Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
en ik ben terug
Ik ben dit jaar vanplan naar letland te lifden, en naar kroatie, moet nog even zien wat het wordt, anders ook nog naar tjechie, dat wordt wel leuk kijk ook eens hier: liftcentrale som staat je lift er al gewoon bij
||
Citaat:
Ik werd dus altijd redelijk snel ipgepikt, wachtte meestal van de 5 tot 15 minuten. Ik heb maar één keer gehad dat ik dacht, wat een rare lui...maarja. Dat besefte ik pas ín de auto écht. Ik vond het juist enorm leuk want je hoort de geinste leukste verhalen en je krijgt soms erg leuke tips... In welk land wil je gaan liften eigenlijk? Naast ierland weet ik niet zo goed wat perfecte landen zijn, je merkt het vanzelf wel. Ik was toen 20 dagen in Ierland en heb veeel te veel geld uitgegeven ![]() Ehm was dus aan het reizen niets kwijt, maar aan eten en overnachten..en tja...bier (3,50=1/2liter) erg veel geld kwijt. |
![]() |
|
![]() |
Ik ga deze zomer ook liften, samen met mn vriend. We willen naar Italie(Florence) gaan en we gaan ruim 3 weken weg. Mischien gaan we op de heen weg met een lift die we regelen via een liftcentrale, dat scheelt veel tijd he. Er zijn er een paar : www.hitchhikers.org www.car-pool.co.uk en www.taxistop.be
Verder moet je gewoon van te voren goed bedenken welke route je wilt nemen, een campinggids meenemen van de landen waar je doorheen reist (wij willen zowieso niet aan 1 stuk doorliften, maar je zal toch ook ergens moeten overnachten soms) en maak je bagage niet te zwaar he, neem zo weinig mogelijk mee en wat je meeneemt zo licht mogelijk maak wel een plan, qua tijd en route maar blijf relaxt als je plan helemaal niet werkt! Neem de tijd en onthoud: JE BENT OP VAKANTIE! |
|
|