Hee. Als eerste, ik hoop dat jullie naar dit lange verhaal willen luisteren

.
Sinds een paar maanden, heb ik een raar vervelend gevoel.
Dit kwam door een onderzoek over humor, dat dit het allerbelangrijkste is wat een vrouw/meisje wil. Ik ben trouwens wel humoristisch, maar ook serieus

.
Door dit heb ik dus een soort van moet gevoel gekregen (vooral bij meisjes die ik leuk vind, of personen waar ik graag me omga) over humor, ik moet dan zeg maar grappig zijn, want anders denk ik dat ze me niet leuk vinden.
Maar dat moet en best doen gevoel werkt alleen maar negatief. Als ik er niet aan denk, en me op me gemak voel, kan ik veel beter met bijvoorbeeld meisjes die ik leuk vind kletsen en daardoor ook meer lachen, maar als ik me dus even verveel ga ik ervan zelf weer aan denken.
Ik heb met me moeder hier over gepraat, en ze vond het onzin, ze zei dat ik niet moest luisteren naar die onderzoeken en dat vaak de ''gemiddelde'' Nederlander hier alleen reacties op geeft. Verder is altijd humor volgens haar ook niet goed, ze vind het eigenlijk belangrijker dat je met iemand heel goed kan praten, en dat er soms wat humor bij kan.
Hierdoor voel ik me wel beter, maar nog steeds heb ik dat gevoel (moet/best doe gevoel) en ik weet niet hoe ik het weg krijg.
Heeft iemand tips?
Zo ja? Wat kan ik er tegen doen?
Hoe krijg ik het weg?
Alvast bedankt