Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als k een vriend heb die k echt nog leuk vind, denk k er niet eens aan. dan is die verleiding er niet. k vind dan misschien een jongen wel leuk, maar niet leuk genoeg om daarmee vreemd te gaan.
als mijn relatie niet meer het gene is wat het was, dan kan die verleiding wel eens ontstaan, maar dan doe k het nog niet. puur alleen maar omdat k een ander niet wil kwetsen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het is gewoon iets wat je niet doet. Ik denk zo: mijn vriend is te geweldig om het zo te verpesten. Dat zal ik nooit doen. Ik zou ook van binnen kapot gaan bij het idee dat hij een ander heeft (gehad).
En als de relatie dan aan zijn einde is begonnen, dan maak het eerst uit voordat je met iemand anders gaat vozen. Het is gewoon 'not done' om iemand op die manier verdriet te doen.
|
Ik kan me best verplaatsen in situaties waarin de verleiding aanwezig zou zijn, maar als ik écht verliefd ben kan ik me absoluut inhouden. En dan heb ik ook geen behoefte aan anderen. Klinkt heel cliché maar ik heb het zelf ervaren, ik ga niet vreemd. En helemaal nadat vorig jaar mijn toenmalige vriendje is vreemdgegaan, en me daar echt enorm mee heeft gekwetst. Dus helemaal nu, nu ik weet hoe het voelt om bedrogen te worden, zou ik het al helemaal niet doen. Ik vind vreemdgaan echt een van de laagste dingen die mensen kunnen doen, je kiest voor iemand of je kiest er niet voor...
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb der niet eens zin in, geen behoefte om met een ander te zoenen, en ik wil hem ook niet kwetsen (ik HAAT 't als ie gekwetst kijkt) en ik wil hem ook zeker niet kwijt. Maar ik heb der gewoon helemaal geen zin in om met iemand anders te zoenen, dus het komt toch niet voor..
|
![]() |
Ik zou het niet kunnen en ik zou het ook niet willen. Ik heb een paar keer gedroomd dat ik vreemdging en toen ik wakker werd, was ik zó blij dat het niet echt was. Het hele idee dat ik mijn vriend zo zou kwetsen en dat ik hem zou verliezen vind ik vreselijk. Ik heb er ook geen behoefte aan, hij heeft mij zo veel te bieden dat ik dat bij een ander niet hoef te zoeken.
Ik kan er voor een ander moeilijk over oordelen, misschien zitten zij in een andere situatie dan ik, maar zelf... nee. |
![]() |
|
De enige manier dat het kan, is als het losstaat van je relatie. Wanneer het losstaat, moet wel aan wat eisen voldoen:
je moet je niet schuldig voelen je moet niet de behoefte hebben het je vriend(in) te vertellen je moet niet vreemdgaan met iemand wie je nog zult zien het moet bij 1x blijven Onder deze voorwaarden zou er niets aan de hand zijn... Dan wordt je partner niet gekwetst, jij bent nog gewoon verliefd op hem/haar, relatie gaat verder waar het gebleven was, iedereen gelukkig...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Heel vreemd is dat bijna iedereen zegt dat ze nooit vreemd zouden gaan vanwege hun principe's.
Maar als je een veel liever, leuker en knapper vriendje of vriendinnetje tegenkomt waarom zou je het dan niet een keer met haar/hem proberen? Omdat je huidige partner dat niet goed vind? Maar het draait toch ook om wat jij wilt. Als jij graag sex hebt of zoent met een ander, en je partner blijft (voorlopig) gewoon je partner, dan is er toch weinig aan de hand. Dan kun je het zélfs achter zijn rug om doen. Volgens mij is er niet zoets dat je er toe verplicht 'trouw' te blijven in geslachtsgemeenschap wanneer je een liefdesrelatie hebt. Als jij het geen probleem vind, en het andere meisje, of die jongen met wie je dan sex gaat hebben vind het ok dat je wel verliefd bent op je huidige partner, en dus niet op hém/haar dan zou het toch gewoon kunnen. Overigens, ik zou het nooit doen omdat ik dan echt wel iets ga afspreken dat zij iig niet vreemd 'mag' gaan, maar het blijft haar eigen keuze uiteraard. Oh, en ik zou zelf niet vreemdgaan omdat als ik verliefd bent, en als het wederzijds is, dat ik zo gelukkig ben, dat ik andere meisjes gewoon zie als 'meisjes', en niet als sexobjecten.
|
Verwijderd
|
ik kom gelukkig nooit in zulke situaties omdat ik ook bijna nooit uitga, en op school heb je dat toch niet gouw. en als d'r op strand een jonge naar me toe komt (wat die toch niet doen maar goed als ze dat zoude zoen) dan zou 'k gewoon zegge da 'k lesbi ben
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat ik lesbisch ben heb ik nog nooit geprobeerd, zal ik ook echt niet doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zonnensteek? Nee ik mijd de zon, en ik weet niet of ik anders ben, misschien wel, kweet niet of liefde dat met een mens doet?
||
Citaat:
|
Ik heb niet de behoefte om vreemd te gaan..
Heb nu al ongeveer 3 maandjes een vriendje, waar ik superblij mee ben.. Bovendien, zou ik nooit iemand zo willen kwetsen.. Als je vreemd gaat, vraag ik me af wat voor relatie je dan hebt.. Tenminste, het lijkt mij zo.. als alles goed gaat, dan heb je de behoefte daar toch niet toe?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent op vakantie Je vriend ook Maar niet zelfde plaats Je gaat iedere avond op stap Drinkt wat Twijfelt of hij je trouw blijft Ziet hele leuke jongen Auch? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is kei fout
Dat wil ik niet ontkennen Maar soms is de verleiding moeilijk om te weerstaan Dat kun je niet ontkennen. Het is goed als je dat wel kunt Maar.. Ik ben daar niet zo goed in, vrees ik Daarom probeer ik zo'n situatie's ook te vermijden Of ik blijf gewoon vrijgezel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vertrouw nooit iemand 100% Dus dat kan ook gewoon aan mij liggen Right? |