Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2008, 14:35
*oma*
*oma* is offline
Zoals er ook een topic was over skinny jeans, nu ook één over Uggs.
Zijn er hier mensen die ze eerst afschuwelijk vonden, maar ze nu wel dragen of overwegen om te kopen?

Oud 12-12-2008, 14:45
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb ze nooit echt afschuwelijk gevonden, maar vond ze wel altijd behoorlijk lelijk, vooral de pastelkleuren die je aan het begin had (paar jaar terug), en ik vind ze nu nog steeds lelijk al ben ik er meer aan gewend geraakt.

De zwarte vind ik nog wel ok

ik zag trouwens pas een jongen lopen met zwarte uggs en toen dacht ik, inderdaad, hij heeft het begrepen, deze "schoenen" zijn bedoeld voor mannen, niet voor vrouwen. (als ze al bedoeld zijn voor mensen)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 15:23
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ja ehh zelfde verhaal als die MAG-schoenen: iedereen roept al jaren hoe fugly die dingen zijn en toch komen ze steeds weer terug. Waarom toch!
Oud 12-12-2008, 15:32
Verwijderd
Als ik een jongen op uggs zie denk ik, inderdaad, die heeft echt een klap van de molen gehad. Één van de lelijkste vormen van schoeisel OOIT. Jongens en meisjes, doet het niet. En als je ze al hebt? Hou het voor je en praat er nooit met iemand over.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 15:34
Verwijderd
t was kut t is kut en t blijft kut
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 18:06
botulismf
botulismf is offline
Nog steeds nét iets hoger op de Ladder van Schoeisel dan de crocs. Maar het scheelt weinig.
Oud 12-12-2008, 18:06
Laisve
Laisve is offline
Crocs, hoe durf je, die zijn leuk !

Ik draag ze zelf niet verder, maar als je ze durft te dragen, props !
Oud 12-12-2008, 18:15
botulismf
botulismf is offline
Ja dag, net als Nick en Simon, spijkerpoepen, RTL Boulevard en bolero's zeker.

Hoe durf jij!
Oud 12-12-2008, 18:44
Laisve
Laisve is offline
Het verschil tussen al die dingen is dat crocs zó fout zijn dat ze weer leuk worden, die andere zijn niet om aan te zien. TOCH ?!
Oud 12-12-2008, 20:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Die dingen als sloffen is nog wel oké, ze zijn vast lekker warm en zacht en dat is toch het hoofddoel van sloffen. Maar ik vind het nog steeds afgrijselijk mensen om deze dingen te zien, en dan vooral als ze half afgetrapt zijn en ze op de binnenkant lopen en dan ook nog eens hun poten niet optillen en je dat geslof hoort.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:22
Verwijderd
ik snap het idd best als mensen die dingen thuis willen dragen, achter gesloten ramen en deuren. maar buiten worden ze vies en vadsig en ze sloffen en zijn lelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 20:45
tuttebel
tuttebel is offline
echt zoveeeel mensen dragen nog steeds uggs. ze zijn vast ontzettend praktische n comfi, maar t ziet er niet uit.
nooit willen dragen, en zal ik ook niet gaan doen.
Oud 12-12-2008, 20:46
verfblik
verfblik is offline
ik vind die schoenen er echt afschuwelijk uitzien, vooral als sommige gasten hun spijkerbroek in die dingen stoppen wat er echt te fout uitziet, maarja eens in de zoveel tijd heb je weer zo'n comeback van deze dingen..
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 21:44
Verwijderd
Inderdaad whats up met mannen en uggs in het huidige straatbeeld?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2008, 22:00
Verwijderd
ik vind die uggs cardy (die gebreide ofzo) wel leuk, maar heb ze gehad en weer doorverkocht. ik wilde er eigenlijk gewoon niet op naar buiten en anders waren het wel hele dure pantoffels.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 00:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn zus heeft pas een paar uggs gekocht en nu geloof ik niet meer dat we echt familie zijn. Wat een lelijke *** dingen. Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.

Ik heb er trouwens nog nooit een jongen mee zien lopen, maar mocht dat nog gebeuren, dan zal ik er vol verbazing naar staren.
Oud 13-12-2008, 09:57
Verwijderd
ik vind ze wel schattig, maar ik zou ze zelf nooit kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2008, 13:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Het verschil tussen al die dingen is dat crocs zó fout zijn dat ze weer leuk worden, die andere zijn niet om aan te zien. TOCH ?!
Citaat:
Nee, het is een bekende misvatting dat bepaalde dingen dusdanig fout zijn dat het weer goed wordt. Iets is óf nooit echt fout geweest óf het is en blijft voor altijd fout.
Oud 13-12-2008, 22:41
sabrosa
sabrosa is offline
Nee, dit soort schoeisel is niet voor mij neergelegd.
Oud 13-12-2008, 22:57
Verwijderd
Dat is natuurlijke bs, iets dragen omdat het fout is kan leuk zijn, om een reactie op te roepen, omdat je zelfspot hebt, of omdat je er gewoon mee wegkomt. Fout is natuurlijk relatief en het gaat vooral om de combinaties, combineer het juist en het 'foute' zal niet meer fout zijn. De 80's revival is hier het grootste en meest recente voorbeeld van.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zo zijn crocs niet leuk fout, witte sokken ook niet en uggs al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2008, 00:23
Vice
Vice is offline
Ik heb zelf 4,5 jaar geleden zwarte uggs gekocht. Hoewel ik ze vrij weinig draag, vind ik ze niet echt lelijk. Maar goed, ik ben ook fan van glimleggings, Air Max en andere "foute" dingen.
Oud 14-12-2008, 11:13
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Dat is natuurlijke bs, iets dragen omdat het fout is kan leuk zijn, om een reactie op te roepen, omdat je zelfspot hebt, of omdat je er gewoon mee wegkomt. Fout is natuurlijk relatief en het gaat vooral om de combinaties, combineer het juist en het 'foute' zal niet meer fout zijn. De 80's revival is hier het grootste en meest recente voorbeeld van.

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, zo zijn crocs niet leuk fout, witte sokken ook niet en uggs al helemaal niet.
Maar dan gaat het om het sarcasme danwel de 'provocatie', niet omdat het van zichzelf leuk is. En veel dingen uit bijvoorbeeld de '80's en de '90's zijn überhaupt altijd ok geweest, alleen het is populair om dingen als 'hihi fout' te betitelen zodat je weer eens wat kunt lachen en een 666e themafeestje kan geven.

Het grootste deel van die " '80's revival" is overigens ook je reinste blasfemie. Van de 34123 bands met een "80's sound" zijn er maar enkele die ook daadwerkelijk iets boeiends voortbrengen.
Oud 14-12-2008, 22:35
niña
niña is offline
Hartstikke fijn als pantoffels, maar ze horen niet op straat.
Oud 14-12-2008, 22:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Maar dan gaat het om het sarcasme danwel de 'provocatie', niet omdat het van zichzelf leuk is. En veel dingen uit bijvoorbeeld de '80's en de '90's zijn überhaupt altijd ok geweest, alleen het is populair om dingen als 'hihi fout' te betitelen zodat je weer eens wat kunt lachen en een 666e themafeestje kan geven.
Ik vind die dingen wel leuk. Ben ik nu fout?
Oud 15-12-2008, 15:09
KiMZz
KiMZz is offline
Ik vond Uggs niet echt mooi, eigenlijk zijn het echt olifantenpoten. Nu twijfel ik of ik ze koop maar dat is meer omdat ik altijd koude voeten heb en ze vast lekker warm zijn. Maar je ziet nu ook steeds meer andere, mooie schoenen die van binnen van dezelfde stof zijn als Uggs, dus ik denk dat ik eerder die zal kopen
Oud 15-12-2008, 18:32
Luna
Luna is offline
ik zie ze altijd alleen bij corps-wijven óf tokkies dus dat getuigd niet van smaak.
Oud 15-12-2008, 18:45
DNV
DNV is offline
ik vond ze eerst best wel kut.
totdat ik die van me vriendin paste,
ik liep er mee rond en ze liepen zo lekker!
maar ik vind t wel een beetje heel erg duur hoor
maar ik heb ze toch gekrege =)
niet van mijn ouders hoor (die vinden dat de duur)
en ik liep er zowat elke dag mee
maar nu ik airmax heb draag ik bijna geen uggs meer
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ik zie ze altijd alleen bij corps-wijven óf tokkies dus dat getuigd niet van smaak.
my thoughts exactly

Alhoewel ik er inmiddels zó gewend aan ben geraakt dat ik het soms niet eens meer kotslelijk vind, maar of dat een goede ontwikkeling is.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 19:48
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat.
Oud 15-12-2008, 19:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dus jij laat je beïnvloeden wat andere dragen?
Oud 15-12-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Iedereen laat zich hoe dan ook op een manier beïnvloeden in wat ze dragen, al dan niet bewust.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2008, 22:25
Noddy
Noddy is offline
Ze zitten heerlijk maar ze zijn echt heel lelijk.
Oud 22-12-2008, 18:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
nee, het was om te illustreren hoe lelijk ze zijn.
Oud 24-12-2008, 22:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind uggs vreselijke lellijk
Oud 25-12-2008, 19:20
Verwijderd
Ik ben dus niet de enige die uggs afschuwelijk vindt.
Ze zullen best fijn zijn als sloffen/pantoffels voor thuis ofzo.
Maar ga er alsjeblieft niet mee opstraat. Ook loopt 9 vd 10 mensen er verkeerd op wat dus ontzettend slecht is voor je rug. Maar buiten dat het ziet er niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten