Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hopeloos? Nee. Maar misschien straal je een verkeerde boodschap uit. Ik kan me zo voorstellen dat jongens van jouw leeftijd naar iets anders op zoek zijn, dan wat jij kan en wil bieden. Jij houdt gewoon van rustig aan (op zich juist een verworvenheid, lijkt me). Tja, dan zul je denk ook een iets langere adem moeten hebben.
Ik denk dat je zou moeten afstappen van het idee dat je iets mankeert. Jij bent zoals je bent. Dat is niet goed of slecht, dat is gewoon zo. Wacht rustig en dan komt er vast wel iemand langs die je weet te waarderen. Kom je niemand tegen? Wissel dan eens van vriendenkring. Of hobby's. Of sport. Waar zou je het soort jongen dat jij leuk vindt kunnen tegenkomen? Begeef je in die kringen zonder echt op zoek te zijn en dan komt er vast wel iemand op de proppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En andersom had ik tot m'n 19e ook nooit wederzijdse verliefdheden, ookal wilde ik op zich wel heel graag eens 'echte liefde' meemaken - als het er op aankwam, was ik er gewoon nog niet aan toe. Mijn ene beste vriendinnetje heeft 'pas' op d'r tweeëntwintigste dat ze écht verliefd is en bij d'r vriendje wil blijven, tot die tijd scharrelde ze alleen maar wat en hoefde ze eigenlijk niks serieus, hoewel ze ook wel dacht dat dat leuk zou zijn. Oftewel komt vanzelf goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
collega en verliefd? Verwijderd | 26 | 13-01-2007 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en toekomst Verwijderd | 14 | 21-06-2003 20:09 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en verliefd op een ander vanillestokje | 23 | 11-05-2003 00:29 |