Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet. Er is een reden waarom het uit is. Het is meestal zo dat er nog een is die denkt dat er nog wat in zit. Maar als de ander het daar niet mee eens is dan heb je pech. Waarschijnlijk zal elke poging van toenadering zorgen voor frustratie voor de ander omdat die al dacht dat het duidelijk was dat het uit was voor de ander.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet er samen voor willen gaan en dan ook nog eens HEEL erg graag, want het is uit gegaan om een reden en die reden kom je niet zomaar te boven, al helemaal niet als je dat in je eentje gaat proberen. |
![]() |
|
![]() |
Het ligt eraan waarom het in de eerste plaats uitging, zoals anderen ook al hebben gezegd. Mijn vriend en ik hebben eerder nooit echt een relatie gehad, maar er was wel een aanzet tot relatie, maar steeds hield een van ons de boot af, het werd dan uiteindelijk ook friends with benefits, wel de lusten niet de lasten. Uiteindelijk ben ik in een andere relatie belandt toen, maar nu ben ik weer terug bij hem, dit keer in een echte relatie, waarin ik bereid ben hem volledig te accepteren zoals hij is, en ook volledig mezelf te geven aan hem. Ik denk dat zolang je communiceert, en zolang het vertrouwen er is dat het wel moet lukken.
|
Verwijderd
|
Het kan altijd. Ik had twee jaar een relatie met mijn vriend, toen ging het uit. Simpelweg omdat we gewoon even niet meer bij elkaar pasten. Hij was gaan studeren, ik zat nog op school, de levens verschilden te erg. Toen het eenmaal uit was, was ik blij en verdrietig tegelijk. Ik had besloten dat het beter was uit elkaar te gaan, daar was hij het niet helemaal mee eens. Hij wilde proberen, maar toen het uit was zag ie ook wel dat het beter was zo. Maarja.
Het is een half jaar uit geweest, en dat half jaar heb ik ook wel nodig gehad. Ik heb veel nagedacht en ik miste hem toch wel heel erg en hij mij ook. Daarom hebben we besloten het toch weer te proberen. Nu zijn we weer 2 jaar verder en wonen we samen ![]() |
![]() |
|
Ik heb dit téveel meegemaakt en ik vind een keer met iemand proberen genoeg.
Als het al eens een keer uitgeweest is dan is het zoiezo een brakke basis om een relatie opnieuw verder op te bouwen. Ik heb een jaar en 7 maanden een aan/uit relatie gehad en het sloopte me helemaal kapot! Nu ben ik van mening dat je maar een keer leeft, en die voor m'n 30ste niet met één persoon wil delen. Natuurlijk kent liefde geen grenzen, maar die leg je helemaal zelf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Dat ligt natuurlijk aan de situatie. Persoonlijk geloof ik heel erg in tweede kansen. Van mijn kant zou het wel heel extreem bont moeten verlopen, wil ik iemand geen tweede kans geven. Maar ik ben niet naief; tweede kans verspild = pech gehad.
Dat zijn voor mij persoonlijke richtlijnen maar nogmaals, het hangt natuurlijk erg af van de situatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het beste zou zijn als je er niet meer op zou hopen en klaar bent voor de volgende stap. Dit is natuurlijk een gevalletje beter gezegd dan... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt natuurlijk helemaal aan de situatie, maar met mij en mijn vriend gaat het wel goed.
De eerste keer zijn we uitelkaar gegaan omdat zijn ex het probleem was. Nu is het probleem opgelost en gaat het goed. Ik denk dus dat als je de issues van de eerste keer oplost, dat een tweede keer best mogelijk is. |
![]() |
|
In jouw geval zou ik er niet te hard op hopen. Dat jij vindt en voelt dat het een tweede kans verdient, is logisch (want je wilde al niet dat het uitging), maar heeft niets te maken met zijn gevoelens. Het is overigens niet uitgesloten dat die terugkomen, maar daar kun je niets aan doen.
Maar onze tweede kans duurt nu alweer langer dan de eerste, dus het kan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Licht er aan,
Bij vreemdgaan - NO WAY! Bij ruzie - Maybe.. etc. Alleen mensen die elkaar 2e kans geven zijn meestal beetje radeloos denk ik. Ze missen de liefde en toch weer niet en dan denken ze ja ik ga zo snel toch niet iemand anders vinden en t vriendje denkt... shit geen sex meer! haha! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen bij heul heul heul lelijke mensen. |
![]() |
|
Ik heb het een paar maand uit gehad met mijn vriend. Hij zat met wat problemen thuis en we konden er niet goed over praten. Hij maakte het erg onverwachts uit. Hij had al gauw spijt. Ik heb er paar maand over nagedacht en nu zijn we weer een jaar samen. We hebben allebei nog steeds een moeilijk karakter waardoor we wel eens ruzie hebben. Maar meestal zijn we erg gelukkig samen
![]() Het kan dus zeker wel, maar het hangt wel af van verschillende factoren. Ik vind wel dat je er goed over na moet denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn geval was het mogelijk. Hoe ie t met me uithoudt is een raadsel
![]() Bij ons was het een samenloop van factoren waardoor we op een gegeven moment in een dip zaten waar we simpelweg niet meer uit kwamen. Continu ruzie, ergernissen etcetera en niet meer de puf en de ruimte en openheid hebben om daar constructief over te praten: op een gegeven moment houdt t dan op ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je moet je als allereerst afvragen waarom het is uitgegaan.
Als het is uitgegaan doordat de andere meerdere malen vreemd is gegaan, dan is het moeilijk om hem weer te leren vertrouwen. Of hij daarin wat "volwassener" is geworden kan je dan eigenlijk niet controleren. Daarvoor zou je gewoon weer een relatie moeten hebben met hem of haar. Dit lijkt mij iig heel erg moeilijk en zou ik niet zo snel een kans geven aan de desbetreffende persoon. Het kan ook uit zijn gegaan doordat jullie te vaak ruzie hadden. Dan moet je gewoon nagaan waar die ruzies over gingen en of dat niet meer terug zal vallen. Hierin zou ik de persoon opzich nog wel een kans kunnen geven, maar als die scene dan weer voor zal komen dan zou ik het wel meteen weer afkappen. En ach, het ligt er natuurlijk ook aan in welke mate jullie elkaar nog leuk vinden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken heel veel voorbeelden van relaties die uitgingen, weer aangingen, en vervolgens weer uitgingen.
En maar één voorbeeld van een relatie die uitging, weer aanging en vervolgens aanbleef. Dat is mijn oudste zus, heeft inmiddels (inclusief periode-uit) 13 jaar een relatie, waarvan 4 jaar getrouwd. Twee kinderen. Het kan, maar meestal gaat het toch weer fout. Hoe je het aan moet pakken? Gewoon jezelf zijn en als je de kans krijgt, leuke dignen met hem doen. Misschien bedenkt hij zich. Misschien ook niet. Niets gaan forceren, hij heeft het uitgemaakt dus hij zal ook moeten laten merken dat hij je weer terugwil. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Superjaloers ItsJulian | 67 | 25-09-2011 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin voor de gek gehouden FFS | 18 | 28-06-2008 10:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Liefde & Relatie |
Vreselijk verdrietig en gebroken :( Saartje* | 20 | 21-08-2002 10:56 |