Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij is het hele idee van meester Bjorn dat ze de keuze van de school ergens wel kunnen begrijpen. Maar als je moeite hebt met de taal kun je beter zo to the point mogelijk zijn. Dus gewoon dat Nicolas in een andere klas moet omdat hij daar beter Nederlands leert.
|
Oke, nou dan maak ik gewoon eens een brief met dat idee:
Geachte heer, mijn zoon Nicolas Alexandrakis zit in de klas van meester <naam>. Hij zit daar ondermeer met Nabil, Kevin en Irwin. Ondanks dat Nicolas het goed kan vinden met deze jongens, lijkt het mij voor hem beter wanneer hij volgend jaar van hen gescheiden wordt. Met de jongens spreekt hij regelmatig een andere taal dan het Nederlands, wat mij een slechte ontwikkeling lijkt voor het leren van de Nederlandse taal. Bovendien is hij snel door hen afgeleid. Ook heb ik gemerkt dat Nicolas zich erg op zijn gemak voelt bij Meester Bjorn. Meester Bjorn kan duidelijk grenzen stellen en mijn zoon heeft veel respect voor hem. Het zou prettig zijn indien er gekeken wordt naar de mogelijkheid om aan deze wensen te voldoen. Met vriendelijke groet, <Voornaam> Alexandrakis
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geparfumeerde brief Hans Berger | 4 | 05-06-2011 15:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse tekst verbeteren *Dup3r* | 13 | 15-11-2005 20:50 | |
Engelse Brief jeffke15 | 16 | 07-11-2003 17:50 | |
Wie wil mij asjeblief een beetje helpen met deze brief? Verwijderd | 4 | 31-01-2002 20:41 |