Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Leeftijd; 20
2. Waar op vakantie; Mexico 3. Welke medium: vliegtuig en ter plekke bus 4. Duur van de vakantie; 4 weken 5. Wat voor activiteiten: cultuur, natuur, strand en activiteiten 6. Op welke manier: hostel 7. Eigen mening: 1 van de beste vakanties ooit.
|
Verwijderd
|
1. 22
2. Kreta 3. Vliegtuig (en trein, bus en ws daar scooter of auto ![]() 4. 16 dagen 5. strand, shoppen, cultuur, vrienden bezoeken, stappen, eten, drinken, zonnen, zwemmen, alles! 6. appartement 7. Ik heb er zin an! Vriendinnetje van me zit er sinds april en ga ze in september ein-de-lijk weer zien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd; 20
2. Waar op vakantie; Peru 3. Welke medium: vlieguig 4. Duur van de vakantie:3 weken 5. Wat voor activiteiten: cultuur, reizen, oude vrienden bezoeken, kerst en oud en nieuw vieren, etc. 6. Op welke manier: hostals en appartement 7. Eigen mening: kan niet wachten tot het december is! |
![]() |
|
1. Leeftijd; 19 jaar
2. Waar op vakantie; Alanya (Turkije) 3. Welke medium (auto/tourbus/vliegtuig/fiets); Vliegtuig 4. Duur van de vakantie; 8 dagen 5. Wat voor activiteiten (strand, cultuur, winkelen etc.); strand, maar 't werd meer winkelen 6. Op welke manier (caravan, hotel, camping...); appartement/hotel 7. Eigen mening, leuk, niet leuk, verplicht, viel tegen...; he-le-maal top! ^^
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd; 23
2. Waar op vakantie; Bolivia/Peru 3. Welke medium (auto/tourbus/vliegtuig/fiets); vliegtuig, en ter plaatse vooral bus maar ook trein denk ik 4. Duur van de vakantie; 1 maand 5. Wat voor activiteiten (strand, cultuur, winkelen etc.); van bergwandelen tot stadten, denk ik zo 6. Op welke manier (caravan, hotel, camping...); vooral jeugdherbergen 7. Eigen mening, leuk, niet leuk, verplicht, viel tegen... Ja ik moet nog gaan! Maar ik vermoed dat het heel tof gaat worden ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Heehoi! appelstaart | 4 | 15-11-2011 16:11 |