Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wij deden Koning van Katoren en die was echt wel tof. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij ons treden de boys op met 'Pretty fly (for a white guy)' van The Offspring. Ik was Wouter, de saaie love interest. Ik wilde Thijs zijn. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() haha wat was dat toen met the offspring omg ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die had ik ook! idd niet leuk! |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had 'Het spoor van bijster'. En wij hadden echt een geniale klas met veel lolbroeken. Werd dus een leuk stuk. Heb geen zin om uit te leggen waar t over gaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Want die deed ik (ook) namelijk. ![]()
||
Citaat:
![]() Verder zat ik nog in een reclame en verder in het koor. Vanaf groep acht heb ik een gruwelijke hekel aan standaard musicals en als ik ooit les ga geven zal ik ooit nooit zo'n standaard stuk troep serveren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Iwan: Nou heb ik alles geprobeerd en alles is mislukt Ik ben voor schut gegaan en da's nog zachtjes uitgedrukt (blabla, zijn tekst weet ik niet meer ![]() Woze wizie: Wat hoor ik nou voor wegeklaag, wie zit hier zo te treuren? Misschien moet ik proberen hem een beetje op te beuren. Gelukkig kan ik dat heel goed, want ik ben Woze Wizie, een bosheks die in wensen doet, ja, daar zit mijn klandizie Iwan: Want als mijn vader me niet wil, dan kan me dat niet schelen. Dan adopteert ie maar een aap, kan ie fijn tarzan spelen. Mijn moeder speelt dan wel voor jane, dat doet ze zeker oogverblindend, gehuld in een stuk pantervel. Nee, dat is pas opwindend Woze wizie: Wat zit ie daar toch moedeloos, het hoofd tussen de schouders. En zo te horen heeft de ziel problemen met zijn ouders. Niet dat ik daar iets aan kan doen, nee, ik heb niets met die mensen. Want ik ben woze wizie en ik doe vooral in wensen Dat vond ik zoo lollig om te doen he. Supermelig ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() "Met petten en pakken voel ik mij een echte veeeent..bladiebla" "Angst angst allemaaal angst.. het slaat om je hart ik ben bang banger bangst..." ja ik vond het leuk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, dat liedje herinner ik me ook nog wel, die was erg grappig ![]() En die reclames ja... dachten wij even origineel te zijn met onze zelfbedachte reclame, gingen we een keer een video van een andere uitvoering van 'Auditie' ergens in Nederland, kijken, werd die daar óók al gedaan. Het lijken wel echte musicals ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 |