Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2008, 21:07
Verwijderd
Wie weet of er een goede plugin voor iTunes bestaat die het mogelijk maakt om playlists, "Now playing" en queues te maken?

Ik vind het ontzettend irritant dat ze dat niet bieden. En helaas is Mediamonkey bij mij zeer onstabiel en weer iets té uitgebreid...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2008, 21:55
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
liedjes naar Party Shuffle slepen?
Oud 15-07-2008, 21:44
Nietzman
Nietzman is offline
En sinds wanneer heeft iTunes geen playlistondersteuning? Ik gebruik gewone en smart playlists dagelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 12:24
Verwijderd
Mmm, blijkbaar mis ik iets dan... Kan iemand het pad aangeven via waar ik naar gewone playlist ondersteuning kan komen?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2008, 20:39
Verwijderd
Ah, ik zie nu wat jullie bedoelen. Je kunt inderdaad playlists maken, maar die verschijnen dan in een apart tabblad, om het zo maar even te noemen. Dat vind ik irritant. In Mediamonkey en Winamp kun je nummers ui je bieb binnen 1 veld naar de playlist slepen. Weet iemand of dat kan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 10:42
Nietzman
Nietzman is offline
Hoe doen die het dan? Ik heb jaren geen Winamp aangeraakt, dat was nog in het pre-library tijdperk en playlists waren alleen maar van die losse bestandjes die een crime waren om mee te werken. Je kunt in iTunes toch gewoon nummers uit je library naar de playlists in je sidebar toeslepen, of gewoon op je sidebar droppen om een nieuwe aan te maken? Wat mis je daar aan?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 17:47
Verwijderd
Tja, ik vind hte irritant dat ik steeds naar het scherm van de playlists moet. Ik zou dat graag allemaal in één scherm doen. Lekker overzichtelijk. Dat is in mediamonkey zo makkelijk: je klikt met je rechtermuis op een nummer en kan via een snelmenu aangeven of je die wilt afspelen of na het spelende nummer wilt afspelen. Maar goed, zoals gezegd is Mediamonkey niet echt stabiel bij mij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten