Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 20:45
Elkieh
Elkieh is offline
Zou het mogelijk zijn om van 4 TSO richting Sociale en Technische Wetenschappen (TSO) naar 5 HAVO profiel Economie en Maatschappij te gaan?

Ik hoorde van sommigen dat je een cito score moet hebben die je krijgt op het einde van de basisschool in Nederland, klopt dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2008, 21:44
Axel11
Axel11 is offline
Toelatingseisen stelt elke school zelf vast. Gewoon vragen bij de school waar je naartoe zou willen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Zou het mogelijk zijn om van 4 TSO richting Sociale en Technische Wetenschappen (TSO) naar 5 HAVO profiel Economie en Maatschappij te gaan?

Ik hoorde van sommigen dat je een cito score moet hebben die je krijgt op het einde van de basisschool in Nederland, klopt dat?
Nee hoor, zo'n cito-score is niet verplicht. Aan de hand van die score wordt vaak bepaald naar welk niveau een leerling gaat in de brugklas, maar ik geloof dat er ook nog scholen zijn die die cito-toets helemaal niet afnemen en waar de leraar het advies geeft. Als jij nu TSO doet, dan kan je vast best naar de Havo, gewoon overleggen met de school waar je naar toe gaat, want het verschilt per geval. Misschien loop jij met sommige vakken wel ver voor en met andere juist wat achter; daar zullen ze rekening mee moeten houden, en dat kan ook prima hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten