Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahah nee? Ik vond mijn broertje wel echt een etter vroeger, maar met (oudere) zussen is dat misschien anders. Ze was gewoon niet erg lief voor bruggers van twee jaar jonger, dus wat mij betreft was ze een bitch ja. Ze vond mij waarschijnlijk een suffe smurf
![]() En aangekomen is misschien amusant omdat ze zelf nog wel eens meiden heeft uitgescholden omdat ze te dik waren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Haha, lief hoor dat je het voor je zus opneemt, maar als je aan een televisieprogramma mee doet, dan heeft iedereen een mening over je. Vooral de mensen die je helemaal niet kennen en vooral ook mensen die zich baseren op 5 minuten videomateriaal. En wat nog gemener is, ze hebben het vooral over de dingen die hen negatief opvallen!
Tja, dat is nou het gevolg van meedoen aan een televisieprogramma. Dus het lijkt me nogal een kansloze missie om alle negatieve berichten van anonieme mensen goed te gaan praten. Maar wel lief.
||
![]() |
Citaat:
go figure this!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je mij commentaar wil geven op mijn berichten dat moet je wel het hele bericht lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik doen niet mee maar mijn zus en als ik haar hier wil verdedigen dan heb ik daar t recht op! ze verdedigt zichzelf niet want t maakt haar niet uit. ja maar ik laat mijn familie niet de kaas van het brood eten. als je hier een ander zijn of haar mening niet kunnen waarderen wat doe je hier dan! (een beetje een ander aanvallen) laat iedereen in zijn/haar waarde. ja ik heb die anderen wat wat over haar gezegd hebben gewoon gevraagd wat ze precies bedoelden met hun bericht en daar hebben ze weer antwoord op gegegeven en er is verder niets aan de hand. dus je ff nadenken en lezen voordat je conclusies trekt. comprende? |
![]() |
|
![]() |
Jose is echt de coolste.... En haar familie is echt niet lomp of dom...integendeel zelfs!! Als je dom bent, heb je geen eigen bedrijf... (al bijna 17 jaar) en kun je geen gezin met 6 kinderen normaal onderhouden, en hun geven wat hun hartje begeert.... Dus willen jullie niet gaan oordelen over mensen die je persoonlijk niet kent.... Das pas dom!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Achja, ik ben ook verbaast dat dergelijke ![]()
|
Whaha wat is het toch een grappig programma. DAMN die opmerking die Qimm ook al noemt.. 'blauw bloed' whaha
![]() Die Sharon is gewoon zó dom dat ze er nog wel lief van wordt ook. Die opmerking over d'r tweede nieuwe auto en tweede paard ook echt ![]() ![]() Die Sandy vind ik qua domheid even erg. Zij straalt gewoon zwakbegaafdheid uit. En die Michella is gewoon ontzettend irritant. Ze stond zelf toch ook te janken met d'r presentatie. En over José durf ik natuurlijk niks meer te zeggen ![]()
|
Verwijderd
|
Dat haagse meisje met dat kind vind ik leuk. Hoe ze zat te schreeuwen aan de tafel, toen stelde ze zich echt kwetsbaar en kritisch naar zichzelf op. Jammer dat die andere meisjes dat niet begrepen en haar 'gek' noemen. Zij komt als enige op mij over alsof ze echt over zichzelf nadenkt, ze komt af en toe niet uit haar woorden en dan zie je dat ze gefrustreerd is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #3 Verwijderd | 500 | 05-04-2011 12:49 | |
De Kantine |
Saai Invictus 580 Verwijderd | 500 | 17-04-2009 21:41 | |
De Kantine |