Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2008, 20:45
Choke
Choke is offline
Een internetwinkel:
"'Say cheese!' was nog nooit zo gemakkelijk: de Smile Shutter wacht tot personen lachen. Pas dan maakt de camera een foto. " (Sony Cybershot DSC-W170)

Ik vroeg mij af of de "Smile Shutter" wel echt werkt? En zo ja.. kun je deze ook uitzetten? Lijkt mij toch vervelend als je alleen maar foto's maakt met blije gezichten.. je zou bijvoorbeeld geen zwoele foto's meer kunnen maken..

Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe camera en twijfel tussen 3 modellen.
De Olympus Mju 1010, de Sony Cybershot DSC-W170 of de Nikon Coolpix S550.

Voordeel van de Sony is de 28 mm groothoeklens, 7 x optische zoom en de Carl Zeiss lens.. of zie ik dit verkeerd?

Alvast bedankt!
Choke

Laatst gewijzigd op 06-05-2008 om 10:02. Reden: Was nog wat informatie vergeten..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2008, 16:34
Balance
Balance is offline
Wij hebben sinds een paar dagen een Sony met die functie. Bij mij doet ie het perfect, net als bij m'n broer en m'n schoonzusje. Bij m'n vader doet ie het juist totaal niet.
Maar natuurlijk kan je dat gewoon uitzetten. Je kan overigens ook kiezen of hij alleen een foto moet maken bij een licht lachje, een behoorlijke lach of een schaterlach. Bij die laatste is hij natuurlijk veel nauwkeuriger dan bij een licht lachje, dan flitst hij veel te snel.

Het is grappig, maar ik ga die functie verder nooit gebruiken.
Oud 06-05-2008, 17:34
Choke
Choke is offline
Citaat:
Wij hebben sinds een paar dagen een Sony met die functie. Bij mij doet ie het perfect, net als bij m'n broer en m'n schoonzusje. Bij m'n vader doet ie het juist totaal niet.
Maar natuurlijk kan je dat gewoon uitzetten. Je kan overigens ook kiezen of hij alleen een foto moet maken bij een licht lachje, een behoorlijke lach of een schaterlach. Bij die laatste is hij natuurlijk veel nauwkeuriger dan bij een licht lachje, dan flitst hij veel te snel.

Het is grappig, maar ik ga die functie verder nooit gebruiken.
Bedankt!

Nog iemand die weet welke van die 3 camera's prijs kwaliteit het beste is? De 7 x optische zoom is trouwens niet van de Sony maar dat is bij de Olympus. De Sony en de Nikon hebben beiden 5 x optische zoom.
Reageren

Regels voor berichten