![]() |
|
Tijd voor een nieuw topic
![]() Wanneer? Vrijdag 9 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 10 mei, een uurtje of 16.00??) Waar? Wat? Housewarming! Film kijken (?), eten/BBQen, chocola en ijs eten, veel onzin en lol hebben. Eventueel blijven slapen (5 plaatsen). Wie? * Dott * x-spekkie-x (slaapt bij Dott) * Sidhe (slaapt bij Dott) * snoopy----> kan ik ook bij iemand slapen? * Qimm (ik hoef niet te blijven slapen) * Rob (heeft een slaapplaats, misschien 2) * WolterB * Metallica (slaapt bij Dott) * Morgan * n00dles (gaat tijdens de meeting in slaap vallen en rijdt daarna klaarwakker terug met Qimm) * Neko* (ik reserveer 't bed van Dott) * Mephisto (slaapt bij Dott) * Tigerly (slaapt bij Dott) * TopDrop * 'I'he Prophet (slaapt als t goed is bij George) Misschien? * Miek (als het goed uitkomt, slaap thuis zonder forummers) Niet * Changshan * Ave Misschien is het een idee om een tent op te zetten in je achtertuin oid zodat er meer mensen kunnen blijven slapen? ![]() [edit] Zie voor een recenter lijstje het verdere topic ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 05:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Sterkte Dott! Natuurlijk is het niet erg
![]() Ik zou het zelf wel leuk vinden als de meeting door kon gaan. Heeft iemand in de buurt (van Enschede) plek om zoveel mensen te huisvesten? (Ik denk aan nu aan Morgan, Qimm, WolterB, Rob) En anders kan het ook wel ergens anders, maar dan wordt het misschien lastiger met mensen die kunnen komen.
||
Citaat:
|
Zonde dat het niet door kan gaan, maar ik snap het wel goed ja. Sterkte Dott!
En bij mij thuis valt iig af omdat ik er niet de hele tijd kan zijn en ik ben bang dat Vroomshoop ook onmogelijk gaat worden ivm verplichtingen op de zaterdagochtend/middag ![]()
|
Wanneer? Vrijdag 9 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 10 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Wie? * Qimm * x-spekkie-x (slaapt bij Qimm?) * Sidhe * Mephisto * snoopy (zou toch al bij Qimm slapen ![]() Komen jullie ook? * snoopy * Qimm * Rob * WolterB * Metallica * Morgan * n00dles * Neko* * Mephisto * Tigerly * TopDrop * 'I'he Prophet Misschien? * Miek * Eva Niet * Changshan * Ave
Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 07:38. |
![]() |
||
Citaat:
|
Er ís slaap plek. Ik heb een 2 persoonslogeerbed en een 2 persoons luchtbed (die gedurende de nacht wel zachter wordt, maar niet echt lek is ofzo) Er is ook nog 1 plekje bij mij in bed want mijn vriendje is er dan niet
![]() ![]() Wel wil ik er een 'american-party' van maken, dwz. Iedereen neemt wat mee, drank, chips, nootjes (in geval van BBQ plannen, stokbrood, salades ed). Anders zijn jullie me allemaal te duur in de kost ![]() Verder zou ik het bijzonder plezant vinden als mensen zich niet wezenloos zuipen en dan vervolgens mijn huis onder kotsen, als je dat van plan bent slaap je maar buiten, want daar zit ik niet op te wachten, haha. Verder, omg, waar ben ik aan begonnen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Haha, jullie willen wel erg graag dat ik kom he?
![]() ![]() @spekkie; van degene die zeker komen, ken ik alleen jou. Van de misschien-groep, ken ik ook nog metallica en Rob. ![]()
|
Ik meld me ook af. Ik ga het weekend na de meet stappen met wat oudklasgenoten en daar moet ik ook al vrij voor vragen, twee dagen vrij is wat veel dus doe ik liever dat
![]()
|
Wanneer? Vrijdag 9 mei vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 10 mei, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Wie? * Qimm * x-spekkie-x (slaapt bij Qimm) * Sidhe * Mephisto * Tigerly * snoopy (zou toch al bij Qimm slapen ![]() * N00dles * Morgan * Neko* Komen jullie ook? * Rob * WolterB * TopDrop Misschien? Niet * Changshan * Ave * Miek * Eva * 'I'he Prophet * Dott * metallica
|
![]() |
|
|