Advertentie | |
|
![]() |
|
1. hoeveel geld geef jij per maand uit aan uitgaan?
Ik heb echt GEEN idee 2. hoe oud ben je? 19 3. welk niveau doe je op school? Ik ga niet naar school 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? April en november 5. welk geslacht ben je? Vrouw
|
Verwijderd
|
Op gewone zaterdagavonden tussen de 10 en 30 euro, met feestjes een tientje meer. Ongeveer 120 euro per maand. 2. hoe oud ben je? 16 3. welk niveau doe je op school? Gymnasium 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Zomermaanden (hoogseizoen), na het werk nog even een terrasje pakken, op het strand op de strandtent bierdrinken en grote festivals etc 5. welk geslacht ben je? M |
![]() |
||
Citaat:
2. 22 jaar 3. Hbo (toegepaste psychologie) 4. Zomermaanden (lees: terras en rosé ![]() 5. Het V-geslacht ![]()
|
200 euro 2. hoe oud ben je? 23 3. welk niveau doe je op school? MBO niveau 4 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Maakt niet uit. 5. welk geslacht ben je? Man
|
1 euro. Als ik uitga drink ik meestal maar twee drankjes, en ik heb het al maanden niet echt gedaan. 2. hoe oud ben je? 20 3. welk niveau doe je op school? Universiteit 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Zomervakantie. 5. welk geslacht ben je? Jongen.
|
Verwijderd
|
Pf. Een euro of 50 tot 100? (...jezus ![]() 2. hoe oud ben je? 23 3. welk niveau doe je op school? Universiteit 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? ![]() 5. welk geslacht ben je? vrouw |
![]() |
|
Ik ga er maar even van uit dat "Uitgaan" alleen het feesten in bar's en cafe's bevat en niet het terrasje op de zonnige middag en date's anders word t wat lastig rekenen.... Ok over avondleven: Dat verschilt enorm, tussen de 10 en 300 euro per maand, hangt er vanaf hoeveel tijd heb en/of ik andere dingen heb te doen in mijn weekend. 2. hoe oud ben je? 23 3. welk niveau doe je op school? Universiteit 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Ik heb geen idee, dat hou ik echt niet bij 5. welk geslacht ben je? Mannelijk
|
Pakweg 15 euro. 2. hoe oud ben je? 26 3. welk niveau doe je op school? Ik doe geen school meer, HBO afgerond. 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Vermoedelijk de zomermaanden, ook wel de lente want terrasjes. 5. welk geslacht ben je? Piemel.
|
![]() |
1. hoeveel geld geef jij per maand uit aan uitgaan? Eh, rond de 100 euro.
2. hoe oud ben je? 16 3. welk niveau doe je op school? VWO 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Vooral in de zomermaanden in de kroeg en in de winter in de discotheek. 5. welk geslacht ben je? V |
![]() |
||
Citaat:
2. 22 3. Universiteit 4. Zomermaanden 5. Man |
![]() |
|
![]() |
70 euro ofzo. Maar met het EK ga je na de wedtrijden ook nog, dus dan ist meer. En na het voetbal RKC dan ook. Maar op zaterdagen euro of 15/20 per week 2. hoe oud ben je? 18 3. welk niveau doe je op school? VAVO, Havo 4/5 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Meestal hetzelfde, maar met EK, WK voetbal het meest 5. welk geslacht ben je? Mister. |
![]() |
|
Ligt eraan hoe vaak ik ga.. meestal 30 euro per avond, dus 30 tot 60 euro per maand dan. 2. hoe oud ben je? 23 3. welk niveau doe je op school? HBO - bijna afgestudeerd 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? In de winter, in de zomer ga ik minder vaak uit en juist vaker bij vrienden in de tuin enzo 5. welk geslacht ben je? Vrouw
||
Citaat:
|
Plus minus 60e. 2. hoe oud ben je? 20 3. welk niveau doe je op school? HBO 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? Dat verschilt heel erg. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten of ik in sommige maanden meer besteed dan in andere maanden aan het uitgaan. 5. welk geslacht ben je? V
|
dunno 2. hoe oud ben je? 23 3. welk niveau doe je op school? ik deed ooit hbo 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? zomer maanden, terrasje je weet 5. welk geslacht ben je? male
|
rond de 80 euro 2. hoe oud ben je? 22 3. welk niveau doe je op school? universiteit 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? ongeveer gelijk 5. welk geslacht ben je? man
|
![]() |
nou, dat ligt eraan hoe vaak ik uitga dat is niet altijd hetzelfde en ik krijg ook altijd heel veel, en dat betaal ik dus niet.. maar als ik het zo bij elkaar optel is het denk ik gemiddeld 15 tot 20 euro. 2. hoe oud ben je? 15 3. welk niveau doe je op school? havo4 4. in welke maand(en) geef je het meeste geld uit aan uitgaan? dan toch wel in de zomermaanden: juni, juli, augustus.. maar eigenlijk hele jaar door. 5. welk geslacht ben je? vrouw |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |