Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2008, 18:18
Solidforce7
Solidforce7 is offline
Ja hoor dat nieuwe bericht van Directeur Eindhovense school..Echt een lachertje..Wat een boosheid..Lees eens wat voor bericht hij in de Intercom Plaatst..Das een soort lerarenkrantje:

Een bericht vanuit het BPVbureau.
Wij als BPV consulenten hebben dagelijks contact met het bedrijfsleven over plaatsingen en bezoeken van onze studenten. En, om dan de juiste persoon te spreken te krijgen voor eenafspraak, vraagt soms een lange adem. Een bloemlezing uit eigen werk! ‘Hij is even van zijn plaats.’ Hoe vaak hoor je dat niet als je denkt dat je iemand z’n directe nummer hebt, maar er wordt pas na een minuut opgenomen door de receptie.‘Hij is er wel hoor, maar hij loopt ergens rond in het bedrijf.’Sommige mensen lopen altijd rond in het bedrijf. Ze zijn vast aan het spoorzoeken, dossiertje onder de arm en door de gangen schoffelen. Babbeltje maken hier, bij de kopieermachine, praatje maken daar, bij de koffieautomaat. Lekker belangrijk doen. Op sommige tijden en dag (vrijdag) kun je maar beter niet bellen. ‘Negen ’s morgens. ‘Nee, het spijt me, meneer Jansen is nog niet binnen, hij moet zijn kind eerst naar school brengen. ’Half tien ’s morgens. ‘Nee, helaas kan ik u niet doorverbinden, meneer Koekoek is in vergadering, zal ik vragen of hij u terugbelt? ‘Ja graag’, dus niet! ‘Tien uur ’s morgens. ‘Nee, dat gaat niet, meneer de Vries is even met koffiepauze. ‘Half elf ’s morgens. ‘Nee, mevrouw Bakker is met lunchpauze??. Élf uur. ‘Nee u belde daarstraks toch ook al? Mevrouw Bakker is nog steeds met lunchpauze, ik krijg ook geen gehoor op haar werkplek. ‘Kunt u niet even een mailtje naar haar sturen voor een afspraak! ‘Half twaalf. Het spijt me, meneer Koekoek is dinsdag en donderdag niet aanwezig??
‘Twaalf uur. ‘Meneer Jansen neemt niet op en zijn mobiel is uitgeschakeld, probeert u het aan het eind van de middag nogmaals. ‘Bijna half twee. Ú heeft wel pech, want meneer de Vries is zojuist de deur uitgegaan. ’Half drie. ‘Nee mevrouw Bakker heeft een belangrijke meeting, u kunt het beste toch via de mail een afspraak maken. ’Kwart over vier. ‘Nee meneer Jansen is naar een receptie. Ik vraag wel of hij
u terugbelt, of probeert u het nog een keer? Ja, u kunt het beter nog een keer proberen, want hij belt
zelden terug.’Kwart voor vijf. ‘Het spijt me, niemand is hier meer aanwezig! Of zelfs de receptie
neemt niet op. Tijd voor koffie of lunch of gewoon naar huis. Alles kan.
Walraven Albach
Advertentie
Oud 28-05-2008, 11:42
Verwijderd
Wat is je punt?
Oud 28-05-2008, 12:06
Gunkan
Gunkan is offline
Dat hij graag teksten kopieert zonder dat een beetje leesbaar te maken? Hallo? Alinea's!

Maareh, ik zie het punt ook niet. Wat heeft dit nou met stages te maken? Dit stukje gaat over het feit dat je lui niet aan de telefoon krijgt op kantoor.
Oud 28-05-2008, 23:21
Poeperd
Poeperd is offline
Huh? "Directeur Einhovense school ziet niet veel in stage, fijn!!" heeft echt niets met het artikel te maken. En; waarom?!
Oud 29-05-2008, 10:34
Verwijderd
Ik vind het ook nergens over gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten