Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat ga je studeren in Leuven? Een tip van mij: verkijk je niet op de hoeveelheid leerstof. Ze zijn in België veel meer ingesteld op het memoriseren van (soms schijnbaar onzinnige) feiten, terwijl wij in Nederland meer leren beredeneren en waar je dingen kan vinden. Dat vergt wat tijd om aan te wennen, dus je begint beter gelijk met samenvatten en herhalen van de stof.. ruim voor de tentamens! ![]() Tip 2: neem niet gelijk de eerste kamer die je tegenkomt. In België hebben ze een heel ander systeem wat betreft de studentenkamerverhuur waardoor er een groter aanbod is dan in Nederland (in Antwerpen dan toch, maar denk in Leuven ook wel want da's ook een echte studentenstad). Groetjes, Charlotte
||
![]() |
Citaat:
tnx voor je tips ![]() Ik ga farmacie studeren. |
![]() |
|
Ik heb ook 1 jaar in Belgie gestudeerd (Antwerpen), hele leuke stad, mooie tijd gehad, alleen de studie was kut
![]() Ik woon nu nog steeds in Antwerpen maar studeer Fysiotherapie op de Avans in Breda. |
![]() |
|
Nee, in Leuven kan je geen diergeneeskunde studeren. Ik geloof dat ze in Luik ook diergeneeskunde geven, maar da's Franstalig en die opleiding staat ook niet zo goed aangeschreven.
Let er wel op dat je in Antwerpen alleen de eerste drie jaar kan doen, laatste 3 jaar is sowieso in Gent. Groetjes, Charlotte
|
![]() |
Hee voor iedereen die in Leuven gaat studeren en nog een kamer zoekt.
Wij zijn nu met 7 nederlandse studenten die zo'n beetje allemaal geneeskunde studeren en nog op zoek zijn naar een 8e bewoner voor ons huis. Ons huis ligt in de sint Hubertusstraat dus dicht bij de faculteit en bij het centrum. We zoeken nog een meisje, als je meer wilt weten kijk op www.opkotinleuven.be of mail ons op st.huberthuis@live.nl Groetjes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
HBO Civiele techniek in Belgie studeren. HELPPPP!!! Peertje_de_Brij | 2 | 23-03-2012 16:43 | |
Studeren |
Studeren in België Ilia112 | 5 | 06-07-2009 08:26 | |
Studeren |
Alle info over studeren in Belgie! Chantal1984 | 7 | 20-08-2008 20:37 | |
Studeren |
Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen sjtuijp | 1 | 18-04-2007 19:51 | |
Algemene schoolzaken |
Als Nederlander studeren in Belgie ? Str0nk | 12 | 30-12-2004 01:11 | |
Algemene schoolzaken |
verschil tussen studeren in Nederland en Belgie Daantje_0705 | 18 | 26-02-2003 17:15 |