Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2008, 20:16
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Ik heb onlangs een zooi contacten gedelete uit mijn MSN lijst. Blijkt dat ik ze niet meer in mijn lijst heb staan (vind de email adressen ook nergens meer terug), maar ZIJ kunnen dus nogsteeds wel zien wanneer ik online ben?
Wat heb ik fout gedaan?
Ik kan nergens meer terug vinden welke contacten dat waren aangezien ik ze al verwijderd had, ik heb ws. een optie bijhet verwijderen niet aangevinkt ofzo. Hoe zet ik dit recht zodat ze mijn online status niet meer zien?
Oud 23-07-2008, 21:11
Verwijderd
Je had ze ook moeten blokkeren. Er wordt ook gevraagd of je dat wil tijdens het verwijderen, geloof ik.

Hoe je dat nu nog kan doen zou ik niet weten.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 21:28
Flowerless
Flowerless is offline
Als je een wat nieuwere versie van msn hebt kan je de contactpersonen nog altijd bij Niet-Messenger-Contactpersonen verwijderen. Anders kan je als het goed is bij extra, opties en privacy je contactpersonen hopelijk nog zien, deze kan je dan ook blokkeren en verwijderen via dat menu. En als laatste oplossing, als de persoon daar niet tussen staat, kan je deze weer toevoegen. Deze komt dan hoogst waarschijnlijk eerst bij niet hotmail contactpersonen te staan. Deze kan je dan weer toevoegen via rechtermuisknop, contactpersoon bewerken en dan de optie aanvinken om met Live Messenger te gebruiken. Als ze dan weer in je msn staan kan je ze goed blokkeren en verwijderen.

Nou hopelijk lukt het nu, Groetjes
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 22:16
freyk
freyk is offline
Ik ben het helemaal met flowerless eens, want je maakt met msn alleen koppelingen naar elkaar.
Als je iemand in je lijst verwijderd, verwijder je alleen de koppeling naar diegene en niet de koppeling van diegene naar jou.
Dus is de oplossing opnieuw de koppeling maken, de persoon blokeren en verwijderen.

Wel moet je uitkijken met welke msn client je dit doet, want er kunnen synchronisatieproblemen ontstaan als je nog met andere clients werkt.
(bij mij was dat pidgin > gaim)
Dus vraag ik me nu af welke clients toegang hebben om de koppelingen naar personen te kunnen bewerken.

Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 22:22.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2008, 17:17
eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
OK. Flowerless, bedankt!
Reageren

Regels voor berichten