Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 16:52
Günther
Günther is offline
ik heb woensdag inkopen gedaan (regenbuis van 1 meter en tume wat buisen enzo) vandaag was de bong dus gereed om te testen en aangezien mn m toch pas om 17:00 zou thuiskomen zat tijd (het was 15:15) wij alles opstellen in de tijd en gooien er een flink portie white widow in , hoor ik ineens "hallo" damn....mn ma! ik zo van uhm....je kunt beter daar blijven staan want we zijn aan t smoken, zegt ze jah ik had de rookwalmen al over de heg gezien duss.., mn kammaraden ineens heel rustig en serieuz...zegt ze "uhm...is het goed als ik hierbij zeg dat de sessie over is" uhm...jah hoor . zijn we binnen en hebben alles opgeruimd (zo stoned als een gieter) was ie wel goed (want ze wist dat ik er al een tijdje aan ha zitten knutselen) uhm jah was heel goed , damn....maar iig het was een suc6
Oud 06-09-2002, 18:42
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 03:43
Snaak
Snaak is offline
tekening?

ik heb mezelf 'n expansiepijp gemaakt (nageaapt van de terugloop uitlaat, de expansie-uitlaat voor scooters) principe is't zelfde

colaflesje van halve liter, zonder dop met 2 gaten onderin,

door 't gat waar normaal de dop zit suck je 'm, in 't ene gat onderin steej je buisje met joint erin, andere gaatje doe je je vinger op, suck 't flesje vol (halve liter is te doen, zou 't niet proberen met 'n 2 literfles), goed uitademen, en dan in 1x, doro 't flesje, heeeeeel diep inademen (zoveel mogelijk rook uit 't flesje sucken, (wel vinger vcan 't gaatje afhalen)

suc6 verzekerd, kost je 'n halveliterflesje en 'n pen, ofwel bijna nix

en je kan als je de dop bewaard in't vlesje 'n jointbuisje met jonkoe doen enzow, en je pen ken je ook in't flesje bewaren, vet handige uitvinding al zeg ik 't zelf
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:14
Günther
Günther is offline
Oud 09-09-2002, 15:21
Verwijderd
whaaa meesterlijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten