Goed, nou, ik zou geen schurk zijn, maar mijn alliance is wel chaotic neutral of chaotic good. Saving existence is just a side quest, etc.
Als special powers zou ik hebben dat ik niet hoef te slapen, te eten, te drinken en uit te rusten. Het kan wel, als ik wil, ik heb het alleen niet nodig. Warmte en kou voel ik slechts in beperkte mate, in de range 'aangenaam koel t/m aangenaam warm'. Ik word ook niet ouder, maar ik ben wel dood te krijgen met een geheim iets. Wat dat is ga ik natuurlijk niet zeggen, want dan is het geen geheim meer.

Ik heb geen vliegkrachten of onmenselijke fysieke kracht, maar ik kan wel heel goed klimmen en springen. Dat komt doordat ik mijn dagen slijt met door de wereld zwerven en bovenop gebouwen chillen, dan leer je dat vanzelf.
Hand-to-hand combat met de bad guys vermijd ik, want ik ben er niet direct op gericht om ze te verslaan. Doordat ik niet ouder word en eigenlijk niks hoef verveel ik me de hele tijd, dus ik ben meer op zoek naar amusement dan naar gerechtigheid. Met sommige bad guys ben ik ook gewoon vriendjes, maar eigenlijk proberen ze gewoon uit te vinden wat de good guys van plan zijn. En de good guys proberen uit te vinden wat de bad guys allemaal aan het uitspoken zijn. Maar dat verklap ik alleen als er leuke drama van komt.
Door de jaren heen heb ik verschillende aartsvijanden gehad, ik haal ze een beetje door elkaar. Er is er één die echt een aartsvijand is, want het aartsvijandschap wordt door de familie heen doorgegeven. Maar het is een beetje een lachertje, want hij woont op een eiland met een berg in de vorm van een schedel erop. Vroeger kon je dat nog maken, maar nu is het zo van 'lol: laffing out laut'.
Een eigen huis heb ik niet, want die heb ik niet nodig. Ik heb wel op verschillende plaatsen door de stad stashes gemaakt voor items die nuttig kunnen zijn, zoals een warme trui voor als ik naar de Noordpool wil. En 's nachts breek ik weleens in in een bibliotheek want dan kan ik daar op het internet.
En nu heb ik geen zin meer in deze post dus ik maak het verhaal later wel af.

Behalve oja, in deze wereld waarin ik superheld ben bestaan The Tick en Superworm Jim echt en we gaan elke donderdagavond met z'n allen naar de kroeg.