Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 18:14
king112
king112 is offline
ik ben verschikkelijk lelijk?
wat j=kan iuk daar tegen doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 18:22
lady_x
lady_x is offline
wat is lelijk wat is mooi?
is toch allemaal relatief, wat ik lelijk of slecht vind kan een ander mooi of goed vinden en ook omgekeerd..
Oud 05-08-2002, 18:30
Hippielove
Hippielove is offline
Ligt eraan hoe oud je bent. Lelijk is relatief, maar als je echt ontevreden bent met je uiterlijk en daar psychisch en sociaal last van hebt zou je plastische chirurgie kunnen overwegen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:48
king112
king112 is offline
hmmm ja wat is lelijk als je een beetje een misvormt hoofd hebt
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:48
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
king112 schreef:
ik ben verschikkelijk lelijk?
wat j=kan iuk daar tegen doen?
is dit serieus
Oud 06-08-2002, 10:54
king112
king112 is offline
jazekker
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:56
BELLEKE
BELLEKE is offline
Inderdaad, wat s lelijk wat s mooi...

k vind n jongen zelf gewoon mooi als hij r verzorgd bij loopt en wat uitstraling heeft... natuurlijk krijg je die uitstraling als je wat goed in je vel gaat voelen en daarvoor moet je beetje zelfvertrouwen krijgen
x
Oud 06-08-2002, 11:05
king112
king112 is offline
ik heb een misvormt hoofd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:25
lady_x
lady_x is offline
tja wat kunnen wij daar aan doen??
Oud 06-08-2002, 12:07
mathfreak
mathfreak is offline
Het enige wat ik je kan adviseren is: accepteer jezelf zoals je bent. Dat je een misvormd hoofd hebt is niet jouw schuld. Bovendien is het zo dat uiterlijk ook niet alles is en dat veel mensen meer waarde aan iemands innerlijk dan aan iemands uiterlijk hechten.
In een ander topic van je gaf je aan dat je dood wou. Waarom probeer je in plaats daarvan niet voor het leven te kiezen? Misschien vind je dat je het op grond van je uiterlijk niet waard bent om te leven, maar ik denk daar heel anders over. Iedereen is het waard om te leven, ongeacht hoe zijn of haar uiterlijk er uit ziet, dus jij ook. Zoals een van onze voormalige pastores eens opmerkte: "Je hebt maar één leven. Laat dat dan ook de moeite waard zijn." Wat mij betreft geldt dat voor iedereen, dus ook voor jou.
Oud 06-08-2002, 13:02
smilegirl
smilegirl is offline
je durft dus zeker geen foto op deze topic te zetten??
want JIJ vind misschien je hoofd misvormt...maar iedereen is anders ziet er anders uit en vind andere dingen mooi of knap...
als je echt last krijg doe dan iets aan platic chirurgie...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:22
king112
king112 is offline
met foto laten zien weet ik al wat voor commentaar ik krijg dat ga ik dus niet doen ..
het ergste is dat toen ik 14 was nog een knap ventje was maar nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:24
Amoa
Amoa is offline
Niemand is lelijk, jij ook niet. Zie jezelf positief en denk bijvoorbeeld: Goh wat heb ik mooie ogen (bijvoorbeeld), denk niet dat je lelijk bent. Denk dat je mooi bent, dan straal je meer zelfvertrouwen uit en dan wordt je vanzelf mooier -klinkt raar maar is zo-, omdat je dan een goede uitstraling hebt.
Knapheid bestaat er niet alleen uit of je een ei-hoofd, punt-hoofd of weetikveelwatvoor-hoofd hebt, het gaat er ook om hoe je kijkt, en of je wel eens lacht. Dat soort dingen zijn heel belangrijk.
Oud 06-08-2002, 13:27
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Schoonheid zit van binnen!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:44
damaetas
damaetas is offline
ik vind imand vooral lelijk als ie zichzelf niet verzorgd, denk dus niet van "pf, ik ben toch al lelijk, wat maakt het uit hoe ik erbij loop"
ieders smaak is anders en zelfs dan nog. ik kan ook iemand mooi vinden om euh hoe zeg je dat. awel da je zo denkt van ehm "die jongen heeft wel iets, maar ik zou niet weten wat"
je kan daar iets aan doen door jezelf te accepteren
Oud 06-08-2002, 14:07
Tony
Tony is offline
het lijkt me erg moeilijk om te moeten leven met een situatie waar je altijd mee in strijd leeft. je kunt beter jezelf accepteren zoals je bent in plaats van jezelf aldoor zo naar beneden te halen. uiterlijke schoonheid is niet alles, benadruk andere kwaliteiten. leer bijvoorbeeld gitaar spelen of schilderen of weet ik veel.
zorg dus dat je iets vindt waar je eigenwaarde aan kan ontlenen.
Oud 06-08-2002, 14:52
king112
king112 is offline
nou jullie zeggen wel allemaal moooie dingen hoor dat vind ik wel leuk maar ik denk dat niet veel mensen van jullie mijn ooit in het echt hebben gezien maarja me ezicht dan laten opereren kost behoorlijk wat geld.ik probeer mezelf altijd te accepteren maar dat lukt nou eenmaal niet als ik mezelf ergens opzie.
het is verschikkelijk ik hoef niet perse knap of zo te zijn maar gewoon normaal
maar dat zie ik er eenmaal niet uit
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:02
Amoa
Amoa is offline
Zet dan een foto van jezelf op deze site, dan kunnen wij medeforummers oordelen of het nu echt zo erg is al je zegt.
Oud 06-08-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Amoa schreef:
Zet dan een foto van jezelf op deze site, dan kunnen wij medeforummers oordelen of het nu echt zo erg is al je zegt.
De ervaring leert dat elke foto wordt bejubeld met: leuke foto, jij bent echt leuk; terwijl het de oerlelijkste mensen zijn..(en nou geen discussie starten of wat "lelijk" nou eigenlijk is )..

Ik snap jou (topicstarter) niet hoor. Op straat zie je de grootst mogelijke nerds (oke, overdreven ) rondlopen en die hebben gewoon plezier. Zij hebben ook niet het ideale uiterlijk waar jij van droomt, maar proberen er toch wat van te maken. Je moet je eens wat positiever opstellen in plaats van die rare ondoordachte teksten te typen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:16
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Karliene schreef:

De ervaring leert dat elke foto wordt bejubeld met: leuke foto, jij bent echt leuk; terwijl het de oerlelijkste mensen zijn..(en nou geen discussie starten of wat "lelijk" nou eigenlijk is )..

Ik snap jou (topicstarter) niet hoor. Op straat zie je de grootst mogelijke nerds (oke, overdreven ) rondlopen en die hebben gewoon plezier. Zij hebben ook niet het ideale uiterlijk waar jij van droomt, maar proberen er toch wat van te maken. Je moet je eens wat positiever opstellen in plaats van die rare ondoordachte teksten te typen.
precies!
Reageren

Regels voor berichten