Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't Zal natuurlijk wel logisch zijn wanneer je kan wisselen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bij mijn weten krijgt iedereen 17 juli (dus morgen) te horen of hij of zij ingeloot is dus ik vind t een beetje vreemd dat de topicstartster nu al weet dat ze ingeloot is. |
![]() |
|
ik heb al bericht gekregen van de UvA, terwijl de Ib-groep dit bericht morgen pas stuurt. Ik heb er heen gebeld of het wel klopte, dus ik weet zeker dat ik in Amsterdam ben ingeloot, ik heb zelfs al een studentennummer. En ik zat btw ook in lotingsklasse C.
En je kan wel ruilen, als je binnen de termijn waarin je je moet inschrijven van plaatsbewijs wisselt. Maar ik zou echt heel graag wat dichter bij huis studeren, dus als jullie nog wat weten, help me dan ajb!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je dat ook voor meerdere universiteiten kunnen invullen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb belangstelling voor amsterdam VU) en ben ingeloot in groningen, beide geneeskunde.
Graag contact. Mijn email adres is tim.kombrink@gmail.com Groeten T.F.Kombrink ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(De link van Leonoor (deze dus) werkt wel nog, maar geen idee of dat nog steeds via dat formuliiertje moet...) |
![]() |
|
Ruilen moet inderdaad nog altijd via de IB-Groep, en ook met een soortgelijk formulier, maar lees vooral ook deze pagina (klik) eens door.
|
![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen!
Ik ben ingeloot (VU) maar wil graag ruilen (naar Utrecht) Bij deze wil ik graag iedereen oproepen die wilt ruilen zich op te geven bij de ruilbeurs van de ib-groep!!!! En Met Name natuurlijk diegene die van Utrecht naar de VU wilt ruilen. De VU is een leuke Universiteit in onze mooie hoofdstad, maar ik studeer al vier jaar in Utrecht en heb hier een zeer mooie kamer vlak bij de Uithof. Het liefste blijf ik dus hier. Bovendien doe ik vrijwilligerswerk in het UMC en dat kan ik dan gemakkelijker blijven doen. Ik heb met de ib-groep gebeld en sta eerste op de lijst dus als alsjeblieft iemand zich wilt aanmelden ben ik diegene ontzettend dankbaar!! groetjes Linde |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Welk profiel is het beste? gaminganimal | 61 | 23-10-2015 09:32 |