Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 16:59
Spammie
Spammie is offline
Hallo allemaal,

Door omstandigheden heb ik het eerste half jaar van mijn huidige vierde jaar niet kunnen afronden. Het eerste half jaar bestond uit een stage en het tweede half jaar (nu dus) bestaat uit theorie. De theorie heb ik voor zover ik weet met vlag en wimpel afgerond maar dat halve jaar stage staat dus nog open.

Met school is afgesproken dat ik na de zomervakantie (september 2008) het halve jaar stage ga lopen. (Ik kom trouwens in dat halve jaar maar twee keer op school.) Maar nu weet ik niet precies wat ik moet doorgeven bij de IB-Groep. Ik heb veel gelezen en gezocht maar overal staat weer iets anders.

Misschien goed om te vertellen dat ik nog tot eind juni sowieso stufie krijg?

Kan iemand mij vertellen wat ik nu precies moet doen?
Oud 05-06-2008, 11:49
Verwijderd
Je moet je gewoon ingeschreven laten, neem ik aan? Als dat halve jaar erop zit kan je je uitschrijven.

Je kan ook met de IBG bellen of langs een kantoor gaan om dit te vragen, zij kunnen 't uitleggen en je ook meteen helpen met dingen door te geven.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:40
Spammie
Spammie is offline
Thanx! Heb inmiddels antwoord van school dat het zo is als wat jij beschrijft!
Reageren

Regels voor berichten