Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2008, 00:40
Verwijderd
laten we zeggen **********, waarom blijf je dan de topics van diegene zien. echt niet te doen. ik heb m toch niet voor niks op mn negeerlijst staan?
Advertentie
Oud 24-04-2008, 00:40
Spelvout
Spelvout is offline
Ik zal het even doorgeven aan Jon.
Oud 24-04-2008, 01:09
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Als je onder het topic de naam van de Topicstarter ziet waarom zou je 'm dan nog openen? Lekker vaag + aanstellerig.
Oud 24-04-2008, 09:00
Verwijderd
Citaat:
laten we zeggen **********, waarom blijf je dan de topics van diegene zien. echt niet te doen. ik heb m toch niet voor niks op mn negeerlijst staan?
Dat is expres. Dat komt omdat er misschien zinnige dingen (buiten Onzin om) in een topic kunnen staan van een persoon die jij op je negeerlijst hebt, die door anderen geschreven zijn.
Oud 04-05-2008, 12:28
Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik vind het vrij vervelend, personen zet je niet voor niets op de negeerlijst: dan wil je de topics daarvan gewoon niet zien, al staat er het walhalla in.
Oud 04-05-2008, 16:59
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik vind het vrij vervelend, personen zet je niet voor niets op de negeerlijst: dan wil je de topics daarvan gewoon niet zien, al staat er het walhalla in.
Ik ben het er niet mee eens, dat iemand op de negeerlijst staat betekent gewoon dat je de reacties niet per ongeluk ziet, alleen bewust door op het linkje te klikken. Topics moet je dan wel zien, want je ziet ook dat er reacties staan, ze zijn alleen niet direct te lezen.
Oud 05-05-2008, 21:07
Vlooienband
Vlooienband is offline
Is vrije keuze niet mogelijk, dat je ervoor kan kiezen om de topics wel of niet te zien?
Oud 05-05-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-05-2008, 17:46
Verwijderd
Je zit in een topic toch ook dat een persoon gepost heeft? Dus ja, klik gewoon niet op het topic van die persoon, zou ik zeggen...
Oud 07-05-2008, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Je zit in een topic toch ook dat een persoon gepost heeft? Dus ja, klik gewoon niet op het topic van die persoon, zou ik zeggen...
Dan kunnen we de hele negeerfunctie wel weghalen onder het mom van 'lees de posts dan gewoon niet'.
Oud 07-05-2008, 19:59
M@rco
M@rco is offline
Dat zouden we kunnen doen, maar dat doen we niet!

Verder blijft het gewoon zoals het is. Topics van iemand die op je negeerlisjt staat moet je maar gewoon niet openen.
Oud 07-05-2008, 22:18
Verwijderd
Lui!
Oud 21-05-2008, 14:48
Verwijderd
Relluhhh!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten