Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 12:49
noomke
noomke is offline
Hey allemaal,

Ik heb eens enkele vraagjes over een jongen waarvan ik denk dat hij op mij verliefd is. Zouden jullie misschien kunnen zeggen of dit tekens zijn of dat ik het me maar inbeeld

-Normaal fietst hij 's morgens nooit met mijn vriendinnen naar school maar sinds ik mee fiets met mijn vriendinnen rijdt hij elke keer mee en als hij dan meerijdt zit hij constant naar mij te staren en naar me te lachen
- hij zegt niet echt veel in school maar ik denk dat hij dan verlegen is maar op MSN praten we vaak tot 23.00u. 's avonds en hij heeft al eens gezegd dat hij het wel leuk vindt zo babbelen
- zijn vrienden zijn echt heel vriendelijk tegen mij anders ook wel maar nu is het echt wel HEEL vriendelijk
-hij vraagt vaak of ik mee ga na het school naar de winkel met zijn vrienden

maar 1 zaak doet me echt heel hard twijfelen:

ik ben echt verliefd op hem en mijn vriendin heeft aan een vriend van hem op MSN gevraagd of hij verliefd is en die vriend wist het niet maar hij was toen ook on-line en die vriend vroeg dan of hij het aan hem moest vragen en mijn vriendin zei dan ja
dan vroeg hij van wie mijn vriendin het moest vragen maar ik wilde niet dat hij wist dat ik het was want als hij dan niets voor mij voelt en dan zei hij tegen zijn vriend dat hij dacht dat ik het was maar eigenlijk mogt die vriend dat niet tegen mijn vriendin zeggen en dan zei hij tegen zijn vriend erna: 'zeg maar tegen dat meisje dat ik al op iemand van een ander school ben'

nu eigenlijk geloven mijn vriendin en ik dat niet ook op de manier hoe hij dat zei....

kan iemand me zeggen of hij ook op mij is??
als je nog vragen hebt...

en ook deze week zei een vriendin ineens dat super veel mensen denken dat hij op mijis en ik op hem omdat we allebei zo een schattige blikken uitwisselen

PLZ HELP MIJ!!!

Laatst gewijzigd op 25-06-2008 om 14:02. Reden: onvolledig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2008, 13:28
I C U
I C U is offline
Eh... De beste manier om erachter te komen of hij je ook leuk vindt is door het zelf aan hem te vragen. Kost wat moeite, maar dan weet je het ook. En spreek is met 'm alleen af, dat werkt beter dan MSN.
Oud 25-06-2008, 15:07
Verwijderd
omg: toen zei zij wat hij vroeg en toen vroeg ze dat aan mij en toen zei ik en toen zei zij... Holy. Beetje onduidelijk?

verder, vraag 't 'm.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:12
Volk
Volk is offline
Vraag het hem, en niet via msn. Probeer in het echt ook gesprekken met hem te voeren want een msn relatie is denk ik niet wat je zoekt, en daarbij zijn mensen heel anders op msn dan in het echt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:21
noomke
noomke is offline
ja sorry maar kwilde geen namen noemen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:22
Verwijderd
Citaat:
omg: toen zei zij wat hij vroeg en toen vroeg ze dat aan mij en toen zei ik en toen zei zij... Holy. Beetje onduidelijk?

verder, vraag 't 'm.
QFt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 18:31
JanDeVries
JanDeVries is offline
Tering wat voel ik me altijd oud door dit soort topics
Oud 26-06-2008, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Tering wat voel ik me altijd oud door dit soort topics
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 09:34
WolterB
WolterB is offline
Vraag het aan hem, en niet via MSN.
Oud 26-06-2008, 12:46
Verwijderd
jongens dit is de msncultuur van tegenwoordig, get over it!

dus: vraag het aan hem op msn net zoals iedereen dat tegenwoordig doet!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:53
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
jongens dit is de msncultuur van tegenwoordig, get over it!

dus: vraag het aan hem op msn net zoals iedereen dat tegenwoordig doet!
Af te raden. Op msn heb je geen lichaamstaal en geen intonatie. Met woorden is makkelijk te manipuleren, zijn met veel meer betekenissen te interpreteren en het is makkelijker liegen.
Dat veel mensen het doen betekent niet dat het goed is.

Verder sluit ik me aan bij het advies: vraag het hem. Al dat 'ge-via-via' roept alleen maar meer onzekerheid en vragen op.
Oud 26-06-2008, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Af te raden. Op msn heb je geen lichaamstaal en geen intonatie. Met woorden is makkelijk te manipuleren, zijn met veel meer betekenissen te interpreteren en het is makkelijker liegen.
Dat veel mensen het doen betekent niet dat het goed is.

Verder sluit ik me aan bij het advies: vraag het hem. Al dat 'ge-via-via' roept alleen maar meer onzekerheid en vragen op.
ik ben het met het gedeelte dat het max lame is eens, verder denk ik alleen wel dat mensen op msn sneller eerlijk durven te zijn dan in het echt, via internet iemand kwetsen door diegene af te wijzen gaat "makkelijker" dan in het echt.. dus hij zal via msn waarschijnlijk ook eerder toegeven dat ie dr niet zo leuk vind.. (als dat zo is) dat is misschien groffer, maar iig wel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 13:12
Mephisto
Mephisto is offline
Loop naar hem toe en vraag of hij zin heeft om te neuken. Of naar de bios te gaan oid.
Oud 26-06-2008, 14:30
Douwee
Douwee is offline
Vraag het hem op de fiets... duh...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2008, 15:18
Malossi
Malossi is offline
Hou oud ben je ?
Grow up and get a life, liefde gaat niet door het beeldscherm en het toetsenbord.
Stap op em af, en vraag het hem. Zorg natuurlijk wel voor de juiste situatie, in de kroeg ofzo, na een gezellig gesprek. Of zoen em gewoon, sla spijkers met koppen en houd op met dat MSN-geneuzel!
Reageren

Regels voor berichten