![]() |
|
![]() |
PADEL, wat een mooie sport is dat!!
Ben op Mallorca geweest , en heb daar kennis gemaakt met de sport padeltennis. het is een mix van tennis en sqash. de telling is het zelfde als bij tennis evenals de slagen, alleen mag je gebruik maken van de zij en achter wanden, zoalsij squash. het racket is gemaakt van Carbon of Keflar en is 4 cm dik, en er zitten gaatjes in voor de slice. er zitten dus geen snaren in. Ik heb daar gesproken met Danny van Vaneveld die de sport naar Nederland hebt gehaald in 2005. zijn website is www.padel.nl en heb de merken VISION en PADELLOBB tot zich genomen. Waarom?, nou omdat VISION het beste merk is volgens de top 10 in de wereld. De huidige numer 1 en 2 van de wereld spelen met VISION. evenals van Ruud van Nisterooy, Wesley Scneider, Rafael Nadal als i thuis op Mallorca is en Rafael van de Vaart als i bij zijn oma is in Spanje. Kortom dit moeten jullie spelen!! Dit gaat echt een succes woorden in Nederland, omdat er veel meer raily is dan bij Tennis. Danny vertelde mij dat het niet zo intensief is als Squash, maar ook niet zo soft als Tennis. het zit er tussen in. laat wat weten als je het al gespeeld heb. Gr, Fabienne |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voordat (door posts als deze) de topic ontspoort gaat ie bij deze op slot. Als je het er niet mee eens bent PM me maar
|
![]() |
|
|