Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2008, 21:46
Giles
Giles is offline
En dan niet die met (alleen) muziek

Maar (het) filmfestival, theatersamenkomsten, dingen als Festival aan de werf.. vind jij het gaaf, alles zo samengebald op een of meerdere locaties? Regel jij ver van te voren de broodnodige kaartjes of vind je festivals juist een samenraapsel dat je liever ontwijkt? Heb je favoriete festivals? Mis je nog iets op een festivalgebied, een perfecte combinatie van allerlei cultureel leuks bijvoorbeeld? Heb je minder bekende maar zeker de moeite waard aanraders?

Ik ben wel van van festivals, juist omdat er zoveel afwisseling is. Ik heb het idee dat bijvoorbeeld 'hogere' vormen zoals theater en opera een lagere drempel krijgen als ze als miniversie op een festival te zien zijn (woah, te lange zin).
Oud 01-06-2008, 09:38
Verwijderd
Ik had echt heel graag naar Oerol gewild...maar helaas, geen geld en te weinig tijd.
Wel heb ik nog even van Festival aan de Werf genoten afgelopen week hier in Utrecht en helaas moet ik ivm vakantie de Parade dit jaar missen. Per festival verschilt t eigenlijk of ik kaartjes vantevoren koopt. Vaak vind ik t ook leuk om gewoon op t terreind rond te dwalen, er is meestal wel genoeg te doen en te zien. Maar als er een voorstelling is die ik echt persé wil zien, ga ik natuurlijk wel vantevoren zorgen dat dat allemaal geregeld is. En ja, de lage drempel is er zeker...hoewel niet overal nog. Het community arts festival in Rotterdam was toch vooral met al geinteresseerde mensen en geen 'gewone' mensen die niks er van weten. Zelfde geld (in mindere mate) voor het Yo-Opera festival volgens mij.
Oud 01-06-2008, 13:38
Balance
Balance is offline
Ik ben vorig jaar naar de Parade geweest.
Ik vond er niet zoveel aan, maar dat kwam ook doordat het met bakken uit de hemel kwam zetten; dan is zo'n festival gewoon stukken minder leuk.
Daarbij was het ook nog een personeelsuitje en hadden wij ons niet dusdanig goed voorbereid dat we wisten dat je direct bij aankomst al je kaartjes moet regelen, omdat anders alle leuke dingen uitverkocht zijn. Uiteindelijk hebben we het personeelsuitje nog goed laten slagen hoor, maar niet dankzij de parade.
Oud 01-06-2008, 14:50
Verwijderd
Ik wil ieder jaar gaan, maar ga eigenlijk nooit.
Oerol zou ik héél graag zien, maar dat is gewoon altijd op een rottige tijd, want dan heb ik nog les enzo. En verder vind ik het vaak gewoon te duur...
Advertentie

Regels voor berichten