|
|
Bekijk resultaten poll: Als ik geen relatie heb... | |||
Zit ik nooit 40 dagen zonder seks |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 11.30% |
Zit ik soms 40 dagen zonder seks, maar meestal niet |
23 | 12.99% |
Gebeurt het regelmatig dat ik 40 dagen zonder seks zit |
26 | 14.69% |
Heb ik heel weinig seks, er zit bijna altijd wel 40 dagen tussen |
29 | 16.38% |
Heb ik helemaal geen seks |
79 | 44.63% |
Aantal stemmers: 177. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Jullie hebben vast allemaal al gehoord van dit geweldige programma, en zo niet http://www.eo.nl/40dagenzonderseks.
Nu wil ik het verder niet echt over dit programma hebben, ik open dit topic meer vanwege hoe er van de week over werd gesproken in De wereld draait door. De mensen die daar zaten (die toch allemaal wel oer de 30 waren) hadden allemaal zoiets van 'vroeger was dat helemaal niet zo, toen zaten we altijd 40 dagen zonder seks'. Volgens mij begrijpen ze het ook een beetje verkeerd, ik denk dat het helemaal niet normaal is voor de meeste jongeren om zoveel seks te hebben, en dat het in dit programma om een aantal uitzonderingen gaat. Dus wil ik van jullie weten of jullie vaak 40 dagen geen seks hebben. En dan bedoel ik natuurlijk als je geen relatie hebt. Ts begint: ik zit heel regelmatig 40 dagen zonder seks. Zelfs nu ik een soort van scharrel heb zit er vaak meer dan 40 dagen tussen.
||
![]() |
Citaat:
"Zie je nu wel, seks is verderfelijk" of "Dit krijg je er nu van als je zomaar seks hebt..." Wat dit betreft geldt ook voor de EO dat ze reportages op zo'n bepaalde manier in beeld brengen dat de kijkers 'geshockeerd' zijn en de volgende afleveringen weer kijken. Over het algemeen is het ook gebruikelijk dat dingen in dergelijke reportages nogal eens worden gekleurd of aangezet, om kijkers meer te boeien. Dus ondanks dat er best een grote kern van waarheid in het programma kan zitten moet je er niet blindelings vanuit gaan dat alles wat er getoond wordt, waar is, of in de juiste context wordt geplaatst. Ik denk niet dat ik veertig dagen zonder seks zou kunnen, of liever gezegd, veertig dagen zonder orgasme. Ook al zou ik het redden om niet aan mezelf te zitten, dan krijg ik waarschijnlijk wel een natte droom ![]()
|
Gebeurt het regelmatig dat ik 40 dagen zonder seks zit.
Het is al een poosje geleden dat ik geen relatie had (de twee weken tussen mijn vorige vriend en de huidige niet meetellend; dan ben je niet single, dan kom je net uit een relatie). Maar toen ik aan het begin van mijn studententijd single was heb ik zo nu en dan eens een scharrel of fuckbuddy gehad. Ik ben een jaar single geweest, en heb in die tijd met weinig mannen het bed gedeeld, maar met één wel op regelmatige basis. Wat er zou gebeuren als ik weer single zou worden weet ik niet, maar daar ga ik ook niet vanuit.
|
Ik zou niet weten waarom je per sé iedere maand met iemand naar bed moet; zo veel loopt er nu ook weer niet rond wat de moeite waard is. Ik kan alleen niet zeggen wat mijn score dán is, aangezien ik niet zo veel relatieloosheid heb gehad sinds mijn ontmaagding.
![]()
|
Ik heb een vaste relatie maar ik zit ook regelmatig 40 dagen zonder seks. Hij woont in Zweden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maargoed, nu is alles prima, denk niet dat ik ooit nog in m'n leven 40 dagen zonder ga zitten, zelfs niet als we tachtig zijn. wij zijn echt wel beesten ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm, 40 dagen zonder sex...shit, ongelooflijk, ik was in een relatie en ging 120 dagen zonder, en nu ga ik niet eens een dag zonder. I'm happy. tired, but happy
![]()
|
Geen relatie is bij mij per definitie 40 dagen zonder seks... tenzij er <40 dagen tussen twee opeenvolgende relaties zitten.
En ik kan mij er eigenlijk niet zo erg druk om maken. Ik ben sowieso al niet 't type om scharrels of fuckbuddies op te pikken en ik kan in dat soort perioden dan ook prima zonder leven, hoe leuk ik seks ook vind. Ín een relatie wordt het een ander verhaal. ![]()
|
Buiten een relatie om zit ik altijd langer dan veertig dagen zonder seks. Ik heb eigenlijk nooit seks als ik geen relatie heb.
Ja oké heel heel soms met iemand die ik goed ken en die ver weg woont, maar die is heet <33 En alsnog zitten er dan vaak veel langer dan veertig dagen tussen, want ik zie hem eh like nooit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb weer eens te snel geantwoord. Ik heb wel eens een jaar geen sex gehad. Dat was heus niet zo'n ramp (wel vervelend). Veertig dagen zonder sex vind ik echt niet zo'n beproeving. Het zegt wel iets over de visie van de EO dat zij het de moeite waard vinden om er een tv-programma aan op te hangen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik was me er ook niet zo van bewust dat seks zo'n enorme rol speelde in de levens van zoveel mensen.. Misschien ga ik wel in orgasme-staking.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Haha, sinds mn ontmaagding toen ik 16 was tot nu, heb ik nooit 40 dagen zonder seks gezeten... Ook nog nooit 40 dagen zonder relatie/iets wat op relatie leek eigenlijk... Ben wel van plan om nu gewoon even een tijdje zonder te zitten nu ik weer single ben, van mij hoeft het allemaal niet meer zo
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
In het programma word ALLES in de hoek als seks gezien, van masturbatie tot penetratie, als je de poll betrouwbaar wil maken moet je toch kiezen of je voor de EO definitie van seks gaat (als in: Alles op seksueel gebied) of voor de forum-definitie (als in: slechts geslachtsgemeenschap)
|
ik zou best 40 dagen zonder sex kunnen. Ik heb nu een relatie, dus in de praktijk komt dat er niet van, maar als ik het zou willen of als het zou *moeten* voor een weddenschap --> dat kan ik wel. En als ik geen relatie heb heb ik doorgaans ook geen sex dus tja. Zo ben ik nou eenmaal
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Arie Boomsma, de EO en het christendom zeger_longhair | 34 | 08-08-2009 21:54 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #100 \o/ x-spekkie-x | 447 | 01-08-2009 22:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Afzien van partnerschap Inanis | 192 | 23-01-2008 19:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #78 Rob | 497 | 21-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
40 nights, 40 days het dappere meisje | 6 | 28-08-2002 11:08 |