Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2008, 10:16
Eve L
Eve L is offline
Normaal is het altijd andersom, dat de jongen veel eerder een orgasme krijgt. Maar bij ons is het dus de andere kant op, ik heb heel weinig stimulatie nodig en mijn vriend kan juist eindeloos seks hebben zonder klaar te komen of hij moet zich er echt op focussen en dan duurt het nog best wel lang.
Opzich is dit geen probleem, seks is iets wat je samen doet, alleen zou ik het graag voor mezelf wat uitstellen. Want nu is hij degene die de hele tijd ' aandacht ' krijgt (echt niet erg, maar ik wil soms ook even wat meer aandacht) en mijn 'zin' is op als ik ben klaargekomen, wat vaak per ongeluk toch gebeurt.
Probleem is nu als we gaan vrijen, dat ik dus heel snel kom en het daarna niet meer fijn is om nog te vrijen en we wel graag een keer lang willen vrijen en dat hij dan ook in me kan klaarkomen.
Iemand tips? Een standje waarin de vrouw niet makkelijk komt en de jongen wel?

Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 10:21
Kitten
Kitten is offline
Misschien is het handig te vermelden:
- Ben je alleen clitoraal gevoelig of ook bij vaginale stimulatie?
- Valt bij jou onder seks alleen neuken of ook andere handelingen?
- Hoe oud ben je?
- Hoe oud is je vriendje?

Ik heb wel wat ideeen, maar als je me die antwoorden geeft kan ik specifieker zijn
Oud 22-08-2008, 10:30
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Een standje waarin de vrouw niet makkelijk komt en de jongen wel?

Pijpen
Oud 22-08-2008, 10:49
Verwijderd
Mijn eerste vriendin had dit ook, ik zou je aanraden om te proberen te "trainen" om toch meerdere orgasmes te kunnen krijgen, de meeste vrouwen hebben hier geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 10:57
Lorelei
Lorelei is offline
*jaloers*

Ik hou het op: blijven proberen. Er zijn echt wel standjes waarin je minder voelt dan anders.. (jij bovenop maar met je rug naar hem toe? ik voel dan echt NIETS )

En inderdaad meerdere orgasmes.
Oud 22-08-2008, 11:16
Eve L
Eve L is offline
@Kitten '85: clitoraal krijg ik een echt orgasme, terwijl bij vaginaal het eerst heel lekker voelt maar daarna opeens niet meer, maar het is niet een echt orgasme zoals bij clitoraal dus.
Seks vind ik alle handelingen die je samen doet, dus niet alleen neuken.
Ik ben 18 en mijn vriendje is 19.
@De Veroorzaker: oh dat doen we vaak genoeg
@Kazet Nagorra: goede tip, dankje!
@grl: hoezo jaloers? Ik ben jaloers op m'n vriendje die kan de hele dag doorseksen zonder klaar te komen als hij dat niet wil. Bij wijze van spreken.
Probleem met het standje wat jij beschrijft is dat ik bij de minste aanraking van hem (waar dan ook, hand op mn heup bijv.) al slappe benen krijg en dan kun je dus niet echt actief op hem gaan zitten . Dus het liefste lig ik onder (ok we hebben t pas twee keer gedaan dus eigenlijk hebben we nog niet zo heel veel ervaring) maar dan voel ik dus teveel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 11:24
Anika
Er zijn toch genoeg standjes waarbij je clitoris niet aangeraakt wordt, zodat je niet zo snel een orgasme krijgt? Bijvoorbeeld op z'n hondjes, lepeltjes of jij onderop op je buik ofzo. Als hij dan bijna klaarkomt kun je overgaan op een standje waarin jij ook klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 12:38
I C U
I C U is offline
Als je het pas twee keer met elkaar gedaan heb, kan het ook de spanning zijn die het 'm al doet.

