Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 12:39
MarianneBal
MarianneBal is offline
Even voor de duidelijkheid. Wij doen dit niet namens Inholland Rotterdam. Dit is dan ook zeker geen reclame.

Wie zijn wij?
Wij zijn eerste jaars studenten Personeel en Arbeid (P&A) aan Inholland te Rotterdam.
Als project hebben we de opdracht een symposium te organiseren. Iets wat niet zonder bezoekers kan! Daarom hebben we jou nodig!.

Symposium, wat is dat?
Op deze dag organiseren wij iets wat op een open dag lijkt, alleen dan veel leuker. Je bezoekt workshops die door studenten zelf georganiseerd zijn waarin veel interactie verwerkt is. Je doet dus zelf actief mee!

Ja what ever, wat heb ik er aan?
Buiten het feit dat jullie ons helpen is het voor jullie ook heel interessant. Niets is lastiger een passende opleiding te vinden. Als je kijkt dat de helft van de klas na jaar 1 al afgevallen is, is het misschien wel verstandig iets meer informatie op te doen voor ook jij aan een nieuwe opleiding begint. En wie kunnen je meer informatie geven dan de studenten zelf? Je krijgt een helder beeld van wat de opleiding P&A inhoud en middels een speedmatch-gesprek kun je ook nog in een gesprek met éen van de studenten al je overgebleven vragen kwijt.

Klinkt goed, wat moet ik doen om deel te nemen?
Niet veel, een mailtje naar het adres wat op de flyer aangegeven staat is in principe voldoende.
Als je het niet erg vind je telefoonnummer op te geven dan vragen we je dit dan ook te doen.
Je zult dan enkele dagen voor het begin van het symposium gebeld worden om te vragen of je nog steeds van plan bent om te komen.

Tot 17 juni!

http://www.mariannebal.nl/symposium/index.html
Advertentie
Oud 10-06-2008, 13:24
Miracle
Miracle is offline
Goed initiatief!!

Alleen heeft dit verder geen discussie waarde en het is wel reclame (ook al is het niet commerciel of zoiets), dus ik sluit het topic. Iedereen kan het nog steeds lezen, dus dat lijkt me geen probleem.

Succes ermee!

Regels voor berichten