Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2008, 08:17
N00se
N00se is offline
Heys, kzit dus met het irritante probleem dat firefox geen snelkoppelingen meer wil open doen uit andere programmas. Dus als ik een link krijg in een mail via outlook, of van een vriend over msn, dan moet ik die altij kopieren en plakken.

Firefox staat nogtans al jaren ingesteld als standaard browser en staat ingesteld dat links uit een ander programma openen in een nieuw venster. Tot een tijdje geleden heeft hij dat altijd gedaan, nu dus niet meer. Ik heb naar de laatste versie geupdate, maar dat helpt niet.

Wat kan ik hier aan doen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2008, 16:50
M@rco
M@rco is offline
Welke versie gebruik je? 2.0.0.x of 3.0?
Oud 15-07-2008, 16:51
N00se
N00se is offline
2.0.0.15
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 17:10
M@rco
M@rco is offline
Je zou een update naar versie 3 kunnen overwegen (www.getfirefox.com), misschien helpt dat. Als dat niet helpt, nieuw profiel aanmaken:

http://support.mozilla.com/en-US/kb/Managing+profiles
Oud 19-07-2008, 13:00
N00se
N00se is offline
Heys het is opgelost!

Ik heb toch maar een update gedaan naar versie 3.
Een hele tijd zitten zoeken achter mijn plug-ins, want die zijn nog niet op de Firefox website te verkrijgen voor versie 3, maar op btjunkie staan ze wel.
Hoe kan een mens nu deftig surfen zonder tab mix plus en fasterfox ??

Anyway, kheb ze uiteindelijk gevonden en het is opgelost. Merci voor de link.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 13:32
BendeBen
BendeBen is offline
ik heb dat ook gehad.
was op te lossen door naar folder options -> file types te gaan in explorer en dan bij
URL: file transfer protocol
URL: hypertext transfer protocol
URL: hypertext transfer protocol with privacy
via advanced de actie 'open' te editten en dan kijken of er bij de DDE message ";;;;11;0;;" ofziets staat en dat vervolgens gewoon te deleten
Oud 19-07-2008, 13:51
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Een hele tijd zitten zoeken achter mijn plug-ins, want die zijn nog niet op de Firefox website te verkrijgen voor versie 3, maar op btjunkie staan ze wel.
Hoe kan een mens nu deftig surfen zonder tab mix plus en fasterfox ??
Voor tabmix plus moet je de dev-build van tabmix plus installeren.

En in de comments van fasterfox vind je een link waar je de extensie voor 3.0 kan downloaden.
Als je dit niet vertrouwd, kan je ook de extensie nightly tester tools installeren en dan fasterfox installeren (let dan wel ff goed op bij de installatie van de fasterfox extensie).
Of moet je de xpi van de huidige fasterfox downloaden, extensie naar zip veranderen en een van de tekstbestanden uitpakken.

Laatst gewijzigd op 19-07-2008 om 14:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten