![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je vriend vind je simpelweg niet aantrekkelijk genoeg als hij je neukt. ![]() Tips: 1 Hij vindt je eigenlijk lelijk, maar heeft bij gebrek aan beter toch een relatie met jou... Verander dan je uiterlijk en probeer weer aantrekkelijk voor hem te zijn. (de meest waarschijnlijke oorzaak ![]() 2 Misschien trekt je vriend zich te veel af (als je er niet bij bent) en moet hij minder vaak de hand aan zichzelf leggen. ![]() 3 Koop een opblaaspop voor je vriend... dan kan hij daar mee verder als jij klaar bent gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
hihihahahahahaha hahaha haha ha.. ha.. heh.. heh... hrm.. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb je al 3 tips gegeven, maar ik heb er nog één
![]() Probeer een keer anale seks. ![]() Ik ben er met een aan 100% grenzende zekerheid van overtuigd dat je dan een minder snel klaar zult komen ![]() Ik denk evenzo dat je vriendje dat leuk zal vinden ![]() Alleen kan het pijn doen als je verkeerd aanpakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hallo uc van cenerentola... get a life! Voor de TS: meer dan wat mijn voorgangers zeiden kan ik eigenlijk niet toevoegen. Kwestie van oefenen. Wat je kan proberen is je orgasme uitstellen, werkt bij mannen, en bij mij werkt het iig ook. Tijdens de seks, steeds als je bijna klaarkomt even stoppen, en als het gevoel dan weer een beetje wegebt weer verdergaan. Zo kan je langer door én het uiteindelijke orgasme is veel heftiger. win-win dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoi pluisje, ik weet dat je niet tevreden bent over je eigen leventje ![]() ![]() Anyway: uc van cenerentola?! Ik vat je opmerking niet echt... iig citeer je mij. Laatst gewijzigd op 25-08-2008 om 20:32. |
![]() |
|
Waarom voelt het voor jou niet meer lekker dan als je klaargekomen bent? En is er helemaal niks meer lekker (aanrakingen te gevoelig of gewoon totaal geen zin meer en niet meer in the mood), of is het alleen de penetratie even te heftig?
Ik kom zelf van penetratie altijd heel snel en gemakkelijk klaar, maar dat betekent beslist niet dat de vrijpartij dan afgelopen is. De zin in seks is er dan altijd nog en het voelt ook gewoon nog lekker (hooguit even wachten met direct weer clitorale stimulatie). Ik kan hierdoor ook vaak wel meerdere keren klaarkomen als ik dat wil. Ook heb ik mezelf in verloop van tijd getraind in het uistellen van een orgasme, omddat het gewoon zo goddelijk lekker is om lang op dat randje te blijven hangen. Dus een paar tips (zeker omdat jullie pas 2 keer seks hebben gehad. Ik snap dan echt niet dat je er dan al over kunt zeuren dat 'je zo graag eens zou willen dat jullie heel lang door konden gaan' Alsof je daar na 2 keer al conclusies uit kunt trekken ![]() - Train jezelf in het uitstellen van je orgasme als voor jou een orgasme betekent dat de seks daarna afgelopen is. - Train jezelf in het meervoudig kunnen klaarkomen als je wél nog de behoefte hebt om door te gaan. - Probeer standjes/handeling te vinden waarin je niet direct de stimulatie hebt waardoor je klaarkomt, maar waarbij je je wel richt op elkaar en niet alleen op hem. Die zijn er echt wel namelijk. Kortom: gewoon meer oefenen (doen) en uitproberen, dan komt het vanzelf goed.
||
Citaat:
je hebt dezelfde poststijl als cenerentola, en die is een paar dagen geleden (gelukkig) geband. En jij bent een paar dagen geleden lid geworden, en je posts zijn, net als die van haar, tot nu toe nog niet erg vriendelijk. vandaar mijn verdenkingen (die ik nog steeds heb) Oh: en ik ben tevreden met m'n leven, dankjewel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriendin geen zin meer na klaarkomen amnes | 37 | 26-12-2005 23:28 | |
Seksualiteit |
Meerdere orgasmes... Big Boi | 19 | 19-06-2003 11:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |