Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is definitief 20 juli geworden dus eventueel een week eerder zit er niet in. Ik ben voorstander van een lijst met mensen die wel of misschien gaan komen. Dat je niet komt hoef je ook niet op de lijst te zetten want daar kan ik niet zo veel mee.
Zoals het er nu naar uitziet kunnen de meesten op 25, 26 en 27 juli. Je hoeft uiteraard niet het hele weekend te blijven. Doe gewoon wat jou het beste uit komt.
|
Verwijderd
|
Waar? Haarlem, bij Wimmmm
Wanneer? 25-26-27 juli Wat te doen? Drugs gebruiken, bank hangen, films kijken en N64 spelen. Komen zeker: Wammus Komen waarschijnlijk: Sidhe (even kijken, sowieso niet het hele weekend maar een dagje wel ) Dittrich Komen niet: Tigerly & Mephisto (scheuren dan op de motor door Zuid-Engeland) |
![]() |
|
Wanneer? 25-26-27 juli Wat te doen? Drugs gebruiken, bank hangen, films kijken en N64 spelen. Komen zeker: Wammus Hydrodynamikaas Komen waarschijnlijk: Sidhe (even kijken, sowieso niet het hele weekend maar een dagje wel ) Dittrich Komen niet: Tigerly & Mephisto (scheuren dan op de motor door Zuid-Engeland) ![]()
||
Citaat:
![]() Wanneer gaan jullie nou precies en wanneer zijn jullie weer terug? Ik heb dan inderdaad zelf ook net m'n salaris gehad dus een paar kratten bier en wat frisdrank kan er wel vanaf. Alles wat je daarbuiten wilt gebruiken is uiteraard voor eigen rekening. Koffie en thee is an sig ook geen probleem trouwens en ik zal ook wat chips zooi regelen.
||
Citaat:
![]() @ Hmmz: Ja hoor prima. Wat mij betreft sleept iedereen 10 man mee ik zal er niet mee zitten. Het word wat lastig ivm zit en slaapplaatsen maar de gezelligheid gaat boven alles. Ik ben te lui om terug te kijken dus ik meld hierbij nog maar even dat ik geen overvloed aan slaapplaatsen heb. Mocht je dus verzekerd willen zijn van een slaapplaats neem die dan vooral zelf mee.
|
Verwijderd
|
Wanneer? 25-26-27 juli Wat te doen? Drugs gebruiken, bank hangen, films kijken en N64 spelen. Komen zeker: Wammus Hydrodynamikaas testout.com (95% zeker) Komen waarschijnlijk: Sidhe (even kijken, sowieso niet het hele weekend maar een dagje wel ) Dittrich Komen niet: Tigerly & Mephisto (scheuren dan op de motor door Zuid-Engeland) ![]() Ik kom denk ik ook wel eventjes, of langer, of ik weet het allemaal niet. Maar ik denk het wel. Bij deze wil ik alvast de plek naast Wim in bed reserveren ![]() |
![]() |
|
goed, ik heb gister mn werkdata te horen gekregen, en de 26e moet ik idd werken. ik kom dus vrijdag, en ga zaterdag rond 'n uur of 2 a 3 weer weg.
ik mis dan uiteraard veel, maar goed. ik ben er toch even =) and that's good ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |