Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Als ik geen relatie heb...
Zit ik nooit 40 dagen zonder seks 20 11.30%
Zit ik soms 40 dagen zonder seks, maar meestal niet 23 12.99%
Gebeurt het regelmatig dat ik 40 dagen zonder seks zit 26 14.69%
Heb ik heel weinig seks, er zit bijna altijd wel 40 dagen tussen 29 16.38%
Heb ik helemaal geen seks 79 44.63%
Aantal stemmers: 177. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2008, 23:06
Briseďs
Briseďs is offline
Jullie hebben vast allemaal al gehoord van dit geweldige programma, en zo niet http://www.eo.nl/40dagenzonderseks.
Nu wil ik het verder niet echt over dit programma hebben, ik open dit topic meer vanwege hoe er van de week over werd gesproken in De wereld draait door. De mensen die daar zaten (die toch allemaal wel oer de 30 waren) hadden allemaal zoiets van 'vroeger was dat helemaal niet zo, toen zaten we altijd 40 dagen zonder seks'. Volgens mij begrijpen ze het ook een beetje verkeerd, ik denk dat het helemaal niet normaal is voor de meeste jongeren om zoveel seks te hebben, en dat het in dit programma om een aantal uitzonderingen gaat. Dus wil ik van jullie weten of jullie vaak 40 dagen geen seks hebben. En dan bedoel ik natuurlijk als je geen relatie hebt.

Ts begint: ik zit heel regelmatig 40 dagen zonder seks. Zelfs nu ik een soort van scharrel heb zit er vaak meer dan 40 dagen tussen.
Oud 27-01-2008, 23:34
Mephisto
Mephisto is offline
Toen ik nog geen relatie had heb ik hoogstens 1 ŕ 2x per jaar een week zonder seks gehad geloof ik, laat staan 40 dagen.
Oud 27-01-2008, 23:37
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
Toen ik nog geen relatie had heb ik hoogstens 1 ŕ 2x per jaar een week zonder seks gehad geloof ik, laat staan 40 dagen.
Ja maar jij telt niet.
Oud 27-01-2008, 23:58
eltorro
eltorro is offline
ik heb het programma ook gezien... extreme gevallen... de mensen die erin zitten zijn gewoon sexverslaafde... onder het motto, pakken wat je pakken kan...
Oud 28-01-2008, 09:01
Verwijderd
Hmm.
Ik heb nog nooit langer dan 2 weken zonder seks gezeten.
Ookal had ik geen relatie.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 09:08
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Hmm.
Ik heb nog nooit langer dan 2 weken zonder seks gezeten.
Ookal had ik geen relatie.
Sinds je 2e verjaardag?

Telt mastruberen mee?
Oud 28-01-2008, 09:21
Qimm
Qimm is offline
Als ik vrijgezel zou zijn zou ik best wel eens 40 dagen seksloos kunnen zijn ja. Als het aanbod er niet is dat hoef ik ook niet zo nodig
Oud 28-01-2008, 11:16
T_ID
T_ID is offline
Ach, EO... (uit te spreken zoals men zou zeggen "Ach, Wilders", "ach, neonazi's" of "Ach, communisten" als relativering)
Oud 28-01-2008, 11:57
zoef de haas
zoef de haas is offline
Als ik geen relatie heb zit ik over het algemeen niet 40 dagen zonder seks. De afgelopen 3 maanden daar gelaten, maar t seks hebben om de seks hoeft ook niet zo nodig op t moment.
Oud 28-01-2008, 12:49
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
ik heb het programma ook gezien... extreme gevallen... de mensen die erin zitten zijn gewoon sexverslaafde... onder het motto, pakken wat je pakken kan...
Zelfs voor de EO tellen de kijkcijfers, dus zullen ze graag de meest extreme gevallen laten zien aan hun publiek, zo van:

"Zie je nu wel, seks is verderfelijk" of
"Dit krijg je er nu van als je zomaar seks hebt..."

Wat dit betreft geldt ook voor de EO dat ze reportages op zo'n bepaalde manier in beeld brengen dat de kijkers 'geshockeerd' zijn en de volgende afleveringen weer kijken. Over het algemeen is het ook gebruikelijk dat dingen in dergelijke reportages nogal eens worden gekleurd of aangezet, om kijkers meer te boeien.

Dus ondanks dat er best een grote kern van waarheid in het programma kan zitten moet je er niet blindelings vanuit gaan dat alles wat er getoond wordt, waar is, of in de juiste context wordt geplaatst.

Ik denk niet dat ik veertig dagen zonder seks zou kunnen, of liever gezegd, veertig dagen zonder orgasme. Ook al zou ik het redden om niet aan mezelf te zitten, dan krijg ik waarschijnlijk wel een natte droom
Oud 28-01-2008, 13:41
Nona
Nona is offline
Gebeurt het regelmatig dat ik 40 dagen zonder seks zit.

Het is al een poosje geleden dat ik geen relatie had (de twee weken tussen mijn vorige vriend en de huidige niet meetellend; dan ben je niet single, dan kom je net uit een relatie). Maar toen ik aan het begin van mijn studententijd single was heb ik zo nu en dan eens een scharrel of fuckbuddy gehad. Ik ben een jaar single geweest, en heb in die tijd met weinig mannen het bed gedeeld, maar met één wel op regelmatige basis.
Wat er zou gebeuren als ik weer single zou worden weet ik niet, maar daar ga ik ook niet vanuit.
Oud 28-01-2008, 14:46
Muchacha
Muchacha is offline
Heb ik heel weinig seks, er zit bijna altijd wel 40 dagen tussen:

Ik ga voor de seizoenswippen, elk seizoen wel eens seks gehad hebben!
Oud 28-01-2008, 15:32
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ach, EO... (uit te spreken zoals men zou zeggen "Ach, Wilders", "ach, neonazi's" of "Ach, communisten" als relativering)
Wet van Godwin/Reductio Ad Hitlerum, slotje?
Oud 29-01-2008, 13:24
Changshan
Changshan is offline
Ik zou niet weten waarom je per sé iedere maand met iemand naar bed moet; zo veel loopt er nu ook weer niet rond wat de moeite waard is. Ik kan alleen niet zeggen wat mijn score dán is, aangezien ik niet zo veel relatieloosheid heb gehad sinds mijn ontmaagding.
Oud 31-01-2008, 12:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een vaste relatie maar ik zit ook regelmatig 40 dagen zonder seks. Hij woont in Zweden (als ik daar ben zit ik nog geen 2 dagen zonder seks maar dan hebben wel elkaar ook minstens 2 maanden niet gezien en ben ik er maar 2 a 3 weken)
Oud 31-01-2008, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik kan alleen niet zeggen wat mijn score dán is, aangezien ik niet zo veel relatieloosheid heb gehad sinds mijn ontmaagding.
idem hier. heb wel eens (of vaker dan eens, denk ik zelfs) 40 dagen geen seks gehad, maar dat was in elk geval niet in m'n vrijgezel-periode (wat ongeveer twee maanden zal geweest zijn, verspreid over een jaar of zeven)
maargoed, nu is alles prima, denk niet dat ik ooit nog in m'n leven 40 dagen zonder ga zitten, zelfs niet als we tachtig zijn. wij zijn echt wel beesten

Met citaat reageren
Oud 03-02-2008, 05:47
Evilblue
Evilblue is offline
hmm, 40 dagen zonder sex...shit, ongelooflijk, ik was in een relatie en ging 120 dagen zonder, en nu ga ik niet eens een dag zonder. I'm happy. tired, but happy
Oud 06-02-2008, 04:08
Rob
Rob is offline
Geen relatie is bij mij per definitie 40 dagen zonder seks... tenzij er <40 dagen tussen twee opeenvolgende relaties zitten.
En ik kan mij er eigenlijk niet zo erg druk om maken. Ik ben sowieso al niet 't type om scharrels of fuckbuddies op te pikken en ik kan in dat soort perioden dan ook prima zonder leven, hoe leuk ik seks ook vind.

Ín een relatie wordt het een ander verhaal.
Oud 07-02-2008, 14:47
Supreme Dutch
Ik zit nooit 40 dagen zonder relatie
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:23
Shivers
Shivers is offline
Er zijn wel tijden dat ik 40 dagen zonder seks zit, maar momenteel even niet
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:39
Nienna*
Nienna* is offline
Buiten een relatie om zit ik altijd langer dan veertig dagen zonder seks. Ik heb eigenlijk nooit seks als ik geen relatie heb.
Ja oké heel heel soms met iemand die ik goed ken en die ver weg woont, maar die is heet <33 En alsnog zitten er dan vaak veel langer dan veertig dagen tussen, want ik zie hem eh like nooit.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 11:42
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Citaat:
Ja maar jij telt niet.
Oud 17-02-2008, 14:37
Verwijderd
volgens mij hebben mannen zoiezo meer seks toch? als ze geen relatie hebben bedoel ik dan

Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 14:45.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 16:04
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
volgens mij hebben mannen sowieso meer seks toch? als ze geen relatie hebben bedoel ik dan

Wat ik me dan altijd afvraag hč... die vrouwen met wie ze seks hebben, moeten toch ook ergens vandaan komen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 17:21
Changshan
Changshan is offline
Jup, vrouwen hebben het ook meer, want die doen het ook nog eens vaker met elkaar.
Oud 17-02-2008, 18:17
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Jup, vrouwen hebben het ook meer, want die doen het ook nog eens vaker met elkaar.
wishful thinking
Oud 17-02-2008, 19:13
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
wishful thinking
Mwah, als je ze op dit subforum hoort praten...
Oud 17-02-2008, 23:32
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mwah, als je ze op dit subforum hoort praten...
mwah, ik zie vrouwen nog niet op een of andere parkeerplaats in de bosjes neuken met andere vrouwen of met z'n allen de darkroom induiken in een pottenbar
Oud 18-02-2008, 01:22
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
mwah, ik zie vrouwen nog niet op een of andere parkeerplaats in de bosjes neuken met andere vrouwen of met z'n allen de darkroom induiken in een pottenbar
Nope, 't is meer in privésferen. Of er moet écht een seksualiteitmeeting komen (op een parkeerplaats).
Oud 18-02-2008, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me dan altijd afvraag hč... die vrouwen met wie ze seks hebben, moeten toch ook ergens vandaan komen?
wiskunde is niet mijn favoriete vak 1 + 1 = 2 aha.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:41
Verwijderd
Ik heb weer eens te snel geantwoord. Ik heb wel eens een jaar geen sex gehad. Dat was heus niet zo'n ramp (wel vervelend). Veertig dagen zonder sex vind ik echt niet zo'n beproeving. Het zegt wel iets over de visie van de EO dat zij het de moeite waard vinden om er een tv-programma aan op te hangen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 17:10
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Veertig dagen zonder sex vind ik echt niet zo'n beproeving. Het zegt wel iets over de visie van de EO dat zij het de moeite waard vinden om er een tv-programma aan op te hangen.
De mensen die meedoen gaan wel wat anders met sex om dan jij denk ik.
Oud 18-02-2008, 17:26
Mobius
Mobius is offline
Wat een kuise kinderen hier.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 16:33
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Wat een kuise kinderen hier.
Nou ik vind eerder het tegenovergestelde.
En ik was me er ook niet zo van bewust dat seks zo'n enorme rol speelde in de levens van zoveel mensen..

