Advertentie | |
|
![]() |
|
Knaster en ja het is vast schadelijk, bijna alles wat je rookt is schadelijk, maar de wiet die je erbij stopt is ook schadelijk, dus relatief valt het sowieso wel mee.
|
Ik heb ook ooit eens zoiets gehad. Dat was van een maat die het in Amsterdam gekocht had. Ik weet niet meer hoe het heette. Het was een kruidenmix ofzo die je door je joint moest gooien waardoor je stoneder wordt dan normaal ofzo. Ik merkte er verder weinig van. De joint smaakte een klein beetje anders dan normaal maar dat was het dan ook wel.
Ikzelf heb nooit echt geloofd in dergelijke dingen omdat ik er nooit verneem van gehad heb. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het voor een ander niet kan werken maar als je het mij vraagt is het nonsens.
||
Citaat:
![]()
|
In de Sensi Smile in Rotterdam hadden ze ook zoiets..
Dacht goedkope wiet gekocht te hebben, 10 gram voor 20 euro ![]() ![]() Geen succesnmmer btw, ik rook, of rookte eigenlijk, er wel een peuk doorheen ![]()
||
Citaat:
Ik moet iets hebben om in joints te stoppen als ik stop met roken.
||
![]() |
Citaat:
![]() smaakt wat zoetig, draait wel erg droog en kan misschien wat droog aanvoelen in de keel, maar ik wordt er iedergeval nog higher van (alhoewel ik liever gewoon tabak gebruik, dit vind ik fijner draaien en roken).
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Misschien moet je de verleiding weerstaan? Zitten er in wiet relatief gezien zo veel meer schadelijke stoffen dat het niet veel uitmaakt? Zitten in knaster en die andere troep nog meer PAK's dan in tabak?
|
![]() |
maak van de vraagtekens punten en je hebt andwoorden ipv wedervragen. En of het goede andwoorden zijn weet ik niet, daarvoor moet je bij de ts zijn, het leken mij in iedergeval de logiste, vooral de 1e. En jouw wedervraag daarop was of je de verleiding dan niet moet weerstaan, tuurlijk, maar de makkelijkste manier om iets te weerstaan is om het niet te krijgen.
|
Als je wilt dat iemand iets niet als vraag leest moet je er geen vraagteken neerzetten.
![]() Ik denk dat het er vanaf hangt hoe de persoon in kwestie in elkaar zit. Weet jij van jezelf dat je zwak bent en snel weer toegeeft aan je oude verslaving dan is het niet verstandig het lot te gaan tarten. Sta jij sterk in je schoenen dan wordt het een stuk makkelijker van de sigaretten af te blijven als je tabak in je joint stopt. Feit blijft dat als je tabak in je joint stopt als je gestopt bent met roken dat je dan nog wel nicotine binnen krijgt en je dus de verslaving in stand houdt.
||
Citaat:
![]()
|
Ik hou het gewoon bij sigaretten. Die vervang troep lijkt me helemaal niets en stoppen met roken ga ik voorlopig ook niet doen. Ik vind het wel prima zo. Ik heb wel besloten na Lowlands nog meer te gaan minderen. Dat heb ik al gedaan wbt hoeveelheid en ook wel enigszins qua frequentie maar die moet nu nog wat omlaag.
||
Citaat:
|
ik heb t gekocht bij de smartshop op de oudegracht in utrecht.
en ik draai niet zo vaak jointjes, kan t wel een beetje..maar dit draait toch KUT! tis echt heel los spul, tabak draai je makkelijker tot een wat stevigere massa, maar dit echt niet. ![]() maar ja even oefenen denk ik..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|