Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2008, 20:43
_sam_
_sam_ is offline
ik kreeg vorige week een mail van studielink:

Je hebt geen toestemming gegeven voor het verstrekken van je persoonsgegevens door de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA).
Neem contact op met de instelling.

niemand hier weet wat het betekent, zelfs de instelling weet t niet! maar hun verzoek is dus ook niet afgerond, want een klasgenoot heft al brieven moeten schrijvene tc.. en al een afspraak voor 'intakegesprek' en ik allemaal nog niet door dat gba gedoe.

problemen:
1: studielink/ib beantwoord mn mails niet
2: nhtv snapt er ook niets van
3: vrienden/ouders etc.. snappen t ook niet...
4: wachttijd met bellen is langer dan 30 min (beetje duur om zolang te wachten! ) maakt btw niet uit op welk tijdstip ik bel!
5: ik kan er niet naartoe, want de openingstijden vallen tegelijk zet mijn examens

dus kan iemand me hier helpen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2008, 22:01
Verwijderd
Citaat:

Je hebt geen toestemming gegeven voor het verstrekken van je persoonsgegevens door de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA).

niemand hier weet wat het betekent, zelfs de instelling weet t niet! maar hun verzoek is dus ook niet afgerond, want een klasgenoot heft al brieven moeten schrijvene tc.. en al een afspraak voor 'intakegesprek' en ik allemaal nog niet door dat gba gedoe.

problemen:
4: wachttijd met bellen is langer dan 30 min (beetje duur om zolang te wachten! ) maakt btw niet uit op welk tijdstip ik bel!
5: ik kan er niet naartoe, want de openingstijden vallen tegelijk zet mijn examens

ik zal eens eerlijk zeggen; het is echt bloody sucks daar bij studielink.
Ze hebben bij mij een diploma geverifeerd, terwijl ik hem niet eens heb. moet je nagaan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 16:52
_sam_
_sam_ is offline
Citaat:
ik zal eens eerlijk zeggen; het is echt bloody sucks daar bij studielink.
Ze hebben bij mij een diploma geverifeerd, terwijl ik hem niet eens heb. moet je nagaan
woow wat erg!!!
ik heb dus net een mail van de nhtv weer, en ze zeggen dat ik niet eens in t systeem sta, dus waarschijnlijk te laat was met inschrijve! maar dit was ik echt niet! heb me nog zo druk lopen maken om die deadline...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 18:49
coopergirl
coopergirl is offline
Dat is toch het uittreksel vanuit de gemeente waar je woont? Staat daar niet iets geblokkeerd? Ik probeer mee te denken, maar zelf heb ik ook veel gezeur met studielink
Oud 29-05-2008, 08:00
_sam_
_sam_ is offline
Citaat:
Dat is toch het uittreksel vanuit de gemeente waar je woont? Staat daar niet iets geblokkeerd? Ik probeer mee te denken, maar zelf heb ik ook veel gezeur met studielink
ik hoor niet veel positiefs over studielink
maar bedankt voor het meedenken, zou best kunnen mischien kan ik beter de gemeente bellen en vragen..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 15:29
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Als je bij de IB-groep om 9.00 aan de telefoon hangt, heb je een kans op geen wachtrij. Maar ik snap het verder ook niet.

Succes!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 13:29
Verwijderd
Bellen met de ibg tot iemand je serieus neemt, 't is echt een rotklus, maar er zitten mensen tussen die dingen meteen voor je willen regelen en je ook begrijpen. Laat je duidelijk uitleggen wat het probleem is en wat je er aan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2008, 14:50
jenna90
jenna90 is offline
Citaat:

problemen:

Je hebt geen toestemming gegeven voor het verifieren van je persoongegevens. Als je wel toestemming geeft checken zij het voor je maar ik had nog ergens gelezen dat je (als je geen toestemming hebt gegeven) zelf een kopie van je paspoort of ID moet opsturen naar de instelling waar je wilt gaan studeren of naar de IB groep.

nouja hopelijk heb je hier wat aan

xx Jenna
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 19:19
_sam_
_sam_ is offline
Citaat:
Je hebt geen toestemming gegeven voor het verifieren van je persoongegevens. Als je wel toestemming geeft checken zij het voor je maar ik had nog ergens gelezen dat je (als je geen toestemming hebt gegeven) zelf een kopie van je paspoort of ID moet opsturen naar de instelling waar je wilt gaan studeren of naar de IB groep.

nouja hopelijk heb je hier wat aan

xx Jenna
jaa bedankt het klopte! Gebeld naar de Nhtv, en moest idd een kopie van mn ID brenegen. Bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten