Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2008, 12:15
AJKwak
AJKwak is offline
Geachte heer, mevrouw,

In november vorig jaar heb ik een computer gekocht. Deze blijft maar problemen vertonen, en vanochtend heb ik deze voor de vijfde maal na reparatie retour gehad. Toen ik firefox opende stonden er diverse sites in de geschiedenis balk, waaronder de site superzooi.com. Omdat ik deze site niet kende opende ik deze, en wat ik daar aantrof was op zijn zachtst gezegd niet al te fatsoenlijk. Ik vind het ronduit schandalig dat ik zoiets op mijn PC aantref, en waar mijn mening over de handelwijze van de leverancier toch al niet zo positief was, is deze nu werkelijk helemaal naar het nulpunt gedaald. Ik ben van plan ze een brief te schrijven, met daarin kopieën van een paar plaatjes die ik op die site aantrof, en van plan daarin aan te geven dat ik deze brief binnen korte tijd naar de consumentenbond en de halve Nederlandse media ga versturen wanneer ze niet op passende wijze excuses maken. Omdat ik die superzooi-site echter heb geopend, staat deze nu onder de geschiedenis van vandaag in mijn firefox-browser. Weet iemand of het mogelijk is ergens een log-file of zo vandaan te halen om te kunnen vaststellen dat deze site is bezocht terwijl de computer bij de reparateur was. Alvast bedankt.
Advertentie
Oud 10-05-2008, 15:14
AJKwak
AJKwak is offline
Het is gelukt, topic mag dicht.
Oud 10-05-2008, 19:32
Verwijderd
Bij deze dan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten