Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2002, 08:55
Verwijderd
ik dacht dat ik gisteren mijn pil had gepakt maar ik was derjuist even in al mijn broekzakken aan het voelen achter een oorbel en ik vind daar een pil !! nu weet ik niet of het van gisteren is van eergisteren , ... maar ik heb de gewoonte om mijn pil in mijn broekzak te steken (om ze niet te verliezen ) zodat ik die beneden aan tafel kan innemen . normaal neem ik die dus tegen 6 uur in . maar stel nu dat die van gisteren was , ik heb die nu gepakt ( half 10 ) llanger dan 12 uur ...
en ik begin mijn 3de week (donderdag is mijn laatste dag dat ik de pil pak , zondag-maandag krijg ik mijn regels )
is er veel risico ?? wanneer ben ik weeral vruchtbaar ? moet ik nu gewoon de pil verderpakken aangezien in niet weet van wanneer die pil was ?

in ieder geval , ik ga nu zorgen dat ik die direct pak en drinken op mijn kamer hou !!!

maar toch ... heeeeeeeeeelp

Laatst gewijzigd op 03-08-2002 om 09:17.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 10:04
mathfreak
mathfreak is offline
Misschien heb je hier wat aan: http://forum.scholieren.com/showthre...t=pil+vergeten
Oud 03-08-2002, 18:39
Verwijderd
nieeeeemand reageert op het grote piltopic en niemand hieeeeer
het is belangrijk
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:57
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Kijk dat begrijp ik dus niet hé meis: in zo'n geval zou ik allang de dokter gebeld hebben of tenminste m'n bijsluiter vd pil gelezen hebben i.p.v. te wachten op wat (goedbedoelde weliswaar) raad van mensen die er misschien even weinig van weten als jij.

Ok genoeg gezeik:
In MIJN bijsluiter staat dat je 2 oplossingen hebt:
-de vergeten pil innemen zodra je eraan denkt, ook al betekent dat dat je er 2 in 1 keer moet innemen. De rest vd pillen op hun gebruikelijke tijdsstip doornemen, MAAR je stopweek overslaan en meteen doorgaan met je volgende strip. (Waarschijnlijk krijg je dan pas bloedingen aan het eind vd 2de strip, maar je kan wel last hebben van tussentijdse bloedingen.)

OF
-Je stopt met de strip waarmee je bezig was en na een pilvrije periode van max. 7 dagen (altijd de dag meetellen waarop je de pil bent vergeten !!!) verder gaan met de volgende strip. Als je op je vaste startdag met een nieuwe strip wil beginnen, mag je een pilvrije periode van MINDER DAN 7 DAGEN aanhouden.

Maar zoals ik dus al zei, elke pil is een beetje anders dus bel maar de dokter dat is het veiligste.
Succes er nog mee...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten