Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2008, 19:46
Charlene
Charlene is offline
Ik heb paar dagen geleden een nieuwe laptop gekocht (ASUS). Sinds gister is die al paar keer vastgelopen. Bij het afspelen van paar youtube video's en het ophalen van updates van Norton.

Het beeld reageerde niet toen ik ctrl-alt-delete drukte dus ik moest steeds op de aan/uit knopje drukken om opnieuw te starten (ik weet dat het heel slecht is voor mijn laptop, maar het scherm reageerde op helemaal niks!)

Toen ik daarna systeemherstel liet uitvoeren, geeft de laptop steeds aan dat er een fout is opgetreden bij tijdens het proces van de systeemherstel.

Denken jullie dat het verstandig is dat ik terugga naar de winkel? Ik heb namelijk bij mycom gekocht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2008, 19:49
T_ID
T_ID is offline
Mja, paar dagen en dan al fucked is niet normaal. Ervan uitgaande dat je de software voorgeïnstalleerd hebt gekocht dient MyCom gewoon te zorgen dat het functioneerd, je mag wel verwachten van een dergelijk product dat het langer dan een dag meegaat lijkt me.
Reageren

Regels voor berichten