Je kan heel rustig aan doen, bijvoorbeeld het echte werk afwisselen met pijpen o.i.d. Probeer verschillende standjes uit, wie weet dat je dan ontdekt bij welk standje voor jou het makkelijkst uit te houden is. Met je rug naar 'm toe is inderdaad niet echt stimulerend. En zoals ook al genoemd is, trainen voor meerdere orgasmes (lijkt me ook niet verkeerd).
Oud 22-08-2008, 12:51
De Veroorzaker
Citaat:
@De Veroorzaker: oh dat doen we vaak genoeg

(ok we hebben t pas twee keer gedaan dus eigenlijk hebben we nog niet zo heel veel ervaring)
Oud 22-08-2008, 15:38
Verwijderd
Citaat:
@grl: hoezo jaloers? Ik ben jaloers op m'n vriendje die kan de hele dag doorseksen zonder klaar te komen als hij dat niet wil. Bij wijze van spreken.
Volgensmij bedoelde ze dat zij jaloers is op JOU, en niet dat ze jou jaloers vindt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2008, 19:52
Verwijderd
Citaat:
(ok we hebben t pas twee keer gedaan dus eigenlijk hebben we nog niet zo heel veel ervaring) maar dan voel ik dus teveel
Eh?

Ga eerst es wat meer seksen voor je er een probleem van maakt dan! Als je het nogmaar tweemal hebt gedaan dan is het best begrijpelijk dat je zo opgewonden bent dat je direct al klaarkomt, en hij nog niet.

Nee, als je dit 'probleem' nog hebt als je al een stuk of 50 keer hebt liggen seksen... dan kun je er actief iets aan proberen te doen... maar ikzou me hier echt totaal niet druk over maken...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2008, 23:18
The Larch
The Larch is offline
Man, ik wou dat ik uberhaubt klaarkwam (of wist of ik klaarkwam)
Maar inderdaad, probeer het eerst nog een paar keer! Het kan de spanning zijn.
Oud 24-08-2008, 15:58
freud
freud is offline
Nou ik ook. Dan kan ik gewoon gelijk nog een keer? Maar dat kan ook niet eindeloos doorgaan natuurlijk
Oud 24-08-2008, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Normaal is het altijd andersom, dat de jongen veel eerder een orgasme krijgt. Maar bij ons is het dus de andere kant op
Het antwoord is héél simpel...

Je vriend vind je simpelweg niet aantrekkelijk genoeg als hij je neukt. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Tips:
1 Hij vindt je eigenlijk lelijk, maar heeft bij gebrek aan beter toch een relatie met jou... Verander dan je uiterlijk en probeer weer aantrekkelijk voor hem te zijn. (de meest waarschijnlijke oorzaak )

2 Misschien trekt je vriend zich te veel af (als je er niet bij bent) en moet hij minder vaak de hand aan zichzelf leggen.

3 Koop een opblaaspop voor je vriend... dan kan hij daar mee verder als jij klaar bent gekomen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 20:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Je vriend vind je simpelweg niet aantrekkelijk genoeg als hij je neukt. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Tips:
1 Hij vindt je eigenlijk lelijk, maar heeft bij gebrek aan beter toch een relatie met jou... Verander dan je uiterlijk en probeer weer aantrekkelijk voor hem te zijn. (de meest waarschijnlijke oorzaak )

2 Misschien trekt je vriend zich te veel af (als je er niet bij bent) en moet hij minder vaak de hand aan zichzelf leggen.

3 Koop een opblaaspop voor je vriend... dan kan hij daar mee verder als jij klaar bent gekomen.

hihihahahahahaha hahaha haha ha.. ha.. heh.. heh... hrm..
Oud 24-08-2008, 20:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Tips:

ja, ha, ha
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 21:22
Verwijderd
Misschien moet je aan vieze en stomme dingen denken om je orgasme uit te stellen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2008, 22:46
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Misschien moet je aan vieze en stomme dingen denken om je orgasme uit te stellen.
Dat verpest echt de hele vrijpartij
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 06:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Misschien moet je gewoon gelukkig zijn met dat je klaarkomt, en wat vaker seks hebben.
Oud 25-08-2008, 08:52
Verwijderd
Ik heb je al 3 tips gegeven, maar ik heb er nog één

Probeer een keer anale seks.
Ik ben er met een aan 100% grenzende zekerheid van overtuigd dat je dan een minder snel klaar zult komen
Ik denk evenzo dat je vriendje dat leuk zal vinden
Alleen kan het pijn doen als je verkeerd aanpakt
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 11:59
Pluis
Pluis is offline
Citaat:

Tips:

Hallo uc van cenerentola... get a life!

Voor de TS: meer dan wat mijn voorgangers zeiden kan ik eigenlijk niet toevoegen. Kwestie van oefenen. Wat je kan proberen is je orgasme uitstellen, werkt bij mannen, en bij mij werkt het iig ook. Tijdens de seks, steeds als je bijna klaarkomt even stoppen, en als het gevoel dan weer een beetje wegebt weer verdergaan. Zo kan je langer door én het uiteindelijke orgasme is veel heftiger. win-win dus . Vergt alleen nogal wat discipline om ook daadwerkelijk te stoppen als je op het randje zit. succes!
Oud 25-08-2008, 13:34
freud
freud is offline
Ik snap het probleem dus echt niet he.
Oud 25-08-2008, 13:35
De Veroorzaker
Citaat:
Probeer je dan ook eens in te leven
Oud 25-08-2008, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Hallo uc van cenerentola... get a life!

Hoi pluisje,
ik weet dat je niet tevreden bent over je eigen leventje , maar het is de bedoeling dat je vóóral on-topic reageert. Projecteer de gevoelens die je over je eigen leven hebt voortaan niet op mij.
Anyway: uc van cenerentola?! Ik vat je opmerking niet echt... iig citeer je mij.

Laatst gewijzigd op 25-08-2008 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2008, 16:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarom voelt het voor jou niet meer lekker dan als je klaargekomen bent? En is er helemaal niks meer lekker (aanrakingen te gevoelig of gewoon totaal geen zin meer en niet meer in the mood), of is het alleen de penetratie even te heftig?

Ik kom zelf van penetratie altijd heel snel en gemakkelijk klaar, maar dat betekent beslist niet dat de vrijpartij dan afgelopen is. De zin in seks is er dan altijd nog en het voelt ook gewoon nog lekker (hooguit even wachten met direct weer clitorale stimulatie). Ik kan hierdoor ook vaak wel meerdere keren klaarkomen als ik dat wil. Ook heb ik mezelf in verloop van tijd getraind in het uistellen van een orgasme, omddat het gewoon zo goddelijk lekker is om lang op dat randje te blijven hangen.

Dus een paar tips (zeker omdat jullie pas 2 keer seks hebben gehad. Ik snap dan echt niet dat je er dan al over kunt zeuren dat 'je zo graag eens zou willen dat jullie heel lang door konden gaan' Alsof je daar na 2 keer al conclusies uit kunt trekken ):
- Train jezelf in het uitstellen van je orgasme als voor jou een orgasme betekent dat de seks daarna afgelopen is.
- Train jezelf in het meervoudig kunnen klaarkomen als je wél nog de behoefte hebt om door te gaan.
- Probeer standjes/handeling te vinden waarin je niet direct de stimulatie hebt waardoor je klaarkomt, maar waarbij je je wel richt op elkaar en niet alleen op hem. Die zijn er echt wel namelijk.

Kortom: gewoon meer oefenen (doen) en uitproberen, dan komt het vanzelf goed.
Oud 25-08-2008, 16:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat probleem wil ik wel hebben hoor
Oud 25-08-2008, 22:29
freud
freud is offline
Citaat:
Probeer je dan ook eens in te leven
Ik heb het echt geprobeerd hoor.
Oud 26-08-2008, 16:49
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hoi pluisje,
ik weet dat je niet tevreden bent over je eigen leventje , maar het is de bedoeling dat je vóóral on-topic reageert. Projecteer de gevoelens die je over je eigen leven hebt voortaan niet op mij.
Anyway: uc van cenerentola?! Ik vat je opmerking niet echt... iig citeer je mij.
om mijn opmerking (waarschijnlijk geheel overbodig) even uit te leggen:
je hebt dezelfde poststijl als cenerentola, en die is een paar dagen geleden (gelukkig) geband. En jij bent een paar dagen geleden lid geworden, en je posts zijn, net als die van haar, tot nu toe nog niet erg vriendelijk. vandaar mijn verdenkingen (die ik nog steeds heb)
Oh: en ik ben tevreden met m'n leven, dankjewel.
Oud 27-08-2008, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Dat verpest echt de hele vrijpartij
Stel je niet zo aan. Mild vies dan.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2008, 22:16
Nona
Nona is offline
Hey Pluis en Rosalie, vecht jullie geschillen eens uit in een modderbad, maar in ieder geval niet hier.

Regels voor berichten