Misschien ga ik wel in orgasme-staking.
Oud 19-02-2008, 17:38
Supreme Dutch
Citaat:
Ik heb weer eens te snel geantwoord. Ik heb wel eens een jaar geen sex gehad. Dat was heus niet zo'n ramp (wel vervelend). Veertig dagen zonder sex vind ik echt niet zo'n beproeving. Het zegt wel iets over de visie van de EO dat zij het de moeite waard vinden om er een tv-programma aan op te hangen.
Maar ook 40 dagen niet masturberen he. Dat vind de gemiddelde tietgeilende puber veeel te lang.. Ik ook trouwens..
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Maar ook 40 dagen niet masturberen he. Dat vind de gemiddelde tietgeilende puber veeel te lang.. Ik ook trouwens..
Hehe, hoe gaan ze dat controleren? Volgens mij moet ik maar eens naar dat programma kijken. Ergertelevisie is soms ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 08:58
JustADreamer
JustADreamer is offline
Haha, sinds mn ontmaagding toen ik 16 was tot nu, heb ik nooit 40 dagen zonder seks gezeten... Ook nog nooit 40 dagen zonder relatie/iets wat op relatie leek eigenlijk... Ben wel van plan om nu gewoon even een tijdje zonder te zitten nu ik weer single ben, van mij hoeft het allemaal niet meer zo
Oud 25-02-2008, 17:36
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Hehe, hoe gaan ze dat controleren? Volgens mij moet ik maar eens naar dat programma kijken. Ergertelevisie is soms ook leuk.
Meestal hoeven ze dat niet te controleren, omdat de hoofdpersonen naar het programma kwamen om zichzelf verder te helpen en zich er enorm voor schamen dat ze gefaald hebben.
Oud 27-02-2008, 12:26
fib
fib is offline
Wat deed de presentator overdreven over de vibrator van Mendy
Oud 29-02-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Wat deed de presentator overdreven over de vibrator van Mendy
Gelukkig doet dat er helemaal geen reet toe voor dit topic

Af en toe 40 dagen zonder seks, toen ik vrijgezel was..
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 00:40
Changshan
Changshan is offline
Ik geloof dat het me nu wel heel ruim gelukt is om die 40 dagen te halen.
Oud 20-05-2008, 12:12
francisco
francisco is offline
ik ben nog steeds maagd !
Oud 26-05-2008, 23:09
$moky
$moky is offline
40 dagen ja hor als ik op vak ga ga ik meestal voor 5 weken en me vriend gaat niet mee die moet werken
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 03:11
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik geloof dat het me nu wel heel ruim gelukt is om die 40 dagen te halen.
Oh, nu er toch zo schandalig geüpt wordt: die 40 heb ik alleen gehaald m.b.t. de gehele daad, dus ik tel masturbatie en geflikflooi (al is dat ook niet al te veel) niet mee.
Oud 27-05-2008, 11:18
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
komt voor, maar niet vaak

Laatst gewijzigd op 27-05-2008 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 02:01
herby
herby is offline
In het programma word ALLES in de hoek als seks gezien, van masturbatie tot penetratie, als je de poll betrouwbaar wil maken moet je toch kiezen of je voor de EO definitie van seks gaat (als in: Alles op seksueel gebied) of voor de forum-definitie (als in: slechts geslachtsgemeenschap)
Oud 29-05-2008, 10:30
***ailá***
***ailá*** is offline
ik zou best 40 dagen zonder sex kunnen. Ik heb nu een relatie, dus in de praktijk komt dat er niet van, maar als ik het zou willen of als het zou *moeten* voor een weddenschap --> dat kan ik wel. En als ik geen relatie heb heb ik doorgaans ook geen sex dus tja. Zo ben ik nou eenmaal
Oud 29-05-2008, 13:11
I C U
I C U is offline
Ik kan prima 40 dagen zonder seks, als ik geen relatie heb kom ik daar wel aan. Soms is dat 'zonder seks' zonder welke seksuele handeling dan ook, soms niet. Tja. Als het ervan komt, prima, zo niet, dan niet.
Oud 29-05-2008, 15:38
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
In het programma word ALLES in de hoek als seks gezien, van masturbatie tot penetratie, als je de poll betrouwbaar wil maken moet je toch kiezen of je voor de EO definitie van seks gaat (als in: Alles op seksueel gebied) of voor de forum-definitie (als in: slechts geslachtsgemeenschap)
Als je het zo leest kan ik nog geen twee dagen zonder seks
Oud 29-05-2008, 18:31
francisco
francisco is offline
ik al 18 jaar zonder sex

Regels voor berichten