Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En zo niet Carice, dan Keira Knightley. Daar geldt het nog meer voor. |
![]() |
||
Citaat:
btw. Ga anders maar eens een film kijken van beide dames, dan heb je kijkplezier, kun je je zelfvertrouwen wellicht opkrikken en zie je ook gelijk dat iemands aantrekkingskracht echt niet afhankelijk is van de omvang van je borst. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laat je niet gek maken door je vriend. Praat er eens over met hem en zeg dat het je zo onzeker maakt. Waarschijnlijk is het helemaal niet zijn bedoeling om je een rotgevoel te geven!
||
Citaat:
Maar het maakt niet uit. Mijn ex-dude vond ze ook mooi, ookal had 'ie in z'n nachtkastje boekjes liggen met wijven met giga siliconen tieten. Het is ook niet voor niets een fantasie he. Dat is voor in je hoofd en voer je in de meeste gevallen niet echt uit. Ik neem aan dat jij ook wel eens fantaseert over personen die niet op je vriendje lijken. En ik had van de week nog een gesprek met een vriend van me wat ongeveer hetzelfde ging. Hij zei dat íe me met bril leuker vond, want dat maakte m'n gezicht 'af'. Dus ik schoot in zeikvrouw modus en zei (lachend) "Oh, dus je vind me zonder bril lelijk?!" Dat vinden mannen niet zo leuk. Dus 1) niet zo in de verdediging schieten, want het is een man en wrs bedoelt 'ie er niks mee en 2) Als je iets niet wilt weten moet je het ook niet vragen.
|
Verwijderd
|
Grote borsten en inkijk zijn dingen die vaak met seks geassocieerd worden en dus kan de gedachte daaraan een jongen of man opwinden, dat zegt helemaal niets over jouw borsten of hoe hij jou ziet. Jij hoeft niet te voldoen aan een het ideaalbeeld qua seks om leuk gevonden te worden door hem.. het schijnt zelfs zo te zijn dat mannen liever een "normaal" uitziende vrouw hebben dan zo een seksbom. Voor fantasie is het leuk, want in je fantasie heb je alle controle en gaat het puur om seksuele opwinding. In een relatie speelt er veel meer mee dan alleen seksuele opwinding, jij bent veel meer dan je borsten.
Natuurlijk heeft hij genoeg aan jouw borsten, het gaat toch om het hele pakketje wat erbij komt? Niet zo druk maken joh.. ![]() Als een man fantaseert over seks met twee vrouwen, betekent het niet dat hij aan alleen zijn vriendin niet genoeg heeft. Als een man fantaseert over twee vrouwen die seks met elkaar hebben, betekent het niet dat hij niet meer gelukkig is als zijn vriendin dat niet ook gaan doen.. en ga zo maar door. Het mooie van fantasie is dat het niet echt is en mensen kunnen de vreemdste fantasietjes hebben. Er zijn ook vrouwen die fantaseren over verkracht worden o.i.d. maar denk maar niet dat ze dat in het echt willen meemaken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vooral jonge mannetjes beginnen vaak zat een discussie in de zin van: 'zou je haar nou niet eens goed willen neuken?'
kans van dat zij voor die uitspraak te hebben gedaan een fantasie erover hebben gehad. Stel dat dat zo is, dan zal het wel vrij normaal zijn. Ik heb er alleen nooit last van gehad.
||
Citaat:
maar sowieso, je maakt je veel te druk. Hij vind grote borsten mooi, jij hebt wat kleinere. Ok, so be it. Wellicht vind jij blond haar mooi, terwijl hij bruin haar heeft. Dat is denk ik het perspectief waarin je dit moet zien, veel belangrijker zijn borsten (of uiterlijk in het algemeen) écht niet.
|
![]() |
Toen ik 15 was, had ik ook cup A/AA. Niets om je zorgen over te maken. Misschien groeien ze nog, anders niet, maar dan gaan je borsten later niet hangen en blijven ze mooi in vorm
![]() Als je aan de pil of aan een ander voorbehoedsmiddel gaat, kan het zijn dat je borsten ook gaan groeien. In iedergeval: ik heb nu cup B en dat vind ik prima. Bedenk je trouwens ook eens wat grote borsten doen met vrouwen. Ken zat vrouwen die daardoor echt last van hun rug krijgen. Nou dan ben ik blij als ik cup A heb hoor! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? :/ Rozewolkje. | 7 | 22-04-2015 18:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? xmanon | 8 | 14-09-2010 09:36 | |