altijd de moeite waard om de comments te checken:
"Weer zeker een goed nummer, helaas wel wat tegenstrijdigheden met "Chinees Indisch Restaurant" waar Ed nog met genoegen de Chinees Indische keuken aanprijst. Nu zou hij echter geen bami en nasi lusten. Desalniettemin een lekkere song waarbij goed gebruik is gemaakt van een bestaande melodie."
ik zeg beter dan het origineel!
Ik heb trouwens geloof ik wel door wie bij hun thuis de broek aanheeft. Wat een zouteloze gast. Volgens mij is dat maandelijkse chinees-indisch restaurant bezoekje het enige wat hun huwelijk nog een beetje pit geeft.
Wat een helden! Kende ze al van TV Oranje natuurlijk. Staat hier s'nachts regelmatig aan voor hilarische momenten. En verder wat Metal zegt: Als Trashfest dit jaar als surprise Total Roef boekt dan lijkt me dit een zeer waardige opvolger!
Dit nummer verwoordt precies wat ik zelf ook regelmatig meemaak: het dilemma wat er 's avonds nou op tafel moet. Maar Anita en Ed weten er een vrolijke draai aan te geven! Van nu af aan kan ik geen boodschappen meer doen zonder aan dit vrolijke lied te denken. Wellicht kies ik wel net als Ed voor die ouderwetse uitsmijter! Smakelijk!