![]() |
||
Citaat:
(Sorry, ik heb een insectenfobie) (en btw: mensen verschrompelen van gel? ![]() Love |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is wel zo dat als je vééééél gel gebruikt je haarwortels ni meer kunnen ademen en verstikt raken => haaruitval. Ma da zijn zorgen voor later, je zal da pas ondervinden als je een jaar of 40 bent ![]() Of gewoon beetje minder gebruiken ![]() Ben.
|
![]() |
Dan denk ik dat veel jongens snel kaal worden want de meeste jongens gebruiken wel veel gel. Volgens mij is het gewoon onzin. Veel gel is natuurlijk niet goed voor je haar maar ik denk niet dat je van veel gel gebruiken kale plekken krijgt of kaal wordt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
*up*
![]() ik was er zelf ook benieuwd na en ik heb het ff nagetrokken bij de kapper en een mailtje gestuurd naar een dermatholoog. Beiden zeiden dat het een fabeltje is dat je van (veel) gel kaal wordt. Op korte termijn kan het haar afbreken, maar het haar groeit gewoon weer terug. Het kan nooit permanente kaalheid veroorzaken. Hetzelfde geldt voor het dragen van een pet! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wax of gel voor dik haar Robbert297 | 6 | 01-02-2014 12:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gel of wax voor dik haar Robbert297 | 3 | 18-01-2014 22:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
gel zorgt voor bultjes op m'n voorhoofd? Jamiroquai | 9 | 12-03-2010 12:10 | |
Lifestyle |