![]() |
|
![]() |
Het Trimbos-instituut doet onderzoek onder 16 t/m 25-jarige meisjes in het uitgaanscircuit!
Ben jij een meisje tussen de 16 en 25 jaar oud en ga je regelmatig (minstens 1 keer per maand) uit naar bijvoorbeeld een café, kroeg, discotheek of feest? Dan zijn wij geïnteresseerd in jouw ervaringen! Wat moet je daarvoor doen? Het werkt heel simpel: klik op onderstaande link en vul de enquête in. Het kost je slechts 5 á 10 minuten tijd! http://trimbos.netq.nl/nq.cfm?q=0651...a-89156b525378 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
precies, voor degenen die niet goed lezen en toch de lijst invullen... de heren worden er voor de data-analyse netjes uitgevist, zodat ze de data niet vervuilen
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij "op een andere manier, namelijk:" kun je zelf tekst invullen als de optie die voor jou van toepassing is er niet bij staat. Als dat voor jou echter niet nodig is, kun je als antwoord gewoon 0 of 'nooit' aanvinken en hoef je geen tekst in te vullen!
Ik hoop dat het zo duidelijker is! |
![]() |
|
![]() |
Heb het net zelf weer even uitgetest, maar bij mij gaat hij wel verder naar de volgende vraag als ik niks in het vak schrijf (maar natuurlijk wel een bolletje aanvink)... Vreemd dus dat dat bij jou niet werkte. Maar goed, hopelijk ben jij de enige!
![]() p.s. weet iemand hoe ik mijn naam kan aanpassen? ik mis de 'k' achter mn naam... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naam aanpassen mag niet daar moet je minimaal 100 posts voor hebben en een half jaar lid zijn. Maar misschien omdat het vanuit het trimbos komt kan er een uitzondering gemaakt worden. Zie het subforum Meldpunt & Mededelingen.
Nog even als toevoeging; Eindelijk iemand die snapt hoe een enquete gehouden moet worden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 |