Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2008, 00:56
Dice94
Dice94 is offline
Hee. Als eerste, ik hoop dat jullie naar dit lange verhaal willen luisteren .

Sinds een paar maanden, heb ik een raar vervelend gevoel.
Dit kwam door een onderzoek over humor, dat dit het allerbelangrijkste is wat een vrouw/meisje wil. Ik ben trouwens wel humoristisch, maar ook serieus .

Door dit heb ik dus een soort van moet gevoel gekregen (vooral bij meisjes die ik leuk vind, of personen waar ik graag me omga) over humor, ik moet dan zeg maar grappig zijn, want anders denk ik dat ze me niet leuk vinden.
Maar dat moet en best doen gevoel werkt alleen maar negatief. Als ik er niet aan denk, en me op me gemak voel, kan ik veel beter met bijvoorbeeld meisjes die ik leuk vind kletsen en daardoor ook meer lachen, maar als ik me dus even verveel ga ik ervan zelf weer aan denken.

Ik heb met me moeder hier over gepraat, en ze vond het onzin, ze zei dat ik niet moest luisteren naar die onderzoeken en dat vaak de ''gemiddelde'' Nederlander hier alleen reacties op geeft. Verder is altijd humor volgens haar ook niet goed, ze vind het eigenlijk belangrijker dat je met iemand heel goed kan praten, en dat er soms wat humor bij kan.
Hierdoor voel ik me wel beter, maar nog steeds heb ik dat gevoel (moet/best doe gevoel) en ik weet niet hoe ik het weg krijg.

Heeft iemand tips?
Zo ja? Wat kan ik er tegen doen?
Hoe krijg ik het weg?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2008, 01:08
Verwijderd
denk jij dat je je belemmerd voelt door het idee dat je altijd maar leuk moet zijn? het blijft een walgelijk cliche, maar doe gewoon je ding. Wees jezelf, kijk bij welke mate van humor jij jezelf wel leuk vindt. Niet alle onderzoeken zijn, zosls je moeder zei, heeeel erg betrouwbaar, en je moet je er zeker niet door laten leiden. dus: niet laten leiden door dit soort dinge, lekker bij jezelf blijven, en mocht je in een moment van onzekerheid terecht komen in welke situatie dan ook, spreek dat uit. dan kom je wellicht een heel eind.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 08:42
Verwijderd
Wees gewoon lekker jezelf. Dan vind je iemand die jou leuk vindt voor wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 09:52
*oma*
*oma* is offline
En heb je al gemerkt of meisjes je leuker gingen vinden, doordat je grappiger deed?
Oud 09-07-2008, 11:45
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wees gewoon lekker jezelf. Dan vind je iemand die jou leuk vindt voor wie je bent.
dit.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 15:53
Dice94
Dice94 is offline
Heel erg bedankt voor de reactie's.

Ik probeer ook zoveel mogelijk mezelf te zijn . Maar soms is het gewoon moeilijk.
Maar toch heel erg bedankt .

@Oma:

Nee volgens mij niet , alleen als ik gewoon was zoals ik ben zie ik dat meisjes me leuk vinden.
En ik merk ook dat als ik niet goed zou kunnen opschieten met het meisje dat ik nu leuk vind, dat ik ook snel minder verliefd wordt , dus het is alleen maar positief dat ik meer mezelf ben .

Nog een keer, bedankt voor de reactie's want ik heb er wel veel aan!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 16:00
Batave
Batave is offline
slotje erop
Oud 10-07-2008, 23:55
Verwijderd
Een meisje valt op één geniale opmerking, niet op een rij irritante netnietopmerkingen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 01:32
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Een meisje valt op één geniale opmerking, niet op een rij irritante netnietopmerkingen.
Ja/, je hebt gelijk, ik ben gewoon maar mezelf .

Mag slotje op!

Thanks nog voor alle reacties!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten