Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2008, 11:51
Balance
Balance is offline
Nieuwe serie, met nieuwe dames zonder fatsoen.

Boven: Astrid, Michella, Cherish, José
Onder: Nancy, Sharon, Daisy, Sandy, Susanne

Uitzending: maandag om 21:30 uur, RTL 5
Herhaling: zaterdag om 17:30 uur, RTL 5

----

Wie gaat het kijken en heeft het misschien gister al gezien?
Oud 22-04-2008, 12:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb het gezien en kan me dus echt niet voorstellen dat mensen (meisjes) zo kunnen zijn Heel grappig om te zien dat mensen Balkenende niet herkennen

Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 14:23
Balance
Balance is offline
Ja die Sharon is ook echt wel heeeeel dom volgens mij. "Ja maar hoe moet je dat nou weten dan??" en "Dan ben je toch niet meteen dom?" Whehe.
Oud 22-04-2008, 15:01
Verwijderd
Heerlijk programma Ik kijk er altijd graag naar. Ik sympathiseer volgens mij het meeste met dat meisje dat een kind heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:34
Iduna
Iduna is offline
Ik kijk graag naar zulke programma's.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:59
Noddy
Noddy is offline
Hmm niet echt mijn ding.
Oud 22-04-2008, 19:02
Qimm
Qimm is offline
oud klasgenootje doet mee _O- Ik lach me rót Normaal kijk ik dit soort programma's niet, maar ik ga nu een uitzondering maken, haha
Oud 22-04-2008, 19:27
PV
PV is offline
ik heb het gezien gister
@ spekkie, harry potter kenden ze dan weer wel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 21:31
Velma
Velma is offline
Bizar dat zulke mensen bestaan ja. Dat negentienjarige dikkertje, bleeurgh. En dan dat gedoe om Lonsdale gelijk, ja dit wordt weer vermaak van een hoog niveau.
Oud 22-04-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
oud klasgenootje doet mee _O- Ik lach me rót Normaal kijk ik dit soort programma's niet, maar ik ga nu een uitzondering maken, haha
Wie is het en wat kun je ons over haar vertellen?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 07:32
Qimm
Qimm is offline
José. En ze is vooral heel lómp. Het is niet zo'n hysterisch scheeuwwijf. Gewoon nuchter en recht door zee (neemt geen blad voor de mond, zegt wat ze denkt)
Wel is ze sinds de middelbare school behoorlijk aangekomen en ineens is ze peroxide blond _O-
Oud 23-04-2008, 07:43
Verwijderd
Volgens mij is Astrid nog best normaal. Haha en die met die tieten die er steeds uitvallen Ik vond het erg grappig, dus ga het wel volgen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 13:57
Verwijderd
Citaat:
José. En ze is vooral heel lómp. Het is niet zo'n hysterisch scheeuwwijf. Gewoon nuchter en recht door zee (neemt geen blad voor de mond, zegt wat ze denkt)
Wel is ze sinds de middelbare school behoorlijk aangekomen en ineens is ze peroxide blond _O-
Ja nee idd hilarisch Ze was wel echt een bitch vroeger maar in dit programma vind ik haar eigenlijk het minst vervelend? Ze is dan ook niet echt erg dom en op zich wel lekker Twents nuchter, dat scheelt. Maar idd vooral heel lomp, een dame zou ik haar nooit noemen en zie ik haar ook echt niet worden, gewoon omdat dat zo niet in haar natuur zit
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 15:18
>nathalie<
>nathalie< is offline
morgan! waarom vond je jose een bitch dan? want dat heb ik haar nog nooit gevonden!

gr nathalie (zusje van jose)

en qimm wat is er zo belangerijk aan dat er hier vermeld moet worden dat ze is aangekomen? doe je dat om haar zwart te praten?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 16:09
Verwijderd
Hahah nee? Ik vond mijn broertje wel echt een etter vroeger, maar met (oudere) zussen is dat misschien anders. Ze was gewoon niet erg lief voor bruggers van twee jaar jonger, dus wat mij betreft was ze een bitch ja. Ze vond mij waarschijnlijk een suffe smurf

