Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
als ik naar school moet of moet werken sta ik een uur voordat ik weg moet op. eerst geef ik de katjes eten en drinken, terwijl ik de douche alvast aanzet om warm te worden. dan ga ik douchen, aankleden, mijn tas inpakken, verf mn gezicht, doe mn haar en kijk even naar het nieuws. vervolgens loop ik naar het station, met mijn koptelefoon op en muziek aan en een peuk. als ik naar school ga moet ik met de trein en in de trein lees ik dan altijd de krant en eet ik mijn ontbijt op. op mijn werk doe ik dat in mijn eerste pauze.
als er iets fout gaat qua tijd of volgorde dan klopt echt de rest van mijn dag niet meer ![]() |
![]() |
|
Als ik 's morgens op mijn stage moet zijn:
Om 7:35 gaat de wekker, ik doe mijn lenzen in zittend in bed, dan opstaan, gezicht e.d. wassen, aankleden, haar doen enz. Dan waterkoker vullen, ondertussen lunch smeren, als het water kookt thee zetten en dan ontbijt smeren. Als beide klaar zijn ga ik mijn ontbijt eten en thee drinken, soms met een boek erbij, soms met het journaal. Dan mijn tandenpoetsen en ondertussen tas inpakken en 8:15 ongeveer de deur uit. Als ik 's middags op mijn stage moet zijn staat mijn wekker meestal op 9:35 om toch nog iets van een ritme te houden, maar lees ik meestal nog wat in bed en zet ik mijn computer aan. Ook douche ik dan wel eens 's morgens, helemaal als ik 's avonds ergens heen moet, terwijl ik normaal gesproken 's middags douche (ik ga meestal hardlopen ofzo als ik vroeg thuis ben).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik slaap zo lang mogelijk ik kan slapen. Vaak zet ik de wekker een half uur voordat ik weg moet naar college. Dan word ik wakker en ga ik naar de wc, dan pak ik ontbijt en dat eet ik terwijl ik achter de computer mijn mail check/forum. Daarna trek ik kleren aan en poets ik mijn tanden. Mijn tas heb ik de avond ervoor al klaargemaakt en die kan ik dus gelijk meenemen. Als ik nog moet douchen dan zet ik de wekker tien minuten eerder.
Op een vrije dag kom ik er eens uit, naar de wc, ontbijt meenemen en achter de computer zitten en dan later eventueel nog eens douchen. Als ik niet ga douchen dan blijf ik vaak tot de lunch in pyjama zitten, anders loop ik heel lang met een handdoek op mijn hoofd. Dus eigenlijk hetzelfde, maar dan in een langere tijd.
|
Verwijderd
|
Het verschilt per dag hoe laat ik opsta, maar ik sta meestal een uur voor ik weg moet op. In willekeurige volgorde: douchen, aankleden, lezen in doen, tanden poetsen, ontbijten en m'n computer aanzetten (probeer ik niet te doen, maar dat lukt zelden). Als ik heel erg te laat ben (omdat het de vorige nacht laat geworden is), vervalt meestal de helft. Als ik kan uitslapen en niks hoef te doen op een dag, ben ik in staat de halve dag in m'n badjas achter de computer te gaan zitten en dan net voor het eten pas te gaan douchen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sta op heel verschillende tijden op, maar wanneer ik moet opstaan door de wekker (dus dat ik voor twee uur ofzo al iets moet en dus het risico loop erdoorheen te slapen zonder wekker) heb ik wel een half uur nodig tussen de eerste keer de wekker en het daadwerkelijke opstaan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wekkers uit
computer aan glas cola light + sigaret wc half uur computeren wassen/aankleden enzo soms ontbijten sigaret spullen pakken computer uit deur uit en 'savonds: sigaret medicijnen tandenpoetsen mondwater piercing schoonmaken gezicht wassen computer uit wekkers zetten pyjama aan bedje in |
![]() |
|
Als ik naar school moet zet ik m'n wekker meestal een uur van te voren.
Eerst aankleden, naar de wc en lenzen in, daarna een peuk roken achter de computer. Als die op is maak ik m'n ontbijt en doe ik m'n make-up terwijl ik eet en het nieuws kijk/luister. Dan m'n haar doen en lunch maken. Voordat ik naar school ga zorg ik dat alles een beetje is opgeruimd en er avondeten uit de vriezer ligt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Mijn volledig verstoord slaapritme kous | 8 | 08-07-2009 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Ochtend Verwijderd | 1 | 06-07-2004 07:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Een dag proycon | 4 | 01-12-2002 16:53 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |