relatie tot nu toe langer kunnen volhouden dan 3 2,5 maanden, dus echt een lange relatie ben ik sowieso niet gewend, hoe graag ik dat ook eigenlijk wel zou willen. Ik ben niet iemand die scharrelt met mensen, dat kan ik niet. Ik klap snel dicht denk ik als het gaat om relaties, zoenen, liefde. Er moet bij mij wel een serieuse inslag zijn of een emotionele lading hebben.
Ik mis het wel, ik zou heel graag eens een lange relatie hebben. Het lijkt me heel fijn om een vriend te hebben waar je op terug kunt vallen, waar je zeker van weet dat het goed zit, waar je elk weekend naast wakker kan worden en waar je heel veel mee kan delen.
Dit Met als toevoeging dat het me meestal niet zo heel veel kan schelen, tenzij ik er mee geconfronteerd word dat iedereen in mijn omgeving wel relaties (gehad) heeft (op zich niet raar op mijn leeftijd) en er bij mij echt geen schot in lijkt te zitten (ben nu al meer dan 2,5 jaar vrijgezel en heb in die tijd voornamelijk met m'n ex gescharreld)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een echte relatie gehad en ik zou wel graag willen weten hoe dat is. Dus ik heb het behoorlijk met het vrijgezel-zijn gehad.
Dat zo ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 04:54
Magican
Magican is offline
Ja leuk. Maar nu is leuker.
Oud 07-04-2008, 08:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik vind het momenteel wel prettig. Met plannen om te gaan reizen, werken, school en sport blijft er weinig tijd over voor een vriendin. Soms denk ik dat het niet verkeerd zou zijn omdat het dan allemaal wat stabieler lijkt en je kan groeien in een relatie. Ik date momenteel ook bijna niet.
Ik heb over het algemeen nog geen behoefte aan iemand waar ik verantwoording aan moet afleggen, over een paar jaar wil ik wel wat, want ik zie het niet zitten de eeuwige vrijgezel te blijven. Ik maak me trouwens geen zorgen daarover.
Oud 07-04-2008, 10:54
igfy
igfy is offline
Ik ben nooit echt heel lang vrijgezel geweest, dus het gevoel van eenzaamheid ken ik misschien niet, maar er is voor allebei wat te zeggen. Toen ik geen relatie had kon ik iets impulsiever dingen doen denk ik, niet dat dat nu niet kan, maar het voelde toch anders. Verder vond ik het inderdaad wel fijn om een beetje je eigen plan te kunnen trekken en veel tijd te hebben voor vrienden/hobby's. Maar in een relatie heb je inderdaad iemand om af en toe tegen aan te kunnen knuffelen en samen in slaap te vallen. Gewoon meer intimiteit dan je met vrienden kan hebben. Het enige nadeel aan het hebben van een relatie is voor mij denk ik het altijd optredende tijdgebrek, als ik mijn tijd probeer te verdelen over studie, hobby's, vriendje, vrienden en gewoon rust voor mezelf. Maar ik denk dat ik het leuker vind om een relatie te hebben.
Oud 07-04-2008, 14:11
Rioto
vrijgezel zijn is imo beter dan een relatie hebben. daar ben ik nu wel achter gekomen.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 15:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Nou is mijn leven verder ook totaal niet zoals ik het zou willen
ik denk dat dit de reden is dat mannen je (zoals je zelf zegt) geen aandacht geven. Ze lijken daar een sensor voor te hebben. Als je lekker in je vel zit straal je dat uit en trek je veel meer mensen aan. Het klinkt té cliché maar is echt waar.
Dus ik zou me in eerste instantie maar eens bezig houden met jezelf en dan volgt de rest.
Reageren

Regels voor berichten