Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 09:41
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Hoe kan je het goedmaken als je iets verkeerds heb gezegd op msn en die persoon gekwetst is...en nu bijna het contact met me wil breken, echt erg, maar ben van plan die persoon te gaan bellen en te zeggen dat het me spijt want me mailtjes helpen nix en door de telefoon is wel persoonlijker..

Maar wat zouden jullie doen?...die persoon met rust laten of nog proberen om voor die vriendschap te knokken want ik vind het echt zonde als ik geen contact meer heb door een paar onzinnige zinnen van me...neem ik mezelf erg kwalijk.
Oud 24-07-2002, 10:16
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Als ik jou was dan zou ik gewoon met de persoon in kwestie afspreken. Dan kan je alles uitleggen en dan kan diegene ook aanvoelen of je er spijt van hebt of niet. Ruzie over MSN is nooit echt aan te raden vind ik.
Succes.
Kusje, Kronkel.
Oud 24-07-2002, 10:20
Verwijderd
Ik kan dan meestal niet goed slapen en schrijf dan ergens diep in de nacht een erg lang mailtje waarin ik alles uitleg over wat ik denk en hoe ik me voel

Tsja, daarna zou ik diegene dan aanspreken op MSN erover .. en het beste hopen :/
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 10:26
Verwijderd
Ik zou diegene dan inderdaad bellen.
Of eerst een heel lang mailtje sturen, zoals ********.
Maar als je zegt dat mailtjes niet helpen, en diegene is wel zo aardig om je gewoon te woord te staan aan de telefoon, dan is dat je beste kans denk ik.
Suc6
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 11:29
lady_x
lady_x is offline
Misverstanden heb ik wel vaker op msn of gewoon iets willen zeggen, aardig willen zijn, maar eigenlijk komt het daar helemaal anders over dan ik had gewild.. Een mail sturen of eens bellen kan dit toch oplossen, het zou toch maar stom zijn dat die vriendschap kapot gaat door enkele minder aardige zinnen.. Dat kan toch allemaal niet zo erg zijn he.
Oud 24-07-2002, 13:06
Soulflame
Soulflame is offline
Hmm Ik denk dat je het beste 1 lange mail kan sturen en hem dan voor een paar dagen niet moet spreken (tenzij hij het gesprek opent natuurlijk). Dat geeft hem tijd om over de dingen na te denken die je in je mail gezegd hebt en het misverstand een beetje te laten zakken.
Bellen zorgt gelijk weer voor zoveel druk erachter, dus alleen als het echt niet anders kan.

Hoe dan ook, niet blijven pushen.. dat helpt niet.. geef hem een paar dagen rust en probeer dan weer een gesprek.

Succes.
Oud 25-07-2002, 21:21
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik kan dan meestal niet goed slapen en schrijf dan ergens diep in de nacht een erg lang mailtje waarin ik alles uitleg over wat ik denk en hoe ik me voel

Tsja, daarna zou ik diegene dan aanspreken op MSN erover .. en het beste hopen :/

oew, komt me bekend voor, vooral dat "niet goed slapen" en een lang mailtje typen in de nacht :/
Oud 25-07-2002, 21:52
M@rco
M@rco is offline
Ikzelf zou proberen het nog goed te maken...

Probeer hem/haar anders "in het echt" ff aan te spreken? Als je belt zou hij/zij de hoorn er nog op kunnen gooien... maar als je voor zijn/haar neus staat gaat dat niet zo makkelijk, dan heb je mss wat meer de tijd en kans om het uit te leggen.
Oud 27-07-2002, 00:09
Yora
Persoonlijk zou ik er wel voor knokken vergeet niet dat je niet altijd alles even perfect kan doen heheeh dus toch met diegene echt praten en dan ook dat het doorkomt dat je er spijt van hebt.
Luister in ieder geval goed naar je hartje veel succes en sorry er komt niet veel zinnigs uit me beetje moe en beetje berenburger cola

Groetjes yoortje
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 15:57
girl18
girl18 is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Ikzelf zou proberen het nog goed te maken...

Probeer hem/haar anders "in het echt" ff aan te spreken? Als je belt zou hij/zij de hoorn er nog op kunnen gooien... maar als je voor zijn/haar neus staat gaat dat niet zo makkelijk, dan heb je mss wat meer de tijd en kans om het uit te leggen.
dan loopt hij/zij weg.. via de tel is het ook moeilijk en via msn ook maar ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten