Ik koop vrij elitair - als iets duurder is maar van betere kwaliteit, dan neem ik dat mee. Ik eet altijd Duo Penotti, geen namaakvariant van de Aldi, en ja, ik heb ze eerst allemaal uitgeprobeerd voor ik een waardeoordeel velde. Maar ik vind bijvoorbeeld de gewone Chocovlokken veel lekkerder dan de vlokken van De Ruijter. (Sorry, ben nog in een broodbelegstemming

).
Ik let meer op wáár ik het koop, geloof ik, ik zou bijvoorbeeld niet snel groente kopen bij de Lidle of de Aldi, terwijl dat waarschijnlijk weinig uitmaakt. Verder neem ik wel vaak huismerken mee omdat die goedkoper zijn en meestal even goed als het oorspronkelijke product (AH-huiswijn bijvoorbeeld of een huismerkpastasaus). Maar het ligt er wel aan wát het is - Lays chips heeft over het algemeen ook meer smaak dan een huismerk, dus zou ik die wel sneller kopen, en wokkels zijn er niet eens in een huismerk, dus dan heb je weinig keus. Eigenlijk probeer ik gewoon alles wel en koop ik wat het lekkerst is, en het goedkoopste als het allemaal even lekker is.