Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2008, 13:15
Verwijderd
Hoi allemaal,

Mijn iPod verkeert in grote problemen.
Daarnet heb ik hem aan de usb-kabel opgeladen en bijgewerkt, en daarna liep itunes vast. Na meermalen proberen heb ik hem maar gewoon met kabel en al uit de pc gehaald, wel vaker gedaan en gaf nooit een probleem.

Echter net probeer ik hem aan te zetten en is alle muziek dus weg. Ik schrok me rot, ik had prachtige playlistjes en net netjes bijgewerkt etc. Ik heb hem opnieuw met usb aangesloten en itunes loopt weer vast en raadt me aan te herstellen.

Is er iets dat ik kan doen? Of is het een verloren zaak?

Trouwens het gaat om een iPod video 30gig.

Welke held helpt me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2008, 16:11
]{ing
]{ing is offline
http://www.softpedia.com/get/IPOD-TO...ls/iDump.shtml

Gebruik dit ipv iTunes om te checken of je er nog data af kan halen! Een soortgelijk programma kan ook.. heb er een op mn iPod staan die heette anders, maargoed.

Kan goed dat er iets mis gegaan is bij het syncen tussen iTunes en de iPod.. lekker hoor iTunes. Ik gebruik geen iTunes vanwege het syncen.. in plaats daarvan de functie van Winamp, gewoon media library en dan send to iPod.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 14:13
Verwijderd
Hey, dank je.
Ik heb iDump nu aan, en hij staat op 'loading songs' en blijft steken bij 26%.. 'iDump reageert niet'...

End of story voor mijn bestanden?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:02
]{ing
]{ing is offline
Er zijn nog andere soortgelijke programma's, misschien lukt het daarmee. Ben dus vergeten hoe dat programma wat op mn iPod staat heet.. Kijk straks even ernaar (nu geen kabel bij me)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 09:27
]{ing
]{ing is offline
http://www.mediafire.com/?deeco1mmeis

PodPlayerPackage.exe 455KB
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 13:05
Verwijderd
Ik snap echt niet wat er telkens misgaat... Nu heb ik dat podplayer, maar hij loopt weer vast met 'reageert niet'...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 14:48
]{ing
]{ing is offline
iPod eigenlijk al ge-reset?

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705-nl
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:18
Verwijderd
Ja, meermalen zelfs. Het lijkt wel aan dat usb-kabeltje te liggen oid.. Hij loopt telkens vast in die programma's, en met windows taakbeheer krijg ik ze ook niet aan de praat. Lastig lastig.. Het gaat me echt om die bestanden, ik heb geen backup.

het is dus wel duidelijk dat de bestanden nog op de harde schijf van de ipod staan, alleen de vraag is waar?
Want bij info op de ipod staat 27 gig in gebruik..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:47
]{ing
]{ing is offline
Op de ipod in een verborgen map (windows explorer, mapopties, verborgen bestanden weergeven).

N:\iPod_Control\Music

Echter, alle namen zijn screwed.. de mp3's zijn er, en de ID3 tag info is intact.

Lastig, ik denk echter niet dat het aan de kabel ligt maar aan de database op de ipod. Hoe je dat exact moet herstellen weet ik niet..

Het zou mooi zijn als er een tool is om mp3 bestanden te hernoemen naar de info in de ID3. Misschien kan dit met tag&rename.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 17:06
]{ing
]{ing is offline
Bij features staat Rename folders with music according to it files tag information.

http://www.softpointer.com/tr_features.htm

Is echter geen freeware.. lukte mij net wel om een paar bestanden uit die ipod control/music map te kopieeren en daarna te renamen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 20:58
Verwijderd
Hey,

Sorry-heel dom... Maar je laatste twee reacties snap ik niet. Hoe kom ik bij dat N:\iPod_Control\Music ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten