Ik snap niet dat mensen zich zelf zo verlagen door mee te doen aan zo'n programma. Mensen worden vernederd door die belachelijke spelletjes en ze vinden het nog leuk ook. Maar goed, dat vind ik juist wel weer leuk om te zien!!!
En dan vinden die deelnemers het ook niet erg als ze afgezeken worden door die pisnicht Maar je hebt gelijk, hij is idd wel heel erg grappig
18-06-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
TefnachT schreef:
18-06-2002, 18:35
Verwijderd
Ik kijk er wel elke donderdag naar, maar het is IMHO pure pulp. Die spelletjes zijn soms humor om te zien. Bovendien vind ik het Duitse team nu het leukste, ze zwoegen nog harder op hun Engels dan op de spelletjes. De Amerikanen zijn gewoon zielig, vooral die blonde jongen, gelijk zeiken als ze iets niet hebben gewonnen. Julian vind ik humor. Ik vind het een leuk programma om naar te kijken
De eerste series waren veel leuker dan deze.
De allereerste (voor zover ik weet) was zonder Denise van Outen, maar met een andere presenteerdame...
Die deed het ook heel leuk.
Vorig seizoen was alles toch nog iets spontaner en orgineler dan nu.
Alles 'geintjes' van vorig seizoen worden nu weer bij de duitsers, engelsen, aussies & amerikanen gebruikt.
acid-star schreef: Ik vind het een verschrikkelijk walgelijk programma alleen ik ben verliefd op die jongen die het presenteert dus ja...
je weet toch wel dat ie begint te kukelekuën als men hem vraagt wat sun sexuele voorkeur is? (echt waar, één van die domme wijven hoopte dat ie eigenlijk hetero was maar toen deed ie een haan na... kan ie wel goed.)