En aangekomen is misschien amusant omdat ze zelf nog wel eens meiden heeft uitgescholden omdat ze te dik waren Ironie noemen we dat.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 17:21
Verwijderd
Citaat:
morgan! waarom vond je jose een bitch dan? want dat heb ik haar nog nooit gevonden!

en qimm wat is er zo belangerijk aan dat er hier vermeld moet worden dat ze is aangekomen? doe je dat om haar zwart te praten?
Als je je zusje overal wil gaan verdedigen op het internet heb je nog een flinke kluif de komende tijd.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:57
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Als je je zusje overal wil gaan verdedigen op het internet heb je nog een flinke kluif de komende tijd.
ja dat weet ik! maar ze doet toch niets verkeerd. en heel veel mensen zetten op internet anoniem een negatief bericht gewoon uit afgunst. (niet gezgd dat dat hier gebeurt) dus ik vraag gewoon waarop hun hun mening op baseren! en zou jij dat niet doen voor je zus of broer als je die hebt of had?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 18:59
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Hahah nee? Ik vond mijn broertje wel echt een etter vroeger, maar met (oudere) zussen is dat misschien anders. Ze was gewoon niet erg lief voor bruggers van twee jaar jonger, dus wat mij betreft was ze een bitch ja. Ze vond mij waarschijnlijk een suffe smurf

En aangekomen is misschien amusant omdat ze zelf nog wel eens meiden heeft uitgescholden omdat ze te dik waren Ironie noemen we dat.
oke ik vroeg het mij gewoon af! maar ik heb vroeger ook wel veel ruzie gehad hoor mijn mijn zussen dat hoord er gewoon bij haha dat weet ik. maar voor je familie neem je het toch wel op ofniet?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Nou als je op de site gaat kijken van dames in de dop staat er ook wel wat over haar gewicht wat ze er zelf neer heeft gezet/zelf gezegd heeft, lijkt me dus geen groot geheim. Maar als je mensen lang niet hebt gezien dan is het wel 'grappig' om opvallende veranderingen waar te nemen.
Oud 24-04-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
ja dat weet ik! maar ze doet toch niets verkeerd. en heel veel mensen zetten op internet anoniem een negatief bericht gewoon uit afgunst. (niet gezgd dat dat hier gebeurt) dus ik vraag gewoon waarop hun hun mening op baseren! en zou jij dat niet doen voor je zus of broer als je die hebt of had?
Nee, dat zou ik niet doen, en ik vind het ook nogal naďef. Je zus doet mee aan een programma vol met ordinaire types - natuurlijk krijgt ze bakken gal over zich heen en mensen baseren zich overduidelijk op wat ze zien in het televisieprogramma. Overigens denk ik niet dat dergelijke reacties veel met afgunst te maken hebben, go figure.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 21:00
Balance
Balance is offline
Haha, lief hoor dat je het voor je zus opneemt, maar als je aan een televisieprogramma mee doet, dan heeft iedereen een mening over je. Vooral de mensen die je helemaal niet kennen en vooral ook mensen die zich baseren op 5 minuten videomateriaal. En wat nog gemener is, ze hebben het vooral over de dingen die hen negatief opvallen!

Tja, dat is nou het gevolg van meedoen aan een televisieprogramma. Dus het lijkt me nogal een kansloze missie om alle negatieve berichten van anonieme mensen goed te gaan praten. Maar wel lief.
Oud 25-04-2008, 10:49
Crimson
Crimson is offline
Ik vind José eigenlijk wel heel erg cool, de enige van het stelletje dat nog een beetje hersenen heeft. Ook wat ze zei over, tja, da's toch gewoon algemene ontwikkeling!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:22
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Nee, dat zou ik niet doen, en ik vind het ook nogal naďef. Je zus doet mee aan een programma vol met ordinaire types - natuurlijk krijgt ze bakken gal over zich heen en mensen baseren zich overduidelijk op wat ze zien in het televisieprogramma. Overigens denk ik niet dat dergelijke reacties veel met afgunst te maken hebben, go figure.
Van haar is het niet naďef want zie je haar hier zichzelf verdedigen? nee, ik doe dat, omdat ze mijn zus is. en elke keer als ik hier een bericht neer zet om het voor mijn zus op te nemen hoef jij niet meteen een negatiefe reactie erop te geven. kijk dat die nancy you favoriet is dat is helemaal oke dat beslis jezelf. en daar heb ik geen commentaar op. maar ik zet hier gewoon mijn mening neer omdat ik vind dat jose gewoon veel slimmer is dan die andere meiden! weet je waarom ze niet in beeld was met die vragen ronde omdat ze alle vragen goed had (das ook niet zo apart want zo moeilijk waren ze niet) maar dat laten ze niet zien. En ik weet ook wel dat je een risico neemt als je aan zo'n programma meedoet want ze kunnen knippen en plakken wat ze willen en de mensen een heel ander beeld van je geven. dus dat maakt ook helemaal niet uit. maar je moet een ander niet jou mening opdringen en iedereen in zijn waarde laten!
go figure this!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:22
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Ik vind José eigenlijk wel heel erg cool, de enige van het stelletje dat nog een beetje hersenen heeft. Ook wat ze zei over, tja, da's toch gewoon algemene ontwikkeling!!
respect!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:23
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Nou als je op de site gaat kijken van dames in de dop staat er ook wel wat over haar gewicht wat ze er zelf neer heeft gezet/zelf gezegd heeft, lijkt me dus geen groot geheim. Maar als je mensen lang niet hebt gezien dan is het wel 'grappig' om opvallende veranderingen waar te nemen.
oke dan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2008, 15:37
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Van haar is het niet naďef want zie je haar hier zichzelf verdedigen? nee, ik doe dat, omdat ze mijn zus is. en elke keer als ik hier een bericht neer zet om het voor mijn zus op te nemen hoef jij niet meteen een negatiefe reactie erop te geven. kijk dat die nancy you favoriet is dat is helemaal oke dat beslis jezelf. en daar heb ik geen commentaar op. maar ik zet hier gewoon mijn mening neer omdat ik vind dat jose gewoon veel slimmer is dan die andere meiden! weet je waarom ze niet in beeld was met die vragen ronde omdat ze alle vragen goed had (das ook niet zo apart want zo moeilijk waren ze niet) maar dat laten ze niet zien. En ik weet ook wel dat je een risico neemt als je aan zo'n programma meedoet want ze kunnen knippen en plakken wat ze willen en de mensen een heel ander beeld van je geven. dus dat maakt ook helemaal niet uit. maar je moet een ander niet jou mening opdringen en iedereen in zijn waarde laten!
go figure this!!
Als je niet wil dat mensen een mening over je vormen op basis van een paar losse gebeurtenissen binnen een televisieprogramma, moet je voorál niet meedoen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
go figure this!!
Je moet beter leren lezen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 16:13
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Als je niet wil dat mensen een mening over je vormen op basis van een paar losse gebeurtenissen binnen een televisieprogramma, moet je voorál niet meedoen.

als je mij commentaar wil geven op mijn berichten dat moet je wel het hele bericht lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik doen niet mee maar mijn zus en als ik haar hier wil verdedigen dan heb ik daar t recht op! ze verdedigt zichzelf niet want t maakt haar niet uit. ja maar ik laat mijn familie niet de kaas van het brood eten.

als je hier een ander zijn of haar mening niet kunnen waarderen wat doe je hier dan! (een beetje een ander aanvallen) laat iedereen in zijn/haar waarde. ja ik heb die anderen wat wat over haar gezegd hebben gewoon gevraagd wat ze precies bedoelden met hun bericht en daar hebben ze weer antwoord op gegegeven en er is verder niets aan de hand. dus je ff nadenken en lezen voordat je conclusies trekt.

comprende?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 16:15
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Je moet beter leren lezen.
kijk jij maar uit wat je zegt/ typt !

Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:
kijk jij maar uit wat je zegt/ typt !
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik laat mijn familie niet de kaas van het brood eten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 21:25
palindrome
palindrome is offline
Men, misschien had je zelf beter in plaats van je zus mee kunnen doen.
Je bewijst in ieder geval dat dom en lomp familietrekjes zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 22:53
Balance
Balance is offline
Geen persoonlijke aanvallen aub.
Oud 28-04-2008, 12:09
>nathalie<
>nathalie< is offline
Citaat:
Men, misschien had je zelf beter in plaats van je zus mee kunnen doen.
Je bewijst in ieder geval dat dom en lomp familietrekjes zijn.

dom haha zeg wat je denkt ik weet wel beter

heb met de iq test een score van 138 gehaald dus!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 12:23
mansradio
mansradio is offline
Jose is echt de coolste.... En haar familie is echt niet lomp of dom...integendeel zelfs!! Als je dom bent, heb je geen eigen bedrijf... (al bijna 17 jaar) en kun je geen gezin met 6 kinderen normaal onderhouden, en hun geven wat hun hartje begeert.... Dus willen jullie niet gaan oordelen over mensen die je persoonlijk niet kent.... Das pas dom!!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 13:50
Metal
Metal is offline
^ Posts
Totaal aantal berichten: 1 (1 berichten per dag)
Oud 28-04-2008, 13:51
Metal
Metal is offline
Citaat:

Hahahaha. Leer eerst eens fatsoenlijk spellen. En al die andere dingen. Oja, je zus is een sloerie. En nog een vieze ook!
Oud 28-04-2008, 15:09
Verwijderd
Ik begin dat gezeur van familieleden enzo nu wel een beetje zat te worden... Leuk dat ze ze verdedigen, maar nu weten we het wel.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:

Ja, die van BNN zeker?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 18:59
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
go figure this!!
Struin jij nou werkelijk het internet af om je zus te verdedigen?Eh?

Achja, ik ben ook verbaast dat dergelijke sletten mensen echt bestaan.
Oud 28-04-2008, 21:00
Velma
Velma is offline
0_0
Oud 28-04-2008, 21:48
Qimm
Qimm is offline
'blauw bloed, dat kan toch helemaal niet?'
Oud 28-04-2008, 22:15
Balance
Balance is offline
Whaha wat is het toch een grappig programma. DAMN die opmerking die Qimm ook al noemt.. 'blauw bloed' whaha

Die Sharon is gewoon zó dom dat ze er nog wel lief van wordt ook. Die opmerking over d'r tweede nieuwe auto en tweede paard ook echt
Die Sandy vind ik qua domheid even erg. Zij straalt gewoon zwakbegaafdheid uit.
En die Michella is gewoon ontzettend irritant. Ze stond zelf toch ook te janken met d'r presentatie.

En over José durf ik natuurlijk niks meer te zeggen
Oud 29-04-2008, 01:49
Metal
Metal is offline
Citaat:
'blauw bloed, dat kan toch helemaal niet?'
Ja, ik zag het ook.

'Ja, ik vroeg dat dus zo. En zij had het even uitgelegd, en ja, ze vond het verder geen domme vraag.'
Oud 29-04-2008, 08:46
Verwijderd
Dat haagse meisje met dat kind vind ik leuk. Hoe ze zat te schreeuwen aan de tafel, toen stelde ze zich echt kwetsbaar en kritisch naar zichzelf op. Jammer dat die andere meisjes dat niet begrepen en haar 'gek' noemen. Zij komt als enige op mij over alsof ze echt over zichzelf nadenkt, ze komt af en toe niet uit haar woorden en dan zie je dat ze gefrustreerd is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 08:51
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Hahahahahaha.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:30
*oma*
*oma* is offline
Dit programma is goed voor mijn ego.
Oud 29-04-2008, 17:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nancy heet ze toch (die met het kind)?
Als ze kwaad is gaat haar lip echt extreem trillen

En verder natuurlijk geweldig om te zien. Sharon vind ik eigenlijk wel heel lief. Die is zoo naief en een lekkere flapuit
Oud 29-04-2008, 21:24
Verwijderd
Ik vind ze nu allemaal wel lief. Vooral Nancy vind ik aandoenlijk, omdat ze de hele tijd zo boos is en zich aangevallen voelt. Michella vind ik wel een beetje vervelend.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 22:19
AlopiA
AlopiA is offline
Haha
'unaniem? Ik had nog nooit van dat woord gehoord!'
'blauw bloed? dat kan toch helemaal niet!'
Reageren

Regels voor